Gezien het feit dat, in een poging om de ET onderuit te halen of op zijn minst verdacht te maken, creationisten 24 uur per dag, zeven dagen per week op zoek zijn naar fouten,
Fout en nog eens fout, ik ben werkelijk totaal niet op zoek naar fouten in de theorie, eigenblijk denk ik,
ze zoeken het maar uit, belangrijker zaken houden mij bezig, maar als ik mij dan eens in het evo verhaal verdiep komen de fouten en bedrog, want het is geen fout, maar
opzettelijk bedrog, vanzelf aan het licht, het moet evos wel tot nadenken stemmen.
Trouwens Bijbelgelovigen zal het over het algemeen een worst wezen, die hele theorie, wel hebben we de plicht om op de bijbelse waarheid te wijzen. als je dan het voorrecht hebt om naast bijbelgelovige ook geleerde te zijn, dan rust die plicht zeker op hen, dat vind ik wel.
Ze hebben immers geen verstand van wetenschap
Op onzin zit ik niet te wachten, ze hebben juist wel verstand, een onwetenschappelijk verhaal als de ET moeten zij met bestaande wetenschappelijke middelen zien te ontrafelen, en dat valt niet mee.
Met onwetenschappelijk bedoel ik dat er geen lab. proeven zijn om het na te doen, het wordt ook niet bevestigd door wetenschappelijke onderzoeken.het is een aanname dat was het in de 18e eeuw al en nu nog. desondanks ben ik patent met de onderzoeken indirect wordt de bijbel weleens bevestigd.
Toegegeven ik ben het ook niet met geleerden eens die van letterlijke dagen uitgaan en niet verder terugtellen dan 6000 jaar, in ieder geval doen zij iets.
En dan nog misschien zitten we allemaal op een verkeerd spoor, de schepping was een gebeurtenis buiten ons denkkader, God zal geen middelen gebruikt hebben waar hedendaagse geleerden meewerken, misschien is het 6000 jaar dagen en zeer lange periodes tegelijk en ook miljarden, dagen en zeer lange periodes tegelijk, wie weet hoe de draaing van de aarde was in die periode, het is zomaar een hint en er zullen er meer zijn. een vulkaan uitbarsting of iets dergelijks kunnen we opmeten dat past in de aarde die ons gegeven is, daar kunnen we mee werken, maar niet of minder met een buitennatuurlijke situatie