@Acire, Ze zijn toch verplicht na 41 weken je in te leiden als je dit zelf wilt? Hier in ieder geval wel. Natuurlijk moet je dan even doorzeuren Ik snap je best dat het lastig voor je is. En ik begrijp het ook niet van een verloskundige of gynaceoloog, want na 41 weken stapelen de risico's zich op. Ken je geen bevriende verloskundige of gynaecoloog die je thuis even wil strippen?
Sterretje schreef:@Acire, Ze zijn toch verplicht na 41 weken je in te leiden als je dit zelf wilt? Hier in ieder geval wel. Natuurlijk moet je dan even doorzeuren
Als ik het goed begrijp wil je juist perse niet ingeleid worden?¿
Ik hoop dat er afgelopen weekend iemand geboren is Acrire!
En ach dat inleiden valt allemaal wel mee. Mijn laatste bevalling was ingeleid en het was mijn beste en snelste bevalling. Ik wilde achteraf dat de andere drie ook ingeleid waren. Dat had een hoop probleemen gescheeld.
Sterkte met wachten, of ben je ondertussen bevallen?
Er zijn niet meer risico's na 41 weken als normaal, mits je controles goed zijn. Dus als de ctg, echo en hoeveelheid vruchtwater goed zijn kun je gewoon afwachten! Dit vertelden 2 artsen mij toen ik over tijd liep de laatste keer. Omdat mijn ctg niet super was moest ik de dag erna weer komen en als die niet beter zou zijn mocht ik die dag blijven voor inleiden. Maar de kleine meid kwam toen toch zelf.
Overigens mag je na 41 weken idd zelf kiezen, ik hoefde maar te bellen ent infuus zou aangesloten worden, aldus de gyn. Maar dat wilde ik liever nier. Nu heerlijk thuis kunnen blijven.
Inleiden is ook niet alles vind ik zelf bij Nina vond ik het echt VERSCHRIKKELIJK (VK bij Jet geloofde ook niet dat ze het infuus zo hoog hadden gezet) en bij Jet vond ik het super fijn gaan...
Oh yeah! Ons lange wachten is beloond. We hebben een hele leuke dochter gekregen. Ze heet D.amaris. 3930 gram, 51cm lang. Afgelopen zondag thuis geboren, spontaan begonnen. Want idd, inleiden leek me echt een RAMP en dat is me dus bespaard gebleven. Ik ben blijjjj!
Daar is zijn dan!! Gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn dat alles goed gaat. Wat een bijzondere naam hebben jullie weer uitgekozen. Ik moest even zoeken, maar mooie betekenis!
Laatst gewijzigd door ajl op 17 mar 2015 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.