oekaboeka schreef:Gebruik gewoon je logische verstand.
Hoe leg jij met je logische verstand ringsoorten uit?
Moderator: Moderafo's
oekaboeka schreef:Gebruik gewoon je logische verstand.
Pcrtje schreef:Ik zat net op de fiets en dacht er nog even over na. Het is ook gewoon praktisch onmogelijk om een volledig fossielenbestand van meer dan 100 miljoen jaar terug te vinden. Biochemische en natuurkundige processen maken dat de meeste kadavers natuurlijk gewoon vergaan zonder dat we er iets van terug kunnen vinden.
Gelukkig is het ook helemaal niet nodig om exact alle tussenvormen terug te vinden. De voorspellende waarde der evolutietheorie is hoog genoeg om bepaalde onontdekte tussenvormen te traceren. (Ik denk nu aan jouw voorbeeld van de Tiktaalik, Mortlach. Dat vond ik heel interessant!) Dat we niet alle tussenvormen terugvinden ligt eerder aan natuurlijke (ontbindings-)processen en tekortschietende traceer- en opgraafmethoden dan aan de onjuistheid der evolutietheorie.
Mortlach schreef:zolang je er maar niet over nadenkt, lijkt er wat in te zitten, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
oekaboeka schreef:Jullie geloof in evolutie is behoorlijk groot he![]()
oekaboeka schreef:Jullie geloof in evolutie is behoorlijk groot he![]()
oekaboeka schreef:Laat dat bewijs er nu totaal niet zijn , eerder bewijs die tegen de evolutie theorie pleit , maar ach ja als je verblind bent zie je niet meer goed he, ik zou zeggen gebruik je verstand en misschien kom je er dan achter hoe achterlijk en onmogelijk die achterhaalde evolutie theorie is . maar als je niet in een schepping wil geloven grijp je alles aan he
![]()
Goed, Oekaboeka. Ik wil nog één keer proberen heel serieus te luisteren naar je argumentatie. Zou je mij een opsomming kunnen geven van alle argumenten die volgens jou tegen de evolutietheorie pleiten? Dan kunnen we gezamenlijk kijken wat onze gedachten daarover zijn, in hoeverre die argumentatie steekhoudend is en of wij eventueel onze overtuigingen aangaande de evolutietheorie herzien zullen moeten.oekaboeka schreef:Laat dat bewijs er nu totaal niet zijn , eerder bewijs die tegen de evolutie theorie pleit , maar ach ja als je verblind bent zie je niet meer goed he, ik zou zeggen gebruik je verstand en misschien kom je er dan achter hoe achterlijk en onmogelijk die achterhaalde evolutie theorie is .
Ga je nu pas beginnen met het verzamelen van argumenten? Hoe kun je reeds nu een overtuiging hebben jegens de evolutietheorie?oekaboeka schreef:Dat wil ik wel , maar dat heeft even tijd nodig , dan moet ik alles even opzoeken wat ik overtuigend vind , maar kom er nog op terug. I,ll be back
Nee! Mijn vragen waren oprecht en integer!oekaboeka schreef:Laat maar , zoek het maar uit , ga geen tijd steken in wijsneuzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten