Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Chaya
Generaal
Generaal

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor Chaya » 09 jan 2016 14:09

Net gelezen op NOS.nl
De Duitse regeringspartij CDU wil asielzoekers die de wet overtreden sneller kunnen uitzetten. De partij van Angela Merkel wil de regels verscherpen naar aanleiding van de aanrandingen tijdens de jaarwisseling in Keulen.

In Mainz sprak de grootste partij van Duitsland af dat "asielzoekers en vluchtelingen die tot een voorwaardelijke gevangenisstraf veroordeeld worden, asiel wordt geweigerd". Nu kan een asielzoeker of vluchteling alleen worden afgewezen bij een gevangenisstraf van minimaal drie jaar.

Op de tweedaagse CDU-top in Mainz stelde Merkel gisteravond al de vraag of asielzoekers niet eerder uitgewezen moeten worden. Vandaag bevestigde de partijtop de plannen.
Verder wil de CDU preventief fouilleren invoeren en politiemensen uitrusten met zogenoemde bodycams, kleine camera's die ze op hun uniform hebben zitten.

De plannen van de CDU zijn strenger dan verwacht. Politiek analisten gingen ervan uit dat de partij alleen asielzoekers wil uitzetten die veroordeeld zijn tot een onvoorwaardelijke straf.

De stemming is flink omgeslagen na de ernstige incidenten. Iedere asielzoeker werd met warme gevoelens ingehaald, maar intussen overheerst de angst.
Omdat het zo ongrijpbaar was en men het niet aan had zien komen.

Een cursus: hoe ga ik om met westerse vrouwen, zal niet veel helpen denk ik.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 09 jan 2016 14:11

Terrorisme kent vele gedaantes...
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 09 jan 2016 14:14

Ik hoorde een uitspraak , weet helaas niet van wie, de IS weet dat ze stuklopen in Europa als ze een leger in zouden zetten.
Daarom sturen ze vluchtelingen. Dus de uitholling begint van binnenuit.
Ik schrok hier toch van. Weet niet of dit op waarheid is gebaseerd, maar het zaait wel twijfel.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 09 jan 2016 20:06

IS wil Europa overspoelen met vluchtelingen / terroristen.

Afbeelding

Links heeft nog altijd ogen dicht.

Nadat PVV-leider Wilders voorstelde om moslims in Nederland een anti-shariaverklaring te laten tekenen, noemde PvdA leider Samson dit ‘nog kwaadaardiger’ dan Wilders ‘minder minder minder’ uitspraak aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen.

​Samson vergeleek Wilders voorstel indirect met de Tweede Wereldoorlog en noemde hem een ‘haatzaaier’. De PvdA leider deed met zijn hypocriete reactie sterk denken aan de naïeve Nederlandse politici die in 1940 aan de vooravond van de Duitse invasie de weinige mensen die waarschuwden voor Hitler, eveneens belachelijk maakten.

De ISIS-terroristen die nu al in Europa zijn slaan nu nog niet toe, omdat ze nog met te weinig zijn en nog niet zoveel schade kunnen aanrichten voordat ze worden gestopt. Hoe langer de EU de grenzen onbewaakt en openlaat en zo de asielzoekerstsunami blijft aanmoedigen, des te meer als vluchtelingen vermomde jihadisten en andere misdadigers onze landen infiltreren.

Dat zijn de zogenaamde ‘slaapcellen’ die enkel wachten op ‘Dag X’,(Golf van aanslagen leggen land lam) het moment waarop de Europese samenlevingen dreigen te bezwijken onder de last van miljoenen immigranten en alsnog de grenzen worden gesloten. Zoals het er nu uitziet, gezien de vastbeslotenheid van de politiek om de poorten wagenwijd open te houden, zou dat in theorie ook nog een paar jaar kunnen gaan duren.

Sommigen van u denken nog steeds dat dit enkel onnodig angst zaaien is en dat dit hier nooit kan gebeuren. Hardnekkige ontkenners adviseren we niet alleen de vele YouTube video’s van door Europa trekkende agressieve asielzoekers te bekijken, maar ook eens wat verder over de grenzen te kijken naar landen en gebieden zoals Libië, Nigeria, Egypte, Algerije, Soedan, Somalië, de Gazastrook, Libanon, Jemen, Saudi Arabië, Irak, Iran, Syrië, Afghanistan, Pakistan en al die andere landen waar de islam het voor het zeggen heeft. Is wat daar gebeurde en gebeurt echt wat u ons land en ons volk ook toewenst?

