Rotterdam :
O je wilt mijn antwoord ? De leer van de kinderdoop is 100% Bijbels en staat voluit in de apostolische traditie.
Omdat "de kerken" ook de volwassenendoop kennen (al haast 2000 jaar) was de afscheiding in 1844 door Ds. Johannes Elias Feisser onnodig en dus overbodig.
Waarom men zich destijds niet aansloot bij de al reeds lang bestaande doopsgezinden (mennonieten) zal altijd wel een raadsel blijven.
En waarom de 90 miljoen baptisten die er wereldwijd zijn, uiteen zijn gevallen in honderden verschillende kerken en kerkjes daar komt ook nooit een zinvol antwoord op. Persoonlijk houd ik het erop dat "sola scriptura" zonder leergezag al heel vlug vervlakt in een grabbelton van meningen.
Nee ik wilde geen antwoord , maar ik betwijfelde of deze uitspraak van jou : Klopt maar ik heb toch liever dat jullie wegblijven, we hebben zelf al genoeg dwarsdrijvers. een goede vrucht is , waarop ik schreef is dat nu een goede vrucht waarop jij schrijft wat is er dan slecht aan en daar zeg ik op daar mag je zelf over nadenken.
Maar goed nu je toch weer ongevraagd je zegje wil doen

, ik ben het er niet mee eens dat kinderdoop 100 % bijbels is aangezien er te weinig over in de bijbel staat opgeschreven en ik vind de geloofsdoop meer in lijn met de bijbel , verder moet iedereen zelf maar bepalen wat hij of zij doet , ik vind dat mensen er te zwaar aan tillen en ruzies maken om bijzaken welke sommige mensen blijkbaar als hoofdzaak zien en de zogenaamde overdopers blijkbaar zelfs zien als God loochenaars , terwijl ik dat persoonlijk juist vind getuigen van een bewuste keus om getuigenis te geven van je geloof in de Heere Jezus Christus en dus nooit God op die manier kan loochenen (integendeel zelfs )zoals word beweerd ,hoogstens de leer van de kinderdopers , waarom ze volgens mij ook zo gepikeerd reageren en hun eigen leer verheffen als zijnde door God direct ingegeven.