Pff, ben ik de enige die voeden op verzoek, wat zo 'in' is toch wel pittig vindt als het langer dan een maand duurt?
Vannacht is hij 3 keer geweest, half 2, 4 uur en half 6 ongeveer. En hij komt overdag toch echt niks tekort. En het ellendige is dat het dus niet éénmalig is, maar al langere tijd. Vanaf vandaag maar begonnen met meer regelmaat overdag te krijgen, in de hoop dat hij dan 's nachts ook wat regelmatiger gaat slapen en drinken. Vandaag lukt het onverwacht goed, netjes om de 3 uur drinken, en zelfs al 2 keer een uur in zijn bed geslapen, want hij anders nooit deed (alsof hij al jaren op de wereld is

). Ik hoop van harte dat het beter gaat binnenkort, want we komen zo allebei wel echt slaap tekort helaas.
Liggend voeden doe ik niet meer, dan vallen we beiden in slaap, en hij drinkt dan niet door, dan schrik ik weer wakker, hem weer wakker maken. en dan zijn we zo anderhalf uur verder voor hij klaar is, en ondertussen ben ik 3 keer in slaap gevallen en weer wakker geworden, dat breekt nog meer op. Dan liever 3 kwartier zittend voeden en mezelf wakker houden, daar voel ik me overdag toch beter door.
Maar toch blijft het wel heerlijk, die borstvoeding

Zo gezellig, die momentjes samen
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...