Nieuwe anti-migrantenvideo.
Ondertussen ging er weer een ‘anti-migrantenvideo’ over het internet, die in 5 dagen ruim 1,5 miljoen keer werd bekeken. YouTube haalde de video getiteld ‘Met Open Poorten: De gedwongen collectieve zelfmoord van de Europese naties’ vervolgens offline, maar via onder andere deze link http://www.breitbart.com/london/2015/11 ... ss-europe/ nog te bekijken. Vorm u door deze video een beeld van wat een groot deel van de moslims met Europa echt voor ogen staat en wat vooral de jongere generatie door hun imams ingeprent is: zij zijn de echte gelovigen en westerlingen zijn als 'christenen' aan hen ondergeschikt en moeten daarom aan hun gedegenereerde opvattingen gehoorzaam zijn. Van onze overheden hoeven we geen bescherming te verwachten!!!!!!!!!

De video is geheel samengesteld uit beelden uit journaals, nieuwsprogramma’s en persoonlijke video’s van Europese burgers. Daarnaast is ook Donald Trump te zien, die zegt dat ‘ik altijd dacht dat Merkel een grote leider was, maar wat ze in Duitsland heeft gedaan is krankzinnig’.

Afbeelding
Bron: Bijbels Perspectief

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 10 jan 2016 11:57

elbert schreef:Ik ben van mening dat de democratie in staat is om weerstand te bieden aan bedreigingen van een extremistische minderheid. Daarom zie ik ook niet dat moslims het politiek gezien in Nederland voor het zeggen gaan krijgen.

Dat hoop ik ook!

Wilders winnaar na Keulen

Afbeelding

De massale aanrandingen tijdens oudejaarsnacht in Keulen lijken de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders geen windeieren te hebben gelegd. De partij zou, als er nu verkiezingen zouden zijn, kunnen rekenen op twee extra zetels. De PVV komt daarmee uit op 41 zetels: een 'all time high'. Dat blijkt uit onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2497 ... len__.html

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 10 jan 2016 15:12

Laten we hopen dat de middenpartijen ook tot hun zinnen komen en heldere standpunten gaan innemen voor de eigen bevolking voor de volgende verkiezing. Wilders op 41 zetels is geen prettig vooruitzicht maar dit is geheel te danken aan de totale afwezigheid en gebrek aan ruggengraat bij de overige partijen.

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 10 jan 2016 16:31

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 11 jan 2016 00:10

weet u, dat we in de eindtijd leven is voor mij zeker. Dat laat echter onverlet dat de Heere Zelf de bevoegdheid heeft om het eindpunt van deze aioon nog weer verder uit te stellen. Toen kwam er voor Nineve zomaar ook 140 jaar of zo bij, na Jona, weten we nog?
Doch de huidige vloedgolf in acht nemende, bovenop de reeds ongeveer 10% aanwezige moslims in Europa, welke reeds hele zich steeds uitbreidende shariawijken hebben doen ontstaan en daarbij geteld de Europese wil om Turkije snel bij de unie binnen te halen, waardoor het aantal moslims in Europa in één keer meer dan verdubbelt, doet een situatie ontstaan binnen gemakkelijk 10 jaar, van pure overnamen van de macht, zoals in al die andere moslimlanden, zoals ik eerder op deze draad genoemd zag worden, wat de geschiedenis ook aantoont.

Maar de situatie is m.i. veel erger; politiek links, welke wel reeds de macht in Europa heeft door meerderheid, heeft gewoon zichtbaar het failliete christendom nu al ingeruild voor de islam. Ook 'christelijk' links, zoals de CDU van Angela Merkel doet daaraan mee en verbood ook de media om te publiceren over Berlijn, Hamburg en al die andere steden. (die weten jullie wel). Daarom had 'het lek' een week nodig om toch door te komen.

Laten we niet vergeten dat de eindtijd staat voor de (voorlopige, vanwege Openb.20:7-10) eindstrijd tussen het rijk van satan (de overste dezer wereld) en het doorkomen van het Koninkrijk der hemelen, door ons doorgaans geheel vergeestelijkt en door de media totaal niet begrepen, toch?

