Lock&Stock schreef:Wat toevallig dan dat er een Sjors op Karperwereld.nl post met exact hetzelfde onderschrift en schrijfstijl.....
Toeval bestaat niet, dat laat ik over aan evolutionisten!
Met vriendelijke groeten,
Sjors.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Lock&Stock schreef:Wat toevallig dan dat er een Sjors op Karperwereld.nl post met exact hetzelfde onderschrift en schrijfstijl.....
_Sjors_ schreef:
Toeval bestaat niet, dat laat ik over aan evolutionisten!
Met vriendelijke groeten,
Sjors.
kinpruik schreef:
Heb je bewijs dat de evolutietheorie niet klopt? Ik hoor het graag van je.
kinpruik schreef:Heb je bewijs dat de evolutietheorie niet klopt? Ik hoor het graag van je.
_Sjors_ schreef:Verspilling van tijd en energie, ik heb betere zaken te doen!
Lock&Stock schreef:Welke? Er zijn er al een aantal genoemd maar jij koos ervoor te reageren als een 4-jarige;
Lock&Stock schreef:Lijstje staat hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evo ... efore_Homo
En hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evo ... Genus_Homo
Arco schreef:Was het niet evolutie die beweert dat de mens en de dino's niet samen geleefd hebben?
Arco schreef:Was het niet evolutie die beweert dat de mens en de dino's niet samen geleefd hebben?
Mortlach schreef:
Dat plaatje is op zich wel interessant, want het stelt de werkelijkheid op subtiele wijze verkeerd voor. Het wekt namelijk sterk de suggestie dat de mens zou afstammen van de moderne chimpansee. Dit is echter niet zo. We delen wel een vrij recente gemeenschappelijke voorouder, maar de afstamming is eerder broer of neef dan vader-zoon.
Het pijnlijke is trouwens ook dat er helaas al lang geen 'miljoenen' chimpansees meer zijn. De huidige schatting is dat er in Afrika nog maar zo'n 150.000 in het wild voorkomen. Helaas wordt het levensgebied weggekapt en wordt er op hen gejaagd voor het vlees. Maar goed, ik moet de creationist nog tegenkomen die ook maar ene moer om de natuur geeft, dus wat maakt het uit, toch?
Arco schreef:En dit dan?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten