Een fotootje van de 3 meisjes

Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Lechat Oja gezellig..wij hebben een ruime auto waar 3 autostoelen op de achterbank kunnen... als we een datum hebben en we kunnen alletwee komt dat wel goed
paprikameisje2 schreef:Wie had hier ook een kind die niet uit de fles wilde drinken?
paprikameisje2 schreef:Anders meeten de uithoekers aan deze kant samenutrecht etc is voor mij niet te doen.
Wie had hier ook een kind die niet uit de fles wilde drinken? Ik moet overstappen op fv. Ben aangewezen op kmv flessenvoeding. Hij wil absoluut de fles niet en al heeeelemaal niet de fles met flesvoeding!! Cb weet het ook niet meer en heeft geadviseerd om de kinderarts waar we lopen om tips te vragen.
Hij heeeft de eerste drie maand gewoon uit de fles gedronken. Heb ehm toen vanwege een aantal begrafenizsen weggebracht en daar dronk hij gewoon zn flesjes leeg. Maar sinds ik verkeerde.flesvoeding heb gekregen.. te mild voor de kma die T heeft. Met het gevolg dat hij bij het zien van de fles al zn mond ichtklemt en de fles wegduwt.
Heb inmiddels 5 verschillende flessen in de kast staan.. ranja.. roosvicee... sap.. etc.. geprobeerd.. tuitbeker.. gewone beker.. maar hij wil alleen maar bv.
Erop aan laten komen is al drie keer gebeurd... 1 keer met een zeer warme dag. Van half elf tot 5 uur had hij niks gehad en toen ben ik weggegaan bij de belangrijke cursus.... om hem te halen. Opt kdv hebben ze al twee keer alles uit de kast gehaald en zij weten het ook niet meer.
En ik dus ook niet meer...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten