Bier topic

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

pindas83
Majoor
Majoor

Re: Bier topic

Berichtdoor pindas83 » 12 jun 2015 18:02

[/quote]
een fles bier van 12 euro gaat hier alleen bij een bijzondere gelegenheid uit.
En aangezien ik in de rouw ben is nu niet zo'n gelegenheid.[/quote]

Ik las het op het andere topic. Kan me niet voorstellen wat je nu moet doormaken.
Was ze erg ziek of is ze jullie plotseling ontvallen? P.s: snap het als je niet wil reageren.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 jun 2015 01:12

Ik heb het net gelezen. Als Stillawake er over wil praten is dit luchtige topic niet de plaats die hij zal prefereren denk ik.

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 13 jun 2015 07:04

mohamed schreef:Ik heb het net gelezen. Als Stillawake er over wil praten is dit luchtige topic niet de plaats die hij zal prefereren denk ik.

Dat was inderdaad niet erg doordacht, excuus.
Heel veel sterkte en Gods nabijheid gewenst Stillawake.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 13 jun 2015 10:05

mohamed schreef:Ik heb het net gelezen. Als Stillawake er over wil praten is dit luchtige topic niet de plaats die hij zal prefereren denk ik.

pindas83 schreef:Dat was inderdaad niet erg doordacht, excuus.

Geen probleem. :)

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 15 jun 2015 07:14

pindas83 schreef:Ik las het op het andere topic. Kan me niet voorstellen wat je nu moet doormaken.
Was ze erg ziek of is ze jullie plotseling ontvallen? P.s: snap het als je niet wil reageren.

Plotseling, volkomen onverwacht.
Maar dat is hier (gelukkig) off-topic...

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jul 2015 19:33

Ik hoop dat jullie een beetje van je vakantie genieten Stillawake en familie...

Terug on topic hier maar weer.

Ik drink momenteel Veltins, what's new! Het was in de reclame en blijft een van mijn favoriete pilsjes dus dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan. :)

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 15 jul 2015 20:16

mohamed schreef:Ik hoop dat jullie een beetje van je vakantie genieten Stillawake en familie...

Ik drink momenteel Veltins, what's new! Het was in de reclame en blijft een van mijn favoriete pilsjes dus dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan. :)

Die moet ik nog eens gaan proberen. Verkoopt de AH dat goedje?

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jul 2015 20:23

mohamed schreef:Ik hoop dat jullie een beetje van je vakantie genieten Stillawake en familie...

pindas83 schreef:Die moet ik nog eens gaan proberen. Verkoopt de AH dat goedje?

Ja, zie hier. Voor Veltins uit fles moet je naar de Mitra en veel dieper tot je portemonnee. Ik giet het zelf wel in een glas.

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 15 jul 2015 20:50

mohamed schreef:Ja, zie hier. Voor Veltins uit fles moet je naar de Mitra en veel dieper tot je portemonnee. Ik giet het zelf wel in een glas.

Dankje Mo, ik zie dat 't Duits is en dan is het vaak goed (op biergebied dan).
Als ik het niet vergeet dan neem ik van het weekend wat mee.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 15 jul 2015 20:59

mohamed schreef:Ja, zie hier. Voor Veltins uit fles moet je naar de Mitra en veel dieper tot je portemonnee. Ik giet het zelf wel in een glas.

pindas83 schreef:Dankje Mo, ik zie dat 't Duits is en dan is het vaak goed (op biergebied dan).
Als ik het niet vergeet dan neem ik van het weekend wat mee.

Graag gedaan, het is zeker Duits en zelfs een van de betere Duitse pilsjes naar mijn smaak. Als je een pilsliefhebber bent, doe dan jezelf een groot plezier en schrijf het op zodat je het niet vergeet.

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 18 jul 2015 16:27

mohamed schreef:Graag gedaan, het is zeker Duits en zelfs een van de betere Duitse pilsjes naar mijn smaak. Als je een pilsliefhebber bent, doe dan jezelf een groot plezier en schrijf het op zodat je het niet vergeet.

'As we speak' staan de Veltins gebroederlijk naast elkaar koud te worden. Misschien trek ik er één (of twee) open vanavond mits ze koud genoeg zijn.
Zal je m'n bevindingen laten weten. Nu eerst maar een koud flesje ouderwetse Heineken.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 jul 2015 17:11

Niet te koud laten worden hoor, dan gaat de smaak er van af. Heb vanmiddag ook een Heineken gedronken, die smaakte prima. :)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2015 15:30

En, heb je het al geprobeerd, Pinda?

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 19 jul 2015 15:56

mohamed schreef:En, heb je het al geprobeerd, Pinda?

Ja! :D
Ik heb er gisteravond één opengetrokken. Ongeveer vijf uur in de koelkast gelegen was perfect qua temperatuur.
Vond het een lekker fris en zacht pils, zeker voor herhaling vatbaar!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 19 jul 2015 16:10

mohamed schreef:En, heb je het al geprobeerd, Pinda?

pindas83 schreef:Ja! :D
Ik heb er gisteravond één opengetrokken. Ongeveer vijf uur in de koelkast gelegen was perfect qua temperatuur.
Vond het een lekker fris en zacht pils, zeker voor herhaling vatbaar!

Zo is dat! d:)b

Ik vind 'm heel eigenzinnig qua smaak, terwijl je nog duidelijk proeft dat het Duits is. Veltins is een uitstekende pils die het wint van vele anderen welke soms tot tweemaal zo duur zijn geprijsd.

Terug naar “Algemene Zaken”