Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Chaya schreef:[ Jon van Eerd liet een traantje (hij speelde Pilatus begreep ik) hoorde ik, knap, want hij is een komisch acteur.
De enige die echt gelooft is de vrouw die Maria speelde en die zong heel slecht (aldus de kenners).
Ik heb er niets van gezien en dat wil ik ook niet.
meribel schreef:dat vind ik altijd zo bijzonder, je weet er alles van tot in de detail maar je kijkt niet..
Als je het godslasterend vind, waarom er dan alles over willen weten?
meribel schreef:en voor de record..Maria zong heel mooi!
Marnix schreef: Kom op Chaya, wat zijn dit nou voor argumenten? Jezus zei dat zelf al, dat je met spot en hoon te maken krijgt als je met het evangelie komt.
Marnix schreef:Maar hou het bij jezelf ipv het aan iedereen op te willen leggen.
mona schreef:Vanmorgen stond er in de Gelderlander:
"Arnhem wil Living Statues afstoten, om liever het landelijke EVENEMENT the Passion binnen te halen".
En dit omvat nu precies hoe ik er ook over denk:
het is een volksevenement geworden. Religieus volksvermaak om de dood van mijn Zaligmaker.
Ik gruw ervan.
Marnix schreef: Ik kies dan toch meer voor de opstelling van Calvijn...
Marnix schreef: Ik las gisteren in Lucas 23:
De centurio zag wat er gebeurd was en loofde God met de woorden: 'Werkelijk, deze mens was een rechtvaardige!' De mensen die voor het schouwspel samengekomen waren en de gebeurtenissen hadden gadegeslagen, keerden terug naar huis, terwijl ze zich op de borst sloegen.
Chaya schreef:
Ik heb er genoeg over gezegd!
MoesTuin schreef:Anderen gaven het ook al aan, wees toch voorzichtig in je oordeel / veroordeling
Heel veel mensen die meespelen in "the Passion", waar jij een mening over hebt (ik zou het je niet na durven te zeggen), want ik ken ze ook niet allemaal.... God kent ze!
Ik hoop Chaya, dat je de Heere Jezus persoonlijk zelf mag kennen in je hart en als je echt de Liefde van de Heere Jezus hebt mogen ervaren en leren kennen in en uit Hem
Chaya schreef:Ik heb er genoeg over gezegd!
MoesTuin schreef:Nou, dat is toch wel de beste reactie van jou in dit topic.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten