Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor benefietdiner » 11 jan 2016 19:56

elbert schreef:We moeten ons bedenken dat moslimextremisten wel de nodige schade aan kunnen richten, maar de westerse samenleving niet kunnen verslaan of vernietigen. Wanneer we dat beseffen, hoeven we niet zoveel angst te hebben, maar wel de vastberadenheid en overtuiging om de problemen die er zijn aan te pakken.

De geschiedenis leert het tegenovergestelde.
En het heden zal openbaar komen.
’Militieleden nu vluchtelingen in Nederland’
Een obscuur twitteraccount heeft vandaag een lijst gepubliceerd van voormalige militiestrijders uit de Syrische oorlog die zich zouden ophouden in Nederland. Het zou gaan om Assadgetrouwen, die zich nu voordoen als vluchtelingen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2498 ... nd___.html

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 11 jan 2016 20:13

Beste benefietdiner,

U komt mij over als een onruststoker met uw paranoia berichten de hele tijd. Ik adviseer om aan deze paniekzaaierij niet mee te doen en te vertrouwen op God.

Met vriendelijke groeten,

Sjors.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 12 jan 2016 09:37

_Sjors_ schreef:Beste benefietdiner,

U komt mij over als een onruststoker met uw paranoia berichten de hele tijd.

Bedankt dat u de moeite neemt om mij te proberen te ontmaskeren, helaas jammerlijk gefaald :lol:
Politiek gezien willen heeeeeeeel veel Nederlanders (daar hoor ik ook bij) Nederland terug zoals de politieke partij van Geert Wilders de PVV verkondigd. Dat is duidelijk te zien in de laatste peiling.

Afbeelding

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 12 jan 2016 10:04

benefietdiner schreef:Politiek gezien willen heeeeeeeel veel Nederlanders (daar hoor ik ook bij) Nederland terug zoals de politieke partij van Geert Wilders de PVV verkondigd. Dat is duidelijk te zien in de laatste peiling.

Dat is zeer on-Christelijk gedachtengoed. Bedankt voor deze bevestiging van uw gemoedstoestand, dat zet uw verdere berichten ook in perspectief.

Met vriendelijke groeten,

Sjors.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 12 jan 2016 11:42

benefietdiner schreef:De geschiedenis leert het tegenovergestelde.
Leg eens uit: welke immigranten hebben in het verleden het Nederlandse staatsbestel omvergeworpen?
’Militieleden nu vluchtelingen in Nederland’
Tja, dat zijn dus geen IS of Al Nusra aanhangers (integendeel: het zijn hun tegenstanders), maar voormalige soldaten uit het Syrische leger. Aangezien zowat alle Syrische (jonge) mannen dienstplicht hadden, is dat niet verwonderlijk. Dat maakt ze nog geen terroristen die in Nederland aanslagen zullen plegen, al waren het in Syrie zeker geen lieverdjes.
Uiteraard zal de AIVD deze mensen wel in de gaten houden, maar zolang ze geen terreur beramen en geen oorlogsmisdaden in Syrie hebben gepleegd, kunnen ze als vluchteling opgenomen worden.
benefietdiner schreef:de politieke partij van Geert Wilders de PVV
Dat is een dubbele tautologie. Geert Wilders = de PVV = zijn politieke partij. ;)
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 12 jan 2016 13:37

elbert schreef:Leg eens uit: welke immigranten hebben in het verleden het Nederlandse staatsbestel omvergeworpen?
Uhem niet één geloof ik zo direct maar we hebben nu wel met een immigratiestroom te maken die nog nooit vertoon is in Nederland en daarbuiten en daar doel ik op.
De linkse elite in Nederland is nu net zo blind voor de islam als ze destijds voor het communisme was. Tegenwerpingen dat een moslimmeerderheid zich in Nederland echt niet aftekent met de immigratiestroom, is het bewijs van 'linkse tunnelvisie'. Terwijl wij allemaal door marcheren worden we alleen soms heel even opgeschrikt door een aanslag.
Ik voorzie het einde van Nederland, van het Westen, van Europa. De geboortegrond van de beschaving loopt existentieel gevaar, waar moet ons volk naartoe in de rest van deze eeuw? Kijk maar naar de Kopten, zij waren ooit de Egyptenaren, maar het land is overgenomen door moslims, zoals in heel Noord-Afrika gebeurd is, alle minderheden zijn verdwenen. Het proces is al duizend jaar aan de gang. De islamitische ideologie past zich niet aan aan het Westen, zo van: aan deze kant van de Donau geldt onze leer niet.
In 2005 heeft het CBS voor het laatst cijfers over moslims gepubliceerd. Toen waren het er 950.000. Er zijn nu twee miljoen niet-westerse allochtonen, dat zullen voor het overgrote deel moslims zijn. Nieuwe groepen zoals Somaliërs, Irakezen, Syriërs, die komen nu ook en kunnen ook weer hun hele familie hiernaartoe halen. Nieuwe migranten staan te dringen aan de Middellandse Zeekust. We hebben qua aantallen moslims en geweld nog niet het topje van de ijsberg.

antoon

Berichtdoor antoon » 12 jan 2016 14:46

Jullie hebben allebei gelijk, een christen moet zich politiek neutraal gedragen, maar ik begrijp donders goed dat dat met een falende regering, en die dan degene die wel de feiten (Wilders) noemt buitenspel wil houden, de mensen hun woede niet kunnen inhouden.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 12 jan 2016 18:48

_Sjors_ schreef:
Dat is zeer on-Christelijk gedachtengoed. Bedankt voor deze bevestiging van uw gemoedstoestand, dat zet uw verdere berichten ook in perspectief.

Wat is er zeer onchristelijk aan het gedachtengoed van de PVV?

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 13 jan 2016 11:16

benefietdiner schreef:Uhem niet één geloof ik zo direct maar we hebben nu wel met een immigratiestroom te maken die nog nooit vertoon is in Nederland en daarbuiten en daar doel ik op.
Dat waag ik te betwijfelen. In de 17e eeuw was er al massaimmigratie naar Nederland, procentueel veel groter dan nu het geval is. Heeft dat Nederland veranderd? Ja, dat denk ik wel: Nederland werd voor korte tijd een toonaangevende, welvarende, wereldmogendheid.
Nu is die tijd niet te vergelijken met nu, dus laten we dichter bij huis blijven. In de jaren 90 was de instroom van asielzoekers net zo groot als nu, met name vanuit het voormalige Joegoslavie. Daar zaten ook veel moslims tussen. Heeft dat het Nederlandse staatsbestel omvergeworpen? Nee, dat niet.
Veranderen immigratiestromen de samenleving? Absoluut. Geeft dat problemen? Ja, dat ook. Zijn die onoverkomenlijk? Nee, dat niet.
Het is dus belangrijk om hier genuanceerd over te spreken. Zowel "er is niets aan de hand" als "het westen gaat ten onder" zijn niet reeel.
benefietdiner schreef:De linkse elite in Nederland is nu net zo blind voor de islam als ze destijds voor het communisme was. Tegenwerpingen dat een moslimmeerderheid zich in Nederland echt niet aftekent met de immigratiestroom, is het bewijs van 'linkse tunnelvisie'. Terwijl wij allemaal door marcheren worden we alleen soms heel even opgeschrikt door een aanslag.
Het is waar dat moslimextremisme voor problemen zorgt, maar demografisch gezien zal een moslimmeerderheid zich niet aftekenen. Op dat punt heeft links gelijk. Waar links wel een blinde vlek heeft, is dat integratie een veel groter probleem is dan ze wil erkennen. Daar wordt de strijd gevoerd en links denkt vaak dat het zo'n vaart niet loopt, terwijl er in grote steden vaak getto's zijn die je er absoluut niet wil hebben en zie je veel criminaliteit en onaangepast gedrag in onze samenleving. Dat moet aangepakt worden.
benefietdiner schreef:In 2005 heeft het CBS voor het laatst cijfers over moslims gepubliceerd. Toen waren het er 950.000. Er zijn nu twee miljoen niet-westerse allochtonen, dat zullen voor het overgrote deel moslims zijn.
Dat klopt grotendeels niet. In 2004 waren er volgens het CBS 944.000 moslims in ons land. In 2012 waren dat er nog 825.000, meer dan 100.000 minder dus. Laten er nu 100.000 door import bijkomen, dan zit je weer op het niveau van 2004. Ik heb wel begrepen dat het CBS de telmethode ondertussen heeft aangepast, omdat de schatting uit 2004 waarschijnlijk te hoog was, maar duidelijk is wel dat het aantal moslims momenteel nog onder de miljoen ligt. Bron1 en Bron2.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 19 jan 2016 09:22

en weer moet ik en 80% van de Nederlanders Geert gelijk geven.

