Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 19 mar 2004 22:55

ik vind dat joepie het grootste recht heeft om dit onderwerp aan te kaarten.

Bovendien vind ik dat de rubriek in het begin erg grappig was, maar in de loop van de tijd steeds banaler is geworden.

ER hoeft wat mij betreft niet direct een slotje op, maar dan moet er wel een koerswijziging plaatsvinden.
The one thing you can give and still keep is your word.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 20 mar 2004 00:15

Vanaf dit moment zullen discussies over het wel of niet moeten kunnen van dit topic worden verwijderd uit dit topic.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 20 mar 2004 10:52

muis schreef:Lieve dr. Love,

m'n vriend (jaja, die ene over wie ik cola had gegooid :lol: ) en ik zijn samen heel gelukkig. Ik ben bij hem in de bosjes gedoken toen hij me weer eens liep te stalken. Dit heeft zo'n heftige uitwerking gehad, dat we van plan zijn om voor altijd bij elkaar te blijven! :P 8)
Er is alleen één probleempje... Mijn vriend houdt heel erg van aardbeienjam. En nu vindt hij het spannend om mij daar mee af te likken. :shock: Maar ik ben bang dat het zo plakt! :( Hebben jullie misschien andere tips of ideeen?
Alvast bedankt! :D

Lieve Muis,

Blij dat het goed met je gaat! Ik mag je feliciteren, neem ik aan? :mrgreen: Nou in ieder geval van harte met de relatie!
Tja, aarbeienjam, kan... maar lieve muis, ik denk zeker dat het dan een plakkerige bedoening wordt, maar vind je dat echt zo erg? :mrgreen: Aardbeienjam, wordt na enig tijd uit de pot een behoorlijk klef iets :mrgreen: . Maar zaak is wel dat je er volledig achter staat :) . Dus jij moet het ook willen 8)
Wat ik je als tip kan geven, is het gewoon uitproberen, gooi jezelf in het diepe :shock: . Als je denkt, ja maar, ja, maaruh, maahaaruuh, ik durf het nog niet helemaal, dan probeer je het gewoon op een klein stukje lichaam :roll: , Een stukje, waarvan jij het niet zo erg vind dat plakt :roll: .
En lieve Muis, als je merkt dat je vriend het zo fijn vind, zou jij het dan ook niet willen proberen... Dan bedoel ik niet meteen met aarbeienjam, maar neem een pot :?: honing, pindakaas of een een pak chocoladevla :mrgreen: En neem je vriend eens onderhan%^$# waar onder eigenlijk? :roll:

Muis, ik wens je veel plezier, het wordt vast erg leuk :mrgreen: Zo niet, kappen en weer back to the basic*&^% bosjes

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

chipkip

Berichtdoor chipkip » 20 mar 2004 11:48

Lieve Dr. Rosekapje en Ass. JialiKelly,

Bedankt voor jullie lieve aanbod, erg lief :) , Kan zijn dat ik er nog wel gebruik van kom maken, want moet zeggen dat ik me behoorlijk :? :cry:...voel....
Ik kan haast niet slapen, moet constant aan hem denken, vraag me af wat hij op dit moment doet... ja nu... maar over 2 minuten weer :roll: . En het ergste van alles is dat ik haast niet kan eten.... zelfs niet bij de mac... gisteren hadden een aantal vriendinnen me op sleeptouw genomen :shock: , Ja, letterlijk wel te verstaan :?
en wel naar de Mac... tja, daar kan je me normaal gesproken voor wakker maken 8) Maar ik kreeg bijna geen hap door mijn keel van de mc Nuggets :(
Hoe kom ik hier van af? Want dit kan zo niet door gaan hoor :x Ik voel me al rot en dan ook nog gammel van het niet eten :x

chipkip

PS. Kusje voor BJ

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 mar 2004 16:09

Prijsvraag
We zijn met het Dr.Love team bij elkaar geweest en vonden het leuk om eens een prijsvraagje te organiseren.
Degene die het leukste liefdesverhaal instuurt via drlove@refoweb.nl of per P B, rechtstreeks posten mag ook natuurlijk, diegene wint

De Grote Dr.Love Joepie Trofee !!!

De Grote Dr.Love Joepie Trofee is een als beeldje uitgevoerde Zure Pruim van lichtgeel pisbakkenstaal.

