Pcrtje : Maar nu hoor ik dat je die argumentatie nu pas gaat opzoeken... Dan heb ik toch het recht om te vragen waarom je nu al zo'n negatieve houding hebt jegens de evolutietheorie? In mijn belevingswereld neemt iemand een standpunt in op basis van argumentatie, maar jij lijkt het tegenovergestelde te doen. Dat mag, natuurlijk. Alleen ik zou het the other way around doen. Daarom vraag ik ernaar.
Alles wat ik ooit gelezen en gehoord hebt dat is behoorlijk veel en ook niet allemaal blijven hangen maar toch heeft het mij overtuigd en snapte ik precies wat ze bedoelden omdat dan meteen aan iemand uit te leggen wat mij overtuigd heeft is niet mijn vakgebied en kan ik ook niet allemaal onthouden , ik snap het maar ben zelf geen leermeester ,maar wilde nog eens rustig alle argumenten tegen de evolutie theorie opzoeken , maar jij doet meteen weer uit de hoogte met je bevooroordeelde conclusie alsof ik geen argumenten zou hebben gehoord wat ik goede argumenten vind.
Dus zoek het maar lekker uit wijsneus , dat kun je ook vast zelf wel allemaal opzoeken , conclusie blijft staan evolutie is achterlijk.