Moderator: Moderafo's
Aapje schreef:Wat mij opvalt is in deze discussie het commentaar op het woord REFO!!
Zoals je misschien al ontdekt heb ben ik een nieuweling op deze site.
Toen ik van deze site hoorde dacht ik hier een reformatorisch gezelschap te ontmoeten. Nu wil ik niet zeggen dat de mensen dat hier niet zijn. MAARRR.... de meeste commentaren die ik in deze topic lees zijn bijna allemaal negatief tegen het woord Refo en hun cultuur... Ben ik nu zo kortzichtig of wat is dit nu?
kurtyo schreef:Colijn is net als velen van de SGP enigszins achter gebleven. Hoewel ze veel goede punten hebben en er enkele erg slimme mensen bij betrokken zijn, hebben ze op bepaalde punten geen visie en over bepaalde punten een hele discutabele mening.
Zo'n opmerking van Colijn is niet meer serieus te nemen in deze maatschappij.
Jij bent Refo?
Waar ben je aan te herkennen?
Wat is dat?
Waarom ben je zo?
Hoe ben zo geworden?
.Hoe je jezelf hierbij?
Hoe omschrijf jij jezelf??
Aapje schreef:kurtyo schreef:Colijn is net als velen van de SGP enigszins achter gebleven. Hoewel ze veel goede punten hebben en er enkele erg slimme mensen bij betrokken zijn, hebben ze op bepaalde punten geen visie en over bepaalde punten een hele discutabele mening.
Zo'n opmerking van Colijn is niet meer serieus te nemen in deze maatschappij.
Ik ben het weer niet met jou eens, want hier sprak niet Colijn over de reformatorische zuil maar de radioverslaggever en een redacteur van Trouw. Colijn heeft deze zuil alleen maar proberen uit te leggen.
kurtyo schreef:Ik hoorde pas de beste man (Colijn) op de radio. Hij wist echt niets. Het was gewoon zielig. Ik had het met 'm te doen. Ik heb van binnenuit de SGP gehoord dat er mensen zijn die gewoon een progressieve (NIET CHRISTEILJKE) mediatrening willen voor alle SGP-ers. En dat kan ik deze beste man van harte aanraden. Verder behoort hij tot de halstarrige orthodoxe clan die nog gelooft in idealen die alles behalve realiseerbaar zijn.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten