Moderator: Moderafo's

hettys schreef:Seksuele intimidatie zal in refo kringen minder vaak voorkomen. verwacht ik. Niet omdat die mensen beter zijn, maar meer omdat openbaar gedrag belangrijk is in die kringen.
 ..maar dan gaat het over in het kader van kinderen krijgen enzo  ( dacht ik..)
 ..maar dan gaat het over in het kader van kinderen krijgen enzo  ( dacht ik..) 

meribel schreef:ja das waar....maar dan gaat het over in het kader van kinderen krijgen enzo ( dacht ik..)
( dus je mag van de Heer )
ik neem aan dat werkstukken gewoon mogen of moeten van je leraar..

Rozijn schreef:Ik zou niet durven zeggen dat het meer voorkomt in de refowereld. Minder helaas ook niet.
Hier een boekje hierover, ik denk dat je op blz 41/42 wel iets vind:
https://books.google.nl/books?id=WvSyO1mwJrcC&pg=PA42&lpg=PA42&dq=komt+sexuele+intimidatie+vaker+voor+bij+christenen?&source=bl&ots=oQc8NpwyxQ&sig=4WhphhHKxLEgOwBrgTj1w63vd_g&hl=nl&sa=X&ei=UfsPVcW4NMnUOY37gYAN&ved=0CEMQ6AEwBg#v=onepage&q=komt%20sexuele%20intimidatie%20vaker%20voor%20bij%20christenen%3F&f=false

gebruiken omdat j dan veel dwingeriger overkomt. T heeft dus niet met christenen te maken maar is gewoon psychologisch bedoelt...:p
 gebruiken omdat j dan veel dwingeriger overkomt. T heeft dus niet met christenen te maken maar is gewoon psychologisch bedoelt...:pJoanne1997 schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties! En Mortlach: Ik heb tijdens mijn opleiding geleerd dat je het woord moet niet moetgebruiken omdat j dan veel dwingeriger overkomt. T heeft dus niet met christenen te maken maar is gewoon psychologisch bedoelt...:p

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten