Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stip
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Stip » 17 jul 2015 12:30

Afbeelding

Een fotootje van de 3 meisjes :D.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 17 jul 2015 12:34

Wat een droppies! :mrgreen: Heel schattig!

En wat die meeting betreft: Ik denk dat ik ook wel enige spanning ervaar :wink:
Szent az Úr

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 17 jul 2015 12:58

@ PPM: superlastig, sterkte! Tja, aanvullingen heb ik ook niet om hem de fles te laten drinken. Hoe oud is hij nu?

@ Stip: geweldige foto! Heerlijke meiden zo te zien.

@ meeting: als we allemaal een tikkeltje gespannen zijn komt het vast allemaal goed, het is ook wel een beetje gek om ergens af te spreken met allemaal (voor mij altans) onbekenden.

Hier volkomen rust in huis....J. is ziek (koorts) sinds woensdagmiddag en ligt al vanaf 10.15 uur op bed te slapen, net keek ik even, en hij sliep nog steeds. tussendoor was hij even wakker, maar ik moest weg van hem...Z'n zus heeft 2 weken geleden 5 dagen koorts gehad...ik denk dat dit hetzelfde is, lijkt er i.e.g. veel op. F. ligt ook al 3 uur te slapen.....en hoewel ik het heel zielig vind dat J ziek is geniet ik toch lekker even van de rust.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 17 jul 2015 13:20

Wat een leuke foto stip, mooie meiden!

Ik vind zo'n meeting ook wel spannend, maar de vorige keer was het erg gezellig dus dat moet nu ook vast goedkomen ;)

Gisteren weer met dochterlief naar de kno arts geweest,en helaas moeten we volgende week alweer voor buisjes. De vorige buisjes zijn er pas in april in gegaan, maar zijn er nu dus alweer uit. Ze krijgt nu speciale buisjes die hopelijk langer blijven zitten.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 jul 2015 14:54

liefie schreef:Lechat Oja gezellig.. :) wij hebben een ruime auto waar 3 autostoelen op de achterbank kunnen... als we een datum hebben en we kunnen alletwee komt dat wel goed

Bij ons zou het niet passen in de auto, 3 stoelen, maar fijn dat 't iig bij jou wel kan :).

Wij Zeeuwen zijn wel gewend een eindje te rijden, dus Utrecht o.i.d. zou ik iig geen probleem vinden.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 17 jul 2015 19:48

wat een leuke meiden Stip!

Een meeting is voor iedereen spannend toch? ;-)

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 17 jul 2015 19:51

Wat leuk om jullie kids te zien op de foto's! Zal ook eens kijken of ik wat kan showen.
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, was druk, druk, druk ;-)
Nu lees ik hier (bij), en neem ik mezelf voor toch es wat vaker weer online te komen.
De interessante onderwerpen, en de ideeën/tips mis ik dan toch wel. Haha!
En een meeting lijkt me ook wel heel leuk, m'n laatste rw-meeting is al zó lang geleden!
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 jul 2015 21:05

ik heb eigenlijk nog maar 4 weken maar zou wel met mn medicatie straks kunnen rommelen. als ik werk wel medicatie... en dan maar heen en weer naar het kdv tussen de middag.
pap lepelen etc doe ik al naast de voeding maar kan moeilijk eisen van een kdv of oppas dat ze T gefrustreerd en boos kind dat hij dan is met een lepeltje rustig krijgen. dat gaat never nooit lukken.

maar ik heb al contact gehad met de kinderarts, logopedie en die gaat kijken of zn tongriempje wel goed gekliefd is, en ws heeft hij door zn korte tongriempje de eerste maand een totaal verkeerd drinktechniek aangeleerd. en dat klopt ook want heb snel last van borstontsteking itt bij de andere kinderen.
ik moet maandag al heen.... ik ben benieuwd!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 17 jul 2015 22:33

Stip, wat een leuke foto!

Ppm, wat vervelend zeg. Heb geen tips voor je, aangezien je alles volgens mij al geprobeerd hebt. Heeft ie de laatste maanden ook slexht gedronken dan?
Hier ook tongriempje na laten kijken, maar was allemaal in orde. Nu weer over op andere fles en gaat nu toch wel een stuk beter.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 jul 2015 07:58

Leuk een meeting, misschien dat ik ook wel kom. ;-) (ik ben er wel voor).

@Stip, wat een leuke foto zeg van de kids. Mooie blonde koppies.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jul 2015 11:52

paprikameisje2 schreef:Wie had hier ook een kind die niet uit de fles wilde drinken?

[/quote]
Hier is het nooit gelukt om ze uit de fles te laten drinken. Milan wilde nog wel, maar de andere 2 niet.

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 20 jul 2015 07:50

paprikameisje2 schreef:Anders meeten de uithoekers aan deze kant samen ;) utrecht etc is voor mij niet te doen.

Wie had hier ook een kind die niet uit de fles wilde drinken? Ik moet overstappen op fv. Ben aangewezen op kmv flessenvoeding. Hij wil absoluut de fles niet en al heeeelemaal niet de fles met flesvoeding!! Cb weet het ook niet meer en heeft geadviseerd om de kinderarts waar we lopen om tips te vragen.
Hij heeeft de eerste drie maand gewoon uit de fles gedronken. Heb ehm toen vanwege een aantal begrafenizsen weggebracht en daar dronk hij gewoon zn flesjes leeg. Maar sinds ik verkeerde.flesvoeding heb gekregen.. te mild voor de kma die T heeft. Met het gevolg dat hij bij het zien van de fles al zn mond ichtklemt en de fles wegduwt.
Heb inmiddels 5 verschillende flessen in de kast staan.. ranja.. roosvicee... sap.. etc.. geprobeerd.. tuitbeker.. gewone beker.. maar hij wil alleen maar bv.

Erop aan laten komen is al drie keer gebeurd... 1 keer met een zeer warme dag. Van half elf tot 5 uur had hij niks gehad en toen ben ik weggegaan bij de belangrijke cursus.... om hem te halen. Opt kdv hebben ze al twee keer alles uit de kast gehaald en zij weten het ook niet meer.

En ik dus ook niet meer...

Ben jij degene die ook de fles geeft, hij weet dat hij bij je wat beters kan krijgen?
Helpt gemalen fruit, en dan zo vochtig mogelijk met een lepeltje? Deden wij ook wel eens.

Hij associeert de fles met negatieve gevoelens. Heb je hem al eens in de box laten spelen met alleen maar flessen erin? Dus als speelgoed? (hoeft niet gevuld.)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 jul 2015 07:53

Tis gelukt! :) pak van mn hart. Ze gaf als tipnalle voedinge in de fles te geven. Maar fulletimenkolven enndaarna nog een drie kwartier zitte met een kind gaat hier absoluut niet lukke .

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 22 jul 2015 08:02

Fijn PPM....hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jul 2015 14:22

S. vind fietsen nu helemaal geweldig, zonder zijwieltjes.

Afbeelding

Terug naar “Archief”