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 11 jan 2016 08:23

Yoshi schreef:Als jij kwalificaties als "volslagen fantasie" ook achterwege laat wil ik dat wel doen.
Sorry, maar dat doe ik niet. Mijn opmerking is dat "gericht schieten" in een situatie als in Keulen die situatie alleen maar erger zou maken. Daarom hebben de agenten dat daar ook niet gedaan. Het feit dat je van een paar honder kilometer afstand het beter meent te weten dan de politie die erbij was, zegt me dat je iets te hoog van de toren blaast.
Yoshi schreef:Maar je argumenten zijn dusdanig flinterdun of gewoon onzinnig dat er toch geen gesprek van de grond kan komen. Sorry, je hebt je simpelweg niet genoeg ingelezen over zaken als salafisme, massa immigrate, het conditioneren binnen de islamistische opvoeding, geschiedkundige gebeurtenissen en dergelijke.
Ik vind het knap dat je weet wat ik lees en of dat voldoende is of niet. Ik stel voor dat je je wat minder arrogant opstelt. For the record: ik heb aardig wat gelezen over de onderwerpen die je aanroert en heb daar een bepaalde mening over gevormd. Dat die wat genuanceerder is dan die van jezelf, zal je wellicht niet plezieren, maar het is desondanks een mening die ik hier ventileer. En als je niet verder over wilt praten, prima.
ben db bd schreef:Maar de situatie is m.i. veel erger; politiek links, welke wel reeds de macht in Europa heeft door meerderheid, heeft gewoon zichtbaar het failliete christendom nu al ingeruild voor de islam. Ook 'christelijk' links, zoals de CDU van Angela Merkel doet daaraan mee en verbood ook de media om te publiceren over Berlijn, Hamburg en al die andere steden. (die weten jullie wel). Daarom had 'het lek' een week nodig om toch door te komen.
Het is toch iets genuanceerder. Het is niet zo dat de politiek de media verbiedt om iets te publiceren. Zo zit de Duitse wet niet in elkaar. Het probleem is dat de Duitse politiek, de media en ook de politie zelf teveel aan zelfcensuur doen, want ze is hopeloos politiek-correct. Een voorbeeld hiervan is het gedoe rondom de Bremense predikant Olaf Latzel, die gewoon Bijbelse preken houdt en daarover vanuit de politiek en de media onterechte kritiek krijgt (Bron). Dat zal te maken hebben met de Tweede Wereldoorlog, waarbij men doodsbang is om over zaken die (extreem) rechts mogelijk de wind in de zeilen geeft, te berichten. Daar moet men in Duitsland (en ook Nederland) toch echt vanaf. Als het asielzoekers waren die de vrouwen hebben aangerand in Keulen, dan dient dat gewoon feitelijk in het nieuws genoemd te worden en dient dat niet verdoezeld te worden. De eerste stap voor het oplossen van problemen, is het erkennen ervan. Wanneer dit door de gevestigde partijen (en media enz.) gebeurt, dan krijgen partijen en organisaties als die van Wilders en Pegida, minder aanhang.
benefietdiner schreef:Dat hoop ik ook!
We moeten ons bedenken dat moslimextremisten wel de nodige schade aan kunnen richten, maar de westerse samenleving niet kunnen verslaan of vernietigen. Wanneer we dat beseffen, hoeven we niet zoveel angst te hebben, maar wel de vastberadenheid en overtuiging om de problemen die er zijn aan te pakken.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

de passant
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor de passant » 11 jan 2016 10:05

ben db bd schreef: Ook 'christelijk' links, zoals de CDU van Angela Merkel doet daaraan mee en verbood ook de media om te publiceren over Berlijn, Hamburg en al die andere steden.

Ach hier en daar een leugentje poneeren of moet ik zeggen onwaarheid?, moet kunnen niet waar?!? ](*,)

antoon

Berichtdoor antoon » 11 jan 2016 14:42

Een kleine minderheid tegen een grote imposante meerderheid heeft niet altijd als uitkomst dat de meerderheid de oorlog wint, er spelen andere belangrijke factoren mee, 1 tegen 10 we hebben het meer meegemaakt ..

Alexander de grote stond tegenover een 10 voudig leger en dan de Germaanse boeren die de militante wereldmacht van die tijd deden instorten (Rome) er zullen meer voorbeelden zijn, waar het omgaat is of een leger gemotiveerd is en weten waar voor ze vechten
Met de militante Islam is het duidelijk, hoe ziek en verwerpelijk hun ideologie ook is, zij kunnen een coalitie weerstaan en door gecoördineerde actie de grootste wereldmacht tot wanhoop drijven denk aan WTC.

