ahuibers schreef:Wat heb je liever niet en wel?
vb. Niet roken
Christelijk
.................
Of maakt het juist niet uit?
is dat belangrijk???
lijkt mij niet echt.
En trouwens ik heb daar eigenlijk toen niet bij stil gestaan.....

Moderator: Moderafo's
ahuibers schreef:Wat heb je liever niet en wel?
vb. Niet roken
Christelijk
.................
Of maakt het juist niet uit?
kurtyo schreef:Ik heb echt de neiging om allemaal hele flauwe dingen te posten:
zoals:
ze moet goed zijn in bed
bereid tot heftige seks
what ever.
maw: eisen sucks nogmaals. :S
Aragorn schreef:kurtyo schreef:Ik heb echt de neiging om allemaal hele flauwe dingen te posten:
zoals:
ze moet goed zijn in bed
bereid tot heftige seks
what ever.
Toch heeft iedereen wel bepaalde voorkeuren. Het is alleen idd wel stom om die als eisen te duiden. Waarom zou je iets eisen? En wat als je een schat van een meisje tegenkomt die heel anders blijkt te zijn? (zie ook het liedje Vrijgezel van Boudewijn de Groot..) Dan ga je daar met al je eisen...
joepie schreef:Ik denk toch dat het wel handig als die persoon ook bij je past.
Ik vond het wel fijn als de persoon ook van dezelfde kerk lid was als ik was.
Als hij ook van muziek hield en zeker NIET ROOKTE.
Maar als je denkt dat je met je lijstje dus de perfecte persoon krijgt die dus in alles is zoasl jij zou willen, heb je het mis.
Dan is er wel weer iets anders wat jij niet prettig vind.
Maar ik vind best dat je bepaalde dingen mag wensen.
Aragorn schreef:kurtyo schreef:Ik heb echt de neiging om allemaal hele flauwe dingen te posten:
zoals:
ze moet goed zijn in bed
bereid tot heftige seks
what ever.
Toch heeft iedereen wel bepaalde voorkeuren. Het is alleen idd wel stom om die als eisen te duiden. Waarom zou je iets eisen? En wat als je een schat van een meisje tegenkomt die heel anders blijkt te zijn? (zie ook het liedje Vrijgezel van Boudewijn de Groot..) Dan ga je daar met al je eisen...
kurtyo schreef:
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten