Moderator: Moderafo's
antoon schreef:vertel liever een mop daar hebben we meer an dan dat gezever in de ruimt
antoon schreef:De fossielen die opgegraven worden laten geen evolutie zien, ze zijn anatomisch en met weefsels precies eender als hedendaagse schepsels, ook planten en zaden en noem maar op,
dat evos ermee gaan draaien en dingen zien die er niet zijn doet niet terzake, er zijn genoeg duidelijke studies geweest maar iedereen kan het zoal waarnemen, dat het tegengestelde volgehouden word door dayhard evolutionisten is zo ongelooflijk tegenstrijdig, natuurlijk wijkt er weleens iets af maar bij nader onderzoek is het te verklaren. Wie zou er nu gelijk hebben resultaten uit het veld of de evoltionisten.
rotterdam schreef:Wanneer men mij vraagt "professor wie hebben er gelijk - de creationisten of de evolutionisten?" dan is mijn antwoord "inderdaad".
antoon schreef:De fossielen die opgegraven worden laten geen evolutie zien, ze zijn anatomisch en met weefsels precies eender als hedendaagse schepsels, ook planten en zaden en noem maar op, dat evos ermee gaan draaien en dingen zien die er niet zijn doet niet terzake, er zijn genoeg duidelijke studies geweest maar iedereen kan het zoal waarnemen, dat het tegengestelde volgehouden word door dayhard evolutionisten is zo ongelooflijk tegenstrijdig, natuurlijk wijkt er weleens iets af maar bij nader onderzoek is het te verklaren..
Wie zou er nu gelijk hebben resultaten uit het veld of de evoltionisten
antoon schreef:Qik weet dat jullie creatief zijn met plaatje, moet ik nu ondere de indruk zijn, er is een studie geweest niet een opgegraven schepsel vertoond evolutie in de verste verte niet alles precies soort bij soort, geen enkele tussensoort, mij n beste laat je niet bedotten, pardon voor fouten met taal ik ben meteen tablet
antoon schreef:Ik weet dat jullie creatief zijn met plaatjes, moet ik nu onder de indruk zijn, er is een studie geweest niet een opgegraven schepsel vertoond evolutie in de verste verte niet alles precies soort bij soort, zoals we ook uit de schrift kunnen opmaken, geen enkele tussensoort, mijn beste laat je niet bedotten,
antoon schreef:Amortlach dit heb ik niet van mijzelf maar natuurlijk van geleerden ook evo geleerden zijn erdie het toegeven, iedereen met ogen kan het ook waarnemen
antoon schreef:Ik weet dat jullie creatief zijn met plaatjes, moet ik nu onder de indruk zijn, er is een studie geweest niet een opgegraven schepsel vertoond evolutie in de verste verte niet alles precies soort bij soort, zoals we ook uit de schrift kunnen opmaken, geen enkele tussensoort, mijn beste laat je niet bedotten, pardon voor fouten met taal ik ben meteen tablet
antoon schreef:mueen beetje dimmen graag verder ben ik gen hoedervanmijn Broeder, ik ga niet alles bewaren, je zal zelf moeten onderzoe
Het is zo verschrikkelijk onwaar wat je beweert,. Ik heb er geen woorden voor, ze liggen voor je snotterer. er. ijn genoeg afbeeldingen
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 28 gasten