oh wat leuk, ik ben ook naar de Harz geweest, voor het eerst overigens. Wat een prachtig gebied! En er was echt ontzettend veel te doen, we gaan zeker nog een keertje terug!
Hier slaapt de jongste ( 2.5 jr ) voor het eerst zonder speen. Ze was gewend met 2 spenen te slapen ( hoe dat zo is ontstaan weet ik niet meer ) , maar op vakantie had ze er 1 uit het autoraam gegooid toen we reden...dus die was foetsie ...
En nu vanochtend bekeek ik haar speen eens wat beter maar er zat een flinke scheur, dus kapot.....tja..wat kapot is gaat in de prullebak.
Ik dacht in de supermarkt, zal ik een nieuwe kopen maar dat staat me toch wel heel tegen dus niet gedaan..
Haar middagdutje ging goed, toen ze wakker werd hoorde ik een soort huiltje en roepen 'peen' maar toen ik binnenkwam lachte ze gewoon dus wellicht vertelde ze het aan haar knuffels, ik had gezegd dat je zonder speen met je knuffeltje op je wang kan aaien en dat doet ze nu trouw

, en toen papa thuiskwam vertelde ze; peen, pot, ( speen kapot ) , en deed ze voor hoe ze ging kriebelen
Ze ging zonder morren naar bed dus wie weet is het meteen opgelost.
( het is mijn derde kindje, maar de eerste die speende )