Geert Wilders PVV

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

StillAwake
Generaal
Generaal

Re: PVV Wilders had gelijk

Berichtdoor StillAwake » 05 jan 2016 13:40

-
Laatst gewijzigd door StillAwake op 09 dec 2024 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 05 jan 2016 14:22

StillAwake schreef:Eens, maar het feit dat er ergens een foto wordt opgeplakt geeft nog niet automatisch een link met de geportretteerde.
Oke, maar diezelfde meneer van die foto kan wel een link leggen tussen vluchtelingen en het gevaar van verkrachtingen ("testosteronbommen") en dat is dan opeens wel legitiem? Ik begrijp het even niet meer. ?:|
O nee, het is Geert Wilders natuurlijk en die hoeft niets te bewijzen, want hij heeft toch altijd per definitie gelijk. #-o
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 05 jan 2016 14:28

-

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 05 jan 2016 14:30

StillAwake schreef:Die mijnheer kan die link leggen, maar daarmee is ook dit verband nog niet oorzakelijk.
Ik durf te zeggen dat die meneer hierover nog minder een been heeft om op te staan, dan mijn opmerking dat degenen die asielzoekers aanvallen hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gedachtegoed hebben als die meneer dan wel geinspireerd zijn door die meneer.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 05 jan 2016 18:17

Blijkt Wilders weer een keer gelijk te krijgen;

http://www.nu.nl/buitenland/4192599/dui ... eulen.html

Beesten zijn het, deze groep van naar schatting 1000 man. Wat mij betreft had de politie het vuur gericht geopend om deze barbaarse praktijken tot een snel einde te brengen.

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 06 jan 2016 09:58

Yoshi schreef:Beesten zijn het, deze groep van naar schatting 1000 man. Wat mij betreft had de politie het vuur gericht geopend om deze barbaarse praktijken tot een snel einde te brengen.
Hoe had je je dat concreet voorgesteld? Een bloedbad waarbij de onschuldige vrouwen die er tussenin stonden ook maar neergemaaid werden?
Iets minder drastische woorden en akties zijn nodig om dit wangedrag aan te pakken, zoals gezond politiewerk, opsporing en een fikse veroordeling door de rechter. Zo doen we dat in Europa. Het neermaaien van mensen doen ze maar in het Midden-Oosten (en dat ook liever niet natuurlijk), niet hier.
Het scheelt er nog maar aan dat je een concentratiekamp voor deze groep criminelen (want dat zijn het wel, al zijn het geen beesten) voorstelt.

naamloos
Generaal
Generaal

Berichtdoor naamloos » 06 jan 2016 10:35

Yoshi schreef:Blijkt Wilders weer een keer gelijk te krijgen;

Beesten zijn het, deze groep van naar schatting 1000 man. Wat mij betreft had de politie het vuur gericht geopend om deze barbaarse praktijken tot een snel einde te brengen.
elbert schreef:Hoe had je je dat concreet voorgesteld? Een bloedbad waarbij de onschuldige vrouwen die er tussenin stonden ook maar neergemaaid werden?
Iets minder drastische woorden en akties zijn nodig om dit wangedrag aan te pakken, zoals gezond politiewerk, opsporing en een fikse veroordeling door de rechter. Zo doen we dat in Europa. Het neermaaien van mensen doen ze maar in het Midden-Oosten (en dat ook liever niet natuurlijk), niet hier.
Het scheelt er nog maar aan dat je een concentratiekamp voor deze groep criminelen (want dat zijn het wel, al zijn het geen beesten) voorstelt.
Bij gericht het vuur openen richt je niet op de onschuldigen natuurlijk.
Een bloedbad door het neermaaien van mensen... gewoon op de kinderbijslag richten volstaat wel denk ik. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar inderdaad, zo gaan beschaafde mensen niet te werk.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 06 jan 2016 13:01

naamloos schreef:Bij gericht het vuur openen richt je niet op de onschuldigen natuurlijk.
Jaja, duizenden mensen op een plein in het pikkedonker en de politie pikt elke kwaaddoener er uit en knalt hem neer terwijl de onschuldigen netjes stil blijven staan tot de politie alle kwaaddoeners heeft neergeschoten? Nog afgezien van het feit dat de politie gelukkig zo niet te werk gaat (of hoort te gaan), lijkt me dat een flinke overschatting van de schietkwaliteiten van de gemiddelde politieman. Sterker nog: er was politie aanwezig en die heeft niets geconstateerd. :!:

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 06 jan 2016 13:13

Yoshi schreef:Blijkt Wilders weer een keer gelijk te krijgen;

Er werd meteen ontkend dat het alleen asielzoekers zouden zijn terwijl journalist W. Duk zei dat er mensen opgepakt waren met een gekopieerde verblijfsvergunning op zak, maar dat kon niet bevestigd worden.

