Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mar 2004 17:18

Is dr. Vin met stille trom vertrokken?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 17:21

Aragorn schreef:Is dr. Vin met stille trom vertrokken?

Lieve Aragorn,

Nee, niet helemaal... Dr. Vin, is zoals we allemaal weten eerst met vakantie gegaan, dit beviel hem zo goed dat hij besloten heeft op vakantie te gaan tot aan zijn pensioen....
Dus, vandaar... Dr. Vin heeft het zelf gemeldt hier in de rubriek, maar dat is al een heleboel pagina's geleden.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mar 2004 17:22

Owkay.. en hij geeft vanuit z'n hangmat geen advies meer zeker?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 17:25

Hm, dat weet ik niet... We zouden een poging kunnen wagen om via wat voor manier dan ook contact met hem te krijgen :roll:

Maar lieve Aragorn? Heb jij vragen dan?
of adviezen nodig?

Liefdevolle groet, Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mar 2004 17:35

Nee hoor, vroeg het me gewoon af. Laat dr. Vind dan maar lekker op het strand liggen... :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 18:23

Jaja, dat ziet Dr. Vin ook wel zitten denk ik... Maar ik zal hem wel contact met je op laten nemen :mrgreen: 8) (tenminste ik doe mijn best... :) )

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 mar 2004 18:25

Wat is er mooier dan:
Dat jij het bent die het meest geliefd is, dat jij het bent die gewaardeerd word om hoe je bent, ook al ben je soms wel een beetje ondeugend of dubbelzinnig :oops: . Wat is het een goed gevoel als je weet dat er aan je gedacht word, dat je bekeken word.
Het is gewoon fijn om nr 1 te zijn!
:lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 18:28

columbus schreef:Wat is er mooier dan:
Dat jij het bent die het meest geliefd is, dat jij het bent die gewaardeerd word om hoe je bent, ook al ben je soms wel een beetje ondeugend of dubbelzinnig :oops: . Wat is het een goed gevoel als je weet dat er aan je gedacht word, dat je bekeken word.

Op twee manieren :mrgreen: :oops: :lol:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mar 2004 18:34

rosekapje schreef:Jaja, dat ziet Dr. Vin ook wel zitten denk ik... Maar ik zal hem wel contact met je op laten nemen :mrgreen: 8) (tenminste ik doe mijn best... :) )

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Ik zei toch dat ik geen vragen had..??!!

Was alleen maar benieuwd waarom hij hier niet meer opdook.. :oops:

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 22 mar 2004 18:36

rosekapje schreef:Lieve Janneman,

Dus je hebt niet op de toch gestaan? maar in de tocht geslapen? Dat is niet zo leuk, als het nou 1 nachtje was geweest :mrgreen: .
JE krijgt een paar extra zakdoekjes van me 8)

Welke afbeeldingen we ook alweer hadden???? :shock:
Afbeeldingen van de Dr. Love's en de assistenten.... Je mag kiezen welke afbeelding je op die geweldige :roll: antikraakverpakking wil....

Misschien voor de duidelijkheid.... Want zoals we allemaal weten hebben zich een aantal verschuivingen :roll: in het Dr. Love team plaatsgevonden...
Dus voor de duidelijkheid je kan kiezen van een foto van de volgende personen.

- Dr. Columbus
- Dr. Bloempie
- Dr. Rosekapje
- Ass. JialiKelly
- Ass. Dr. Johan 81

Janneman, dus dat wordt kiezen maar.... Maar je mag ze ook allemaal sparen hoor... :mrgreen: :wink:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
doe mij alvast een bestelling met de afbeelding van - Dr. Rosekapje :mrgreen: lijkt me wel leuk 8)
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 22 mar 2004 18:39

Je beschrijft het precies goed Columbus!!!!! Je hebt helemaal gelijk!!!! Niets is fijner dan dat je bekeken wordt door je allerliefste!!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 18:42

Christa schreef:

Je beschrijft het precies goed Columbus!!!!! Je hebt helemaal gelijk!!!! Niets is fijner dan dat je bekeken wordt door je allerliefste!!!

Dank je :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 18:47

Aragorn schreef:
rosekapje schreef:Jaja, dat ziet Dr. Vin ook wel zitten denk ik... Maar ik zal hem wel contact met je op laten nemen :mrgreen: 8) (tenminste ik doe mijn best... :) )

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

Ik zei toch dat ik geen vragen had..??!!

Was alleen maar benieuwd waarom hij hier niet meer opdook.. :oops:

Lieve Aragorn,

Het geeft niks hoor

Dat doen vrouwen wel vaker... ze lezen tussen de regels door :roll: en ja, wat voor informatie daar soms uit te halen valt :shock: :roll: :mrgreen:

Maar oke, ik zal het contact zoeken met Dr. Vin stopzetten, want hij hoeft natuurlijk niet voor niks van vakantie weer te komen of zich daar (waar daar ook is :roll: ) inspannen voor de rubriek.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mar 2004 18:52

janneman83 schreef: doe mij alvast een bestelling met de afbeelding van - Dr. Rosekapje :mrgreen: lijkt me wel leuk 8)

Lieve Janneman,

Bestelling is genoteerd 8) Vanaf morgen liggen ze klaar, je mag ze zelf komen halen. Ik neem aan dat je onze praktijk weet te vinden? De $HOP zit er gewoon in, dus dat moet geen probleem zijn... evt kan een routebeschrijving nog volgen, maar dat lijkt me niet nodig.

Je kan er eventueel ook voor kiezen dat ze per express :shock: bij je bezorgd worden... Dat is een zeer liefdevolle taak van mijn nog even meer liefdevolle assistent Dr. Johan 81 :lol:
Je kan hem herkennen aan de zuurstokroze bakfiets met rode hartjes.

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Of de afbeelding leuk is? :roll: :oops: dat mag je zelf bepalen :oops:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 22 mar 2004 20:23

Femke schreef:Wat is er nou mooier dan dat een man voor je wakker blijft :mrgreen: misschien een man uit zijn slaap houden?? :roll:

groetjes Femke

Ha Femke,

je zou het eens moeten proberen, een man uit zn slaap houden :wink:
één ding is zeker, hij word wild! of van vreugde 8) :P of van boosheid :x

probeer het eens uit, ben benieuwd naar het resultaat :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Terug naar “Archief”