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 11 jan 2016 16:05

Ik snap niet zo goed waar jullie je zo druk om maken. En al helemaal niet waarom er een topic met "PVV Wilders had gelijk" geopend moet worden. Wilders mag dan bepaalde zaken constateren, maar dit gebruikt hij puur voor het behartigen van zijn eigen belang. En dat belang gaat je wel door de strot worden geduwd als hij eenmaal aan de leiding komt met zijn eenmans partij lidmaatschap constructie...
Ik heb Jezus nergens politiek beladen betogen horen houden, het enige wat ik lees is: wees de overheid gehoorzaam. In mijn optiek is democratie per definitie een vorm van zelf regeren; een heel arrogante en zelfbepalende. Christen zijn en politiek gaan niet samen, is mijn conclusie. Ten eerste omdat het geloof zich niet laat dwingen en ten tweede omdat er altijd water bij de wijn wordt gedaan door zogenaamde christelijke partijen. Een Christen kan als overheidspersoon nooit consequent Christen zijn. Ik geloof niet in wereldverbeteraars, nog in christelijk activisme. Ik ben ervan overtuigd dat door christelijk activisme in de politiek, het Christelijk imago meer schade wordt aangedaan, dan dat het mensen voor Hem zal winnen.
Wij horen ons druk te maken om en ons te scharen onder Zijn beleid. Ik denk dat het verstandig is om in deze wereld, die nu eenmaal in het verderf ligt, zoveel mogelijk mensen te bereiken met de boodschap om zich ook te scharen onder Zijn heerschappij! Want daar ligt de oplossing m.i.

Met vriendelijke groeten,

Sjors.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 11 jan 2016 18:41

_Sjors_ schreef:Ik snap niet zo goed waar jullie je zo druk om maken. En al helemaal niet waarom er een topic met "PVV Wilders had gelijk" geopend moet worden. Wilders mag dan bepaalde zaken constateren, maar dit gebruikt hij puur voor het behartigen van zijn eigen belang. En dat belang gaat je wel door de strot worden geduwd als hij eenmaal aan de leiding komt met zijn eenmans partij lidmaatschap constructie...

Als je politiek neutraal wil blijven zoals de Jehovah’s Getuigen is dat prima natuurlijk maar laat je mening dan ook achterwegen.
_Sjors_ schreef:Ik heb Jezus nergens politiek beladen betogen horen houden, het enige wat ik lees is: wees de overheid gehoorzaam. In mijn optiek is democratie per definitie een vorm van zelf regeren; een heel arrogante en zelfbepalende. Christen zijn en politiek gaan niet samen, is mijn conclusie. Ten eerste omdat het geloof zich niet laat dwingen en ten tweede omdat er altijd water bij de wijn wordt gedaan door zogenaamde christelijke partijen. Een Christen kan als overheidspersoon nooit consequent Christen zijn. Ik geloof niet in wereldverbeteraars, nog in christelijk activisme. Ik ben ervan overtuigd dat door christelijk activisme in de politiek, het Christelijk imago meer schade wordt aangedaan, dan dat het mensen voor Hem zal winnen.
Wij horen ons druk te maken om en ons te scharen onder Zijn beleid. Ik denk dat het verstandig is om in deze wereld, die nu eenmaal in het verderf ligt, zoveel mogelijk mensen te bereiken met de boodschap om zich ook te scharen onder Zijn heerschappij! Want daar ligt de oplossing m.i.

Helemaal overeenkomstig de prediking van de Jehovah’s Getuigen https://www.jw.org/nl/jehovahs-getuigen ... -neutraal/
En…. misschien hebben die de Bijbelse waarheid.

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 11 jan 2016 18:55

Beste benefietdiner,

benefietdiner schreef:Helemaal overeenkomstig de prediking van de Jehovah’s Getuigen En…. misschien hebben die de Bijbelse waarheid.

Ik ben geen lid van enige kerkelijke gezindte, nog ben ik aanhanger van een religieuze stroming. Ik ben zoekende naar de juiste aansluiting en aangezien het hier in de contreien waar ik op dit ogenblik verblijf allemaal reformatorisch is, ben ik op deze site verzeild geraakt. Wat betreft mijn mening over de Jehova's Getuigen verwijs ik u door naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=2&t=28185

Alwaar u duidelijk mijn standpunt kunt bekijken in deze.

Niet alles is flauwekul wat men daar verkondigd, echter werkt dat niet altijd zo bij sektes? Een klein beetje waarheid en heel veel onzin! Bedankt dat u de moeite neemt om mij te proberen te ontmaskeren, helaas jammerlijk gefaald. Of heb ik soms stroop aan de kont? Mag ik u er verder op wijzen dat u off topic gaat met uw opmerking! En behoorlijk ook.

Met vriendelijke groeten,

Sjors.
Laatst gewijzigd door _Sjors_ op 11 jan 2016 19:27, 2 keer totaal gewijzigd.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 11 jan 2016 19:23

_Sjors_ schreef: Of heb ik soms stroop aan de kont?

Afbeelding

Terug naar “Actualiteit & Politiek”