Evolutietheorie

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Re: Evolutietheorie

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 14:33

kinpruik schreef:Niemand hier doet stoer behalve jij. Hou eens op met stromannen neersabelen en dogmatisch gebrabbel en ga eens serieus in op de 10 artikelen die ik je zojuist heb toegestuurd. Zolang je niet van elk van die 10 onderzoeken die ik je heb gestuurd hebt aangetoond dat die niet 1 experiment bevatten (plus de 100 artikelen die ik je toestuur zodra je daarmee klaar bent) heb je heel misschien ergens nog een puntje.

Naar eigen hand gezette rommel, meer is het niet. Ook die 100 zogenaamde onderzoeken zullen geen experiment bevatten.

Afbeelding

U zet zich behoorlijk voor aap met uw broodje, jawel! AAP verhaaltjes!

Met vriendelijke groeten,

Sjors.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 14:35

_Sjors_ schreef:Naar eigen hand gezette rommel, meer is het niet. Ook die 100 zogenaamde onderzoeken zullen geen experiment bevatten.

Onderbouw dit eens met feiten, of kan je dat niet?

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 14:38

Lock&Stock schreef:Zozo, grote woorden! Nee hoor, die grote waffel heb ik helaas altijd, hij komt vooral naar voren wanneer ik word geconfronteerd met hypocriete domheid. Maar als u keer een in-het-echt een kopje koffie wilt komen drinken dan is dat geen probleem hoor. Mijn echte naam staat hier https://www.facebook.com/joost.ruiter en u mag altijd een gil geven als u in de buurt bent van Amsterdam.

Ontzettend dom van u om deze info te delen. Met meer dan 1 miljoen hits per jaar, zal er maar eentje tussen zitten die kwaad van plan is en u echt op komt zoeken. Mijn advies is om uw arrogante zogenaamde "ik ben niet bang voor jou" opmerkingen te verwijderen. In ieder geval de FB link, tenzij deze een pseudoniem is, wat mij niet zou verbazen.

Sjors.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 14:38

_Sjors_ schreef:U zet zich behoorlijk voor aap met uw broodje, jawel! AAP verhaaltjes!

Je moet het podium op Sjors, soort van josti-band maar dan voor Christelijke stand-up.

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 27 jan 2016 14:38

_Sjors_ schreef:
Naar eigen hand gezette rommel, meer is het niet. Ook die 100 zogenaamde onderzoeken zullen geen experiment bevatten.

Afbeelding

U zet zich behoorlijk voor aap met uw broodje, jawel! AAP verhaaltjes!

Sjors.

Je bent een leugenaar en een hypocriet.

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 14:41

kinpruik schreef:Je bent een leugenaar en een hypocriet.

Afbeelding

Whahaha ::))

Sjors.
Laatst gewijzigd door _Sjors_ op 27 jan 2016 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 14:42

_Sjors_ schreef:Ontzettend dom van u

Ik dacht dat dat jouw afdeling was...?

_Sjors_ schreef:Met meer dan 1 miljoen hits per jaar, zal er maar eentje tussen zitten die kwaad van plan is en u echt op komt zoeken.

Is dat een bedreiging of ben je oprecht bezorgd?

_Sjors_ schreef:Mijn advies is om uw arrogante zogenaamde "ik ben niet bang voor jou" opmerkingen te verwijderen.

Ah, nu neig ik meer naar een bedreiging. Zal dit draadje voor de zekerheid even opslaan. Zie je, ik kan best slim zijn!

En welke "ik ben niet bang voor jou"-opmerkingen???! Ik bedoel, ik ben ook niet bang voor je, anonieme internetgebruiker, maar volgens mij heb ik dat nergens expliciet gezegd?

_Sjors_ schreef:In ieder geval de FB link, tenzij deze een pseudoniem is, wat mij niet zou verbazen.

Als je een beetje met de computer en Google kan om gaan is dat niet zo moeilijk uit te zoeken Sjors. Wat is jouw achternaam eigenlijk? Of verschuil je je liever achter de anonimiteit van een voornaam?

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 14:43

_Sjors_ schreef:Naar eigen hand gezette rommel, meer is het niet. Ook die 100 zogenaamde onderzoeken zullen geen experiment bevatten.

Lock&Stock schreef:Onderbouw dit eens met feiten, of kan je dat niet?

Gaat dit nog gebeuren Sjors? Of is discussiëren in jouw ogen gewoon roepen dat iets niet klopt en dan is het automatisch ook zo?

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 14:48

Lock&Stock schreef:Of verschuil je je liever achter de anonimiteit van een voornaam?

Laat maar, ik heb je al! Onlangs nog wat karpers gevangen Sjors?

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 14:52

Afbeelding

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 14:54

_Sjors_ schreef:Afbeelding

Lijstje staat hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evo ... efore_Homo

En hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evo ... Genus_Homo

Kan je aangeven wat daar niet aan klopt?

En we wachten nog steeds op:

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 27 jan 2016 15:02

Verspilling van tijd en energie, ik heb betere zaken te doen!

Afbeelding

Lock&Stock schreef:Laat maar, ik heb je al! Onlangs nog wat karpers gevangen Sjors?

Vissen op karper is dierenmishandeling. Ik mishandel geen dieren. Succes met uw broodje aap verhaaltjes, ik ga es lekker met de hond aan de wandel!

Sjors.

kinpruik

Berichtdoor kinpruik » 27 jan 2016 15:12

_Sjors_ schreef:
Verspilling van tijd en energie, ik heb betere zaken te doen!

Onzin, je kunt het gewoon niet. Daarom vlucht je nu ook weg. Denk je nou serieus dat jij als forummer Sjors even de afgelopen 150 jaar biologie onderuitschoffeld? Wat een deceptie.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 27 jan 2016 15:40

_Sjors_ schreef:Verspilling van tijd en energie, ik heb betere zaken te doen!

Zo doorzichtig. Eerst hard roepen dat er geen tussenvormen zijn. Ik plaats vervolgens letterlijk een lijst van tussenvormen maar daar wil meneer dan niet naar kijken. Prima Sjors, gewoon lekker die oogkleppen op en jezelf voor aap (jaja) zetten met kinderachtige cartoons en een niveau wat mijn nichtje van 5 met Down nog overstijgt.

_Sjors_ schreef:Vissen op karper is dierenmishandeling. Ik mishandel geen dieren. Succes met uw broodje aap verhaaltjes, ik ga es lekker met de hond aan de wandel!

Wat toevallig dan dat er een Sjors op Karperwereld.nl post met exact hetzelfde onderschrift en schrijfstijl.....

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 27 jan 2016 15:43

Arendsoog schreef:En: er is geen enkele natuurwet die ET noodzakelijk waar maakt.

Is dat zo? Misschien niet in de zin van gravitatiewetten of relativiteit, maar de combinatie van voortplanting met overerving van eigenschappen en variatie van het genetisch materiaal (geen klonen) zal altijd voor evolutie zorgen.

Als we morgen conctact maken met een buitenaardse levensvorm waar we niets van af weten behalve dat ze bovengenoemde eigenschappen hebben, dan weten we zeker dat ze zijn geëvolueerd.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Terug naar “[Religie] - Open forum”