Het probleem is dat in deze bevolkingsgroep de vrouw als minderwaardig wordt gezien.
En waarschijnlijk door een kleine groep werd gestart, de rest zou kopieergedrag zijn.

Hoe dan ook, het is een zeer ernstig incident. Eerder gebeurd op het Tahrirplein.
De situatie begint hier en daar uit de hand te lopen.
Er zijn nu een aantal vrouwen ernstig getraumatiseerd. Wie verwacht nu op een heel druk, temidden van honderden mensen, zo belaagd te worden??
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Yoshi

Berichtdoor Yoshi » 07 jan 2016 19:39

elbert schreef:Hoe had je je dat concreet voorgesteld? Een bloedbad waarbij de onschuldige vrouwen die er tussenin stonden ook maar neergemaaid werden?

Nee, zo niet. Je weet neem ik aan wat gericht schieten is?
Er waren zo'n 150 agenten. Laat er 25 gericht een schot lossen. 25 barbaren vallen neer. Als de rest niet uiteen stuift en terug keert naar hun holen herhaal je dat. Net zo lang totdat het verzet gebroken is. Vervolgens kan je de vrouwen in veiligheid stellen, de gewonde barbaren laten behandelen om ze daarna de cel in te gooien.
Iets minder drastische woorden en akties zijn nodig om dit wangedrag aan te pakken, zoals gezond politiewerk, opsporing en een fikse veroordeling door de rechter. Zo doen we dat in Europa.

En dat is precies waarom Europa afstevent op een burgeroorlog. Gezond politiewerk wordt namelijk gedwarsboomd door politieke belangen en fikse veroordelingen door rechters kunnen we sowieso wel vergeten.
Het neermaaien van mensen doen ze maar in het Midden-Oosten (en dat ook liever niet natuurlijk), niet hier.

Nog niet nee, totdat de barbaren dusdanig de overhand hebben dat er helemaal geen optie meer is, er ook niet meer gericht geschoten kan worden en er helemaal geen functionele rechtspraak is. Ook hier komen dan milities van allerlei soorten en maten die elk op hun eigen manier recht interpreteren. Juist omdat de overheid te laks, te nalatig, te zwak en vooral te zelfingenomen is.

Een enkeltje land van herkomst is een goed begin, of het land van het 2e paspoort. En indien ze geen 2e paspoort hebben en geen ander land van herkomst hebben stel ik idd interneren voor en een lange heropvoeding.

Deze kanker moet uit de samenleving gehaald worden.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 07 jan 2016 21:38

Er zijn heel wat gekken binnengehaald, ze gaan met elkaar op de vuist, verkrachten onze vrouwen en maken onze vakantieparken onveilig. Zulke misbaksels mogen van mij opsodemieteren en in hun eigen land berecht worden.

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 08 jan 2016 00:22

Chaya schreef:Er zijn nu een aantal vrouwen ernstig getraumatiseerd. Wie verwacht nu op een heel druk, temidden van honderden mensen, zo belaagd te worden??

Wie verwacht er nu van alle andere mannen die daar rondliepen dat ze niets deden? Dat krijg je dus met deze vermetropoliseerde maatschappij. Mannen die zich als wijven gedragen.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 08 jan 2016 07:58

-

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 08 jan 2016 09:22

Yoshi schreef:Nee, zo niet. Je weet neem ik aan wat gericht schieten is?
Er waren zo'n 150 agenten. Laat er 25 gericht een schot lossen. 25 barbaren vallen neer. Als de rest niet uiteen stuift en terug keert naar hun holen herhaal je dat. Net zo lang totdat het verzet gebroken is. Vervolgens kan je de vrouwen in veiligheid stellen, de gewonde barbaren laten behandelen om ze daarna de cel in te gooien.
Ik weet genoeg van gericht schieten om te weten dat wat je schrijft volslagen fantasie is. In de eerste plaats hebben politieagenten geen nachtkijkers bij hun vuurwapens, dus viel er in de nieuwjaarsnacht in Keulen niet gericht te schieten. Bovendien: zodra er 1 schot gelost wordt in een menigte mensen, is het chaos en valt er voor de politie niet meer gericht te schieten. Herinner je de damschreeuwer nog? 1 gek die gaat schreeuwen en er breekt volslagen paniek uit. Dat was nog bij daglicht. Stel je voor wat er gebeurt als er geschoten wordt in het donker.
Yoshi schreef:En dat is precies waarom Europa afstevent op een burgeroorlog. Gezond politiewerk wordt namelijk gedwarsboomd door politieke belangen en fikse veroordelingen door rechters kunnen we sowieso wel vergeten.
Geef eens een concreet voorbeeld van gezond politiewerk dat gedwarsboomd wordt door politieke belangen? Bovendien is het een feit dat rechters momenteel strenger straffen dan pakweg 20 jaar geleden (dat kun je gewoon nazoeken). Verder ben ik van mening dat asielzoekers/vluchtelingen die zich aan het wangedrag zoals in Keulen schuldig maken, subiet uitgezet moeten worden. Wat dat betreft ben ik echt geen softie.
Yoshi schreef:Nog niet nee, totdat de barbaren dusdanig de overhand hebben dat er helemaal geen optie meer is
De barbaren gaan niet de overhand krijgen. Punt. Laten we dit soort waanideeen dus maar uit onze hoofden halen. In Europa wonen 500 miljoen mensen. Zelfs al zouden er 5 miljoen Syriers in Europa asiel aanvragen (wat niet zal gebeuren: hooguit 1 a 2 miljoen) en zouden die allemaal problemen veroorzaken (wat ook niet zal gebeuren) dan nog is slechts 1 procent van de bevolking "barbaar" en is het een beheersbaar probleem. De feiten zijn dat hoewel de vluchtelingenstroom problemen oplevert, het niet dusdanige problemen oplevert dat de democratie of de rechtsstaat in gevaar zal komen. De problemen die er wel zijn, dienen aangepakt te worden.
Yoshi schreef:Een enkeltje land van herkomst is een goed begin, of het land van het 2e paspoort. En indien ze geen 2e paspoort hebben en geen ander land van herkomst hebben stel ik idd interneren voor en een lange heropvoeding.

