Het meldpunt kan mensen van een drukkende last bevrijden, hij <Wilders> kan ook in zijn luie stoel blijven zitten in zijn mooie huis want geld levert een baan in de kamer genoeg op, ik vind dat je de man mee kan geven dat hij tenminste voor zijn missie gaat, want hij ziet het als zijn opdracht, en dat in een benauwend kogelvrij vest en mensen om hem heen waar hij de hele dag mee om moet gaan.
Voor veel mensen is het een soort vluchtheuvel die begrip biedt, wetende dat zij weer snel aan het dagelijks verkeer moeten deelnemen, het is niets misplaats.
Het lijkt erop dat je meent dat Wilders van de situatie profiteert, ik zie het niet zo, hij heeft niet gevraagd dat linkse politici tientalle jaren niets aan problemen doen, onmacht of gewoon onwil, dat weet ik niet, ik veroordeel ook niet.
Maar denk je dat het de gemiddelde mens alleen om het geld te doen is, ik vermoed van niet, het zal zeker wel een rol spelen , maar de angst en frustratie zijn veel groter en heftiger dan het geld. geen geveinsde angst maar iets dat diep in veel mensen zit die iets meegemaakt hebben of die weten hoe moslims in elkaar zitten.
met klem zeg ik natuurlijk dat het maar om een gedeelte van hen (Moslims) gaat, dat gedeelte kan misschien groter zijn dan we vermoeden.