Waarom de Joepie Trofee? Telkens als we een reactie krijgen van een Refowebber roepen we met z’n allen JOEPIE!, want elke keer denken we dat het nu afgelopen is met de Dr.Love praktijk, maar dan blijkt dat we het weer helemaal mis hebben. En daarom JOEPIE, joepie is een uiting van blijdschap en plezier! :lol: :mrgreen:

Nu even met z’n allen, haal diep adem en roept JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 20 mar 2004 16:54

is er mss een reis te organiseren voor mensen die alleen door het leven gaan? :lol: :lol: :lol: :lol:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 mar 2004 17:04

janneman83 schreef:is er mss een reis te organiseren voor mensen die alleen door het leven gaan? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ha Janneman,

Ook jouw idee nemen we mee in de brainstormsessie!
Alleen op reis met de Dr.Love Liefdesreis naar Parijs en dan met z'n tween terugkomen :lol:
Soort koppelreis, nouhou! Weer een goed idee, genoeg inspriratie om nog even door te gaan met Refoweb Dr.Love! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 20 mar 2004 17:13

:lol: :lol: :lol: :lol:

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 20 mar 2004 17:18

als je zo'n reis gaat organiseren dan ga ik met je mee hoor :mrgreen:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 20 mar 2004 17:25

janneman83 schreef:als je zo'n reis gaat organiseren dan ga ik met je mee hoor :mrgreen:

Beste Janneman,

Kijk dit soort supporters van onze praktijk die waarderen wij graag :!:

We moeten nog ff bekijken hoeveel aanmeldingen we nog binnen krijgen :D :wink: het loopt namelijk storm :!: :D

Je bent alvast op de deelnemerslijst geplaatst :!:

met vriendlijke groet,
Ass DR Johan81
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 mar 2004 17:42

tnx Johan,
als jij de aanmeldingen bijhoud, doe ik koffie zetten voor de dames :lol:

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 20 mar 2004 18:21

columbus schreef:tnx Johan,

koffie?? krijgen wij jongens geen koffie :shock: (dat je het alleen voor de dames zet :? ) :lol:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 20 mar 2004 19:13

janneman83 schreef:
columbus schreef:tnx Johan,

koffie?? krijgen wij jongens geen koffie :shock: (dat je het alleen voor de dames zet :? ) :lol:

Ha Janneman,

Goed dat je even hierop reageerd, ik denk dat mijn collega even iets vergat :!: :wink:

Tuurlijk krijg jij en andere jongens ook koffie :!: :lol:

We kunnen dat als zeer erkentelijk praktijk natuurlijk niet maken om dames wel van koffie te voorzien en jongens niet :!: :lol: :mrgreen:

Groetjes,
Ass DR Johan81
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 20 mar 2004 20:13

Lieve Chipkip,

Sorry voor alle dingen die gebeurt zijn, ik heb heel veel spijt. Ik heb je opa en oma gebeld en mijn excursies aangeboden, ook mogen ze mijn brommert een keer lenen.
Mag ik terug komen lieve Chipkip?
(Psst, kijk eens uit het raam! :) )

lievs Cash

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 20 mar 2004 20:34

Hallo mensen,

Het volgende verhaal gaat over een facet van het liefdesleven, n.l. liefdesverdriet, heel pijnlijk kan het zijn, soms duurt het heel lang voor de pijn over is. Dit verhaal is ingezonden door Gerrit, echt gebeurt ook nog en het kan in sommige gevallen van zelfs hoop geven! :)

Toen Gerrit 18 jaar was had hij verkering met Jane. Maar Jane stond onder druk van haar ouders, zei vonden Gerrit niet bepaald de ideale schoonzoon. Jane maakte de verkering uit, het leven ging door, zo gaat het meestal, maar Gerrit werd ziek en praatte bijna niet meer, eten lukte niet en zo tobde hij verder. Ondertussen nog wel een vriendinnetje gehad, maar het bleek geen ware liefde te zijn dus dat duurde ook niet lang voor het uit was.
Op een dag bleef Gerrit op bed liggen, moeder in paniek want Gerrit sloeg nooit zijn bordje cornflakes over s’morgens. Ook ontbijt op bed mocht niet helpen, Gerrit lag daar ziek te wezen en kon bijna niets meer zeggen.
De dokter erbij gehaald en Gerrit moest naar het ziekenhuis voor onderzoek want de dokter kon niets vinden.
In het ziekenhuis vertelden ze dat Gerrit moest blijven want ook daar zagen ze dat het niet goed ging, waarschijnlijk een virus of bacterie was de eerste reactie van een arts.
Er kwam niets uit en nadat meerdere artsen zich over Gerrit’s toestand gebogen hadden en geen sluitende prognose konden vaststellen raadpleegden ze een oude arts.
Die kwam op de ziekenkamer, stuurde iedereen weg en ging bij Gerrit op bed zitten.
‘hoe heet ze?’ vroeg de arts. ‘Jane’ was het enige dat fluisterend uit Gerrit’s mond kwam.
‘oké!’ zei de arts en ging weer weg. Nog geen half uur later kwam Jane huilend de ziekenkamer oplopen en kroop bij Gerrit op het bed en vroeg hem of ze weer vriendjes konden worden.
De oude arts keek lachend in de deuropening toe en zag hoe wonderbaarlijk snel Gerrit opknapte en de gordijnen sloot rondom het bed.
Heel zachtjes sloot de arts de deur.
:wink:

Terug naar “Archief”