PVV: ’Sluit mannelijke asielzoeker op in azc’
Mannelijke asielzoekers zouden moeten worden opgesloten in azc’s, zolang het kabinet weigert om de grenzen te sluiten voor immigranten uit islamitische landen. Dat zegt PVV-leider Geert Wilders in een videoboodschap.
https://www.youtube.com/watch?v=c7NshmTyizU

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 jan 2016 11:44

Lol. Sterke argumentatie. Jij en 80% van de Nederlanders. Ik denk dat het iets lager ligt dan je beweert.

En het is natuurlijk een achterlij en mensonwaardig standpunt. Je moet criminaliteit aanpakken en niet als er een aantal mensen zich niet kan gedragen, iedereen opsluiten. Sowieso, hoeveel Nederlandse voorbeelden van wangedrag door asielzoekers kennen we? Op hoeveel asielzoekers? En hoeveel vrouwen zijn het slachtoffer geworden van misbruik voor deze hele kwestie speelde? Dan kan je net zo goed op basis van die cijfers alle mannen, Nederlands of asielzoeker, verbieden om nog de straat op te gaan. Er worden immers net zo goed vrouwen lastig gevallen door Nederlandse mannen. Maar daar hoor je Wilders niet over. Nog ff en hij wil alle Islamieten met een moslim-variant van een Jodenster laten rondlopen.... bah
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 20 jan 2016 12:41

Het opsluiten van asielzoekers in een azc is in strijd met de wet en de grondwet en is derhalve een on-Nederlands voorstel. Je wordt in Nederland immers pas opgesloten nadat je iets misdaan hebt, niet voordat je iets misdaan hebt.
Welke Nederlandse waarden zegt Wilders eigenlijk te beschermen als hij met dit soort onzin aan komt zetten?

antoon

Berichtdoor antoon » 20 jan 2016 14:04

Ik vraag mij af of de duizenden vrouwen en verwanten van hen in de diverse Europese steden die aangerand en gemolesteerd zijn er net zo over denken als de 2 voorgaande berichtgevers.
Toegegeven zoals jullie schrijven zo dacht ik er ook jarenlang over, totdat ik het besluit genomen heb om niet langer vanwege correctheid de waarheid om te buigen, dat gaat echt niet van de een op de andere dag, geloof mij maar dat dat een strijd is.

Dom vind ik Wilders niet al al zet hij behoorlijk hoog in met geen kans van slagen, maar wat moet je met een regering die in coma is,
Bij een echte coma passen ook vaak wanhopige dingen, maar je probeert tenminste wat, een avondklok eruit slepen zal miljoenen Nederlanders goed doen.

Gelukkig is hier in de directe omgeving geen asielcentrum, geloof mij ik zal geen oog meer dichtdoen, en velen met mij, dat zag en dacht ik al voor Wilders en voor Keulen, ik zag het toen ze binnenkwamen.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 20 jan 2016 15:13

antoon schreef:Ik vraag mij af of de duizenden vrouwen en verwanten van hen in de diverse Europese steden die aangerand en gemolesteerd zijn er net zo over denken als de 2 voorgaande berichtgevers.
Natuurlijk is het erg om aangerand te worden. Maar daarom iedere asielzoeker opsluiten is zowel onzinnig als onwettig. We gaan toch ook niet alle Utrechtse blanke mannen opsluiten omdat er jarenlang een blanke serieverkrachter rondliep?
antoon schreef:Gelukkig is hier in de directe omgeving geen asielcentrum, geloof mij ik zal geen oog meer dichtdoen
Ik heb een vluchtelingenopvangkamp praktisch bij me om de hoek en ik slaap er geen minuut minder om. De mensen die het verst van asielzoekers af wonen, zijn blijkbaar het bangst.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 20 jan 2016 15:13

In de 17e eeuw was er al massaimmigratie naar Nederland, procentueel veel groter dan nu het geval is. Heeft dat Nederland veranderd? Ja, dat denk ik wel: Nederland werd voor korte tijd een toonaangevende, welvarende, wereldmogendheid.

Ja, maar die massa immigratie bestond wel uit mensen die hier gelijk aan de slag gingen. We hadden toen geen uitgebreid en opgetuigd sociaal stelsel waar men gebruik van kon maken. Men moest gelijk aan de slag. Veel mensen waren geschoolde ambachtslieden die moesten vluchten, zoals de joden. Niet zelden werkzaam in de juwelenbranch en dus veelal bemiddeld.
Kortom, niet te vergelijken met wat nu naar Europa trekt.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Terug naar “Actualiteit & Politiek”