Deze kanker moet uit de samenleving gehaald worden.
Het probleem met een 2e paspoort geldt volgens mij alleen voor Marokkanen. Ik ben het met je eens dat er een keuze gemaakt moet worden voor 1 nationaliteit. Het interneren is wat er nu al gebeurt trouwens: er zijn plannen voor grote interneringskampen in Italie en Griekenland. Overigens is dat ook niet echt een oplossing: interneren (en asielzokerscentra) levert ook problemen op als verveling, niets te doen hebben, spanningen onderling (iets wat je nu ook al ziet) met vechtpartijen e.d. Het is voor Nederlanders in hun warme gerieflijke huisjes moeilijk voor te stellen dat letterlijk om de hoek mensen in bijv. tentenkampen verblijven, daar tussen honderden andere vluchtelingen moeten leven (zonder privacy e.d.), zich stierlijk vervelen omdat ze moeten wachten, wachten, wachten en daarmee in onzekerheid zijn of ze mogen blijven of niet, ze bovendien in onzekerheid leven over hun familie in het land van herkomst waar het levensgevaarlijk voor hen is enz. enz. Zo'n pretje is het niet om asielzoeker te zijn hoor, al zijn er Nederlanders met weinig hersencellen die denken van wel: ik daag ze uit om eens te ruilen met asielzoekers, eens kijken hoe lang ze dat volhouden.
Het beste is een snelle asielprocedure met spoedig duidelijkheid: ofwel iemand een toekomst bieden in Europa, ofwel z.s.m. uitzetten. Als de asielzoekers moeten blijven, dient er ingezet te worden op snelle integratie waarbij duidelijk gemaakt moet worden dat ze hier in een andere cultuur leven, met andere normen en waarden en dat er van ze verlangd wordt dat ze zich die eigen maken.

_Sjors_
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor _Sjors_ » 08 jan 2016 09:35

StillAwake schreef:In hoeverre denk jij dat de andere mannen (die zich in jouw optiek als wijven gedroegen) direct doorhadden wat er speelde?

Ik ga ervan uit dat niet alle vrouwen daar zonder kerel in het leven stonden. Kom op; een groep noord Afrikaanse mannen... en dat vertrouw jij als kerel? Ik kan me voorstellen dat ze 's nachts wat minder goed zichtbaar zijn door hun huidskleur, maar gezien de lol die ze hebben gehad zullen er vast een aantal gelachen hebben. Witte tanden steken behoorlijk af tegen die huidskleur.

StillAwake schreef:En zou jij in je eentje een dergelijke groep hebben aangevallen?
Of is het vooral heel erg gemakkelijk om vanaf de zijlijn te roepen wat een ander daar had moeten doen?

Jij kent mij dus niet. Absoluut had ik in ieder geval mijn vrouw verdedigd! Zonder ook maar 1 moment erover na te hoeven denken. Het is, afgezien van die metropoolmannenkwestie, ook een typisch voorbeeld van groepsdynamiek: elkaar aankijken wie nu initiatief gaat nemen met als gevolg dat degene in nood, kan sterven. En dan ook nog elkaar gaan aanwijzen als de schuldige, mensen zijn over het algemeen laf aangelegd. Bij het behalen van mijn EHBO diploma is mij duidelijk uitgelegd dat als iemand in nood verkeerd je wettelijk verplicht bent om te helpen, doe je dat niet dan ben je medeplichtig aan wat de ander is aangedaan.

Groeten (dan leer je inderdaad een heel onvriendelijke Sjors kennen),

Sjors.
In den beginne schiep God den hemel en de aarde. (Genesis1:1)

Terug naar “Actualiteit & Politiek”