Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
StillAwake schreef:Je hebt helemaal gelijk, maar je eigen post is er ook een voorbeeld van.
Tante Pollewop schreef:Kortom, Chaya blaast weer eens veel te hoog van de toren door anderen van alles in de schoenen te schuiven.
StillAwake schreef:Nee, dit vind ik niet genuanceerd, maar een redelijk eenduidige samenvatting van hoe jij tegen bepaalde personen ageert...
Chaya schreef:Als je het zo ziet, raad ik je aan om ook eens andere topics te lezen.
En misschien dit topic nog een keertje over lezen?
Het gaat mij niet om personen, het gaat om bepaalde postings!
Hoe hard is je eigen toon bijvoorbeeld? Je durft hen zelfs een criminele organisatie te noemen, waar je je later achter verschuilt, omdat de politie dit zou zeggen. Zeg dan eerst: er is een groep jongeren die...
En dan blijf ik erbij: spreek met die gasten, spreek met die ouders, ga naar de politie, wat is de zin om dat hier breed uit te meten?
Ik ben zelf geen lid van de GerGem, maar je brengt hen op deze ongenuanceerde wijze in diskrediet.
Je had die naam ook niet zo expliciet hoeven te noemen nl.
Cicero schreef:HAHAHA. Inderdaad, de bussen waren behoorlijk berucht.
"Ze lagen elkaar gewoon te n**ken achterin de bus."![]()
Chaya schreef:En dat is om te?
Ik vind het iets om je diep diep voor te schamen!
Boekenlezer schreef:Wie daar lollig over doet, heeft blijkbaar geen besef voor de kwetsbaarheid van de seksualiteit.
StillAwake schreef:Dat ik de GerGem bij name genoemd heb had inderdaad achterwege kunnen blijven, maar als het bijvoorbeeld een evangelische stroming was geweest was jij er niet over gevallen.
StillAwake schreef:en zelfs een keer door een vader geslagen ben, waaruit je had kunnen opmaken dat ik niet langs de zijlijn sta.
StillAwake schreef:Ik doelde op jouw bijdragen in dit topic, ik geef onmiddellijk toe dat je in veel nadere topics wél de nuance hanteert die je hier in mijn optiek kwijt bent.
Tante Pollewop schreef:Daarnaast moeten misstanden gewoon aangekaart worden. Er mag ook best gelachen worden over kleinzielige zaken als het verbieden van een kerstboom van de chauffeur terwijl de refo-kinderen zich totaal misdragen.
Ach wat een gejank. Ik vind het vooral hilarisch, dat zo'n buschauffeur bij de school aankomt waarin onderweg allerlei ongein is uitgehaald, en dat er dan zo'n zwartkijker naar de chauffeur toekomt om hem te wijzen op het verderfelijke kerstboompje in z'n bus.Boekenlezer schreef: Wie daar lollig over doet, heeft blijkbaar geen besef
Niemand, maar je doet nu net alsof die jongelui geen eigen verantwoordelijkheid hebben. Als je zulke rottigheid uithaalt, kun je daar consequenties van verwachten."O, je hebt verkering gekregen met Marie. Die heeft het vroeger gedaan met Karel, en eerder met Jaap. Achter in de bus, weet je nog?"
Dat is niet lollig. Dat zal zo iemand tegen wie zoiets gezegd wordt, door de grond doen zakken. Wie gun je zoiets?
Cicero schreef: Ach wat een gejank. Ik vind het vooral hilarisch, dat zo'n buschauffeur bij de school aankomt waarin onderweg allerlei ongein is uitgehaald, en dat er dan zo'n zwartkijker naar de chauffeur toekomt om hem te wijzen op het verderfelijke kerstboompje in z'n bus.
Cicero schreef:Niemand, maar je doet nu net alsof die jongelui geen eigen verantwoordelijkheid hebben. Als je zulke rottigheid uithaalt, kun je daar consequenties van verwachten.
mohamed schreef:Aks er kritiek is en die is terecht, dan dient deze inhoudelijk besproken te worden. Wat voor nut heeft het om critici af te branden als zij iets hebben aan te merken op de leer?
Chaya schreef:Het gaat om de manier waarop mohamed.
Er wordt gegeneraliseerd, ongenuanceerd van alles neergeplempt met een "lekker puh" toontje.
StillAwake schreef:Diezelfde nuance mis ik bij mensen die alle kritiek onder nestbevuiling scharen...
Boekenlezer schreef: Wie daar lollig over doet, heeft blijkbaar geen besef
Cicero schreef:Ach wat een gejank. Ik vind het vooral hilarisch, dat zo'n buschauffeur bij de school aankomt waarin onderweg allerlei ongein is uitgehaald, en dat er dan zo'n zwartkijker naar de chauffeur toekomt om hem te wijzen op het verderfelijke kerstboompje in z'n bus.
Chaya schreef:Wat ik me dan afvraag, die chauffeur heeft toch een achteruitkijkspiegel? Keek hij daar nooit eens in?
En wie is de zwartkijker in dit verband? Misschien de vader van dat meisje?
Cicero schreef:Niemand, maar je doet nu net alsof die jongelui geen eigen verantwoordelijkheid hebben. Als je zulke rottigheid uithaalt, kun je daar consequenties van verwachten.
Chaya schreef:Wat ik me dan afvraag, die chauffeur heeft toch een achteruitkijkspiegel? Keek hij daar nooit eens in?
Chaya schreef:Ik hoop dat het meisje het ook zo zag en er zo op terug kan zien.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten