Gje gje. Geen baby nog hoor. Het enige wat ik voel is een bewegend kind, dus volgens mij gaat er nog niets gebeuren. Baby's schijnen rustiger te worden naarmate de bevalling nadert. Duss.....
Nou... hier de laatste keer tot het persen toe een heel bewegelijk kind gehad . En dat is toch pijnlijk, tijdens de weeen!! Dus ik hoop voor jou dat het rustig is, maar het zegt dus niks
Hier bij de eerste 8 kg en na de kraamweek er weer af, bij de tweede 9 kg en na maand er weer af. Bij de tweeling ?? (gestopt met wegen na drie maand ), maar toen ze 6 maand oud waren had ik mijn oude gewicht weer. Ben ook hetzelfde als voor de zwangerschap op een 'grote ribbel' na
Sterkte Acire
en haha, hier idd een heel bewegelijk jongentje, zijn zusje werd geboren en hij zwom nog even lekker rond, en terwijl zij er uit was 'zwom' hij gelukkig ook richting de uitgang
Thanx Nog steeds niets. Ik probeer er maar wat leuks van te maken. We zijn vanavond met z'n 3en uit eten geweest bijvoorbeeld. Ik heb lekker thaise kerrie gegeten, misschien wordt t de beeb nu wel te heet onder de voeten
Tjonge, ik elke dag maar nieuwsgierig hier kijken, maar nee, nog steeds niet. Succes nog even met wachten, en hopelijk snel jullie wondertje in je armen!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Goeie Acire, je houdt ons wel in spanning zo Hoeveel ben je nu overtijd? Ik was bij Vianne ook 41+1, maar hoop toch dat deze beeb zich wat eerder laat zien
Ja, vanavond maar weer eens wat sambal in m'n eten gedaan maar ik merk helemaal niets. Ik begin onderhand stress te krijgen. Een ingeleide bevalling in het ziekenhuis is echt een nachtmerrie voor me. Gisteren heb ik de standaard controle gehad in het ziekenhuis voor het over tijd lopen en voorzichtig aan de gyn gevraagd wat ze doen als ik niet ingeleid wil worden. Pas met 43 weken komen ze me halen voor een gedwongen opname, dus ik heb nog ff
Nu serieus, ik probeer vast te houden aan 'mijn tijden zijn in Gods hand', maar dat valt niet mee nu....