Ik weet niet of jij daar ook bij was , maar bij een andere dusicussie heb ik toen ook geantwoord dat het systeem de complete kosmos inhoud , wie denkt er nu niet uit de box

Moderator: Moderafo's

oekaboeka schreef:Hettys : Nou. als jouw achterkleinkinderen zwemvliezen ontwikkelen omdat de wereld nogal waterig wordt, is dat wel echt evolutie hoor. en die ontwikkeling hebben ijsberen toch echt achter de rug.
Er gaan alleen wat generaties overheen...
Dat is 1 visie het kan ook heel goed dat de eerste beren alle informatie al bezitte en dat de beren die in bepaalde omgevingen kwamen dat de beren met eigenschappen die daar het meest in het voordeel waren beter konden overleven daar en dus die specifieke eigenschappen doorgeven en je zo in verschillende omgevingen variatie vind.
Kijk naar de honden zitten zeer grote verschillen tussen maar zijn toch echt allemaal zo gefokt puur op het versterken of afzwakken van informatie die in de eerste hond soort al aanwezig was daar word echt geen informatie toegevoegd, slechts afzwakken en versterken ,
oekaboeka schreef:Lock & Stock : En voordat je nu meteen gaat miepen dat de Aarde een gesloten systeem is, dat is het niet. De zon dumpt elke seconde enorme hoeveelheden energie in het systeem Aarde.
Ik weet niet of jij daar ook bij was , maar bij een andere dusicussie heb ik toen ook geantwoord dat het systeem de complete kosmos inhoud , wie denkt er nu niet uit de box
oekaboeka schreef:Zie je de woorden niet , speculate , suggested , zegt genoeg .
oekaboeka schreef:Trouwens dat bacterien meer dingen kunnen eten dan gebruikelijk is toch niet zo raar wij kunnen toch ook veel meer eten dan we nu eten , ik weet zeker dat jij nog niet alles geprobeerd hebt en daar zal vast wel wat tussen zitten waar je niet dood aan gaat![]()
, Dat zeg ik , versterken ja ,dat is niet nieuw](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. "Het universum is een gesloten systeem dus de tweede wet van thermodynamica blokkeert het vergroten van orde" is een stokpaardje van creationisten. Echter het slaat nergens op aangezien we totaal niet zeker weten of het universum een gesloten of open
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten