Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Raido schreef:hum ... jullie zullen even moeten slijmen met henkie want voor mij doet ie het niet
niet? bah zeg! HEE HENKIE!!! LUISTER EVEN NAAR ONS!! dan ben jij een hele goeide kerel...![]()
hijwel schreef:Aragorn schreef:Raido schreef:hum ... jullie zullen even moeten slijmen met henkie want voor mij doet ie het niet
niet? bah zeg! HEE HENKIE!!! LUISTER EVEN NAAR ONS!! dan ben jij een hele goeide kerel...![]()
Henkie luister alsjeblieft niet, want dan moet ik nog meer scrollen
Claire schreef:hijwel schreef:Aragorn schreef:Raido schreef:hum ... jullie zullen even moeten slijmen met henkie want voor mij doet ie het niet
Henkie luister alsjeblieft niet, want dan moet ik nog meer scrollen
wees blij dat je kan scrolle, want denk ie van heen en weer schuive met een balkie, wordt je volgens mij helemaal gek van!
Niet dat ik dat heb hoor....
je krijgt wel een beetje een scrollvinger, das weer es wat anders RSI!!
paprikameisje2 schreef:we moeten wel allert blijven dat niet alles wat wij willen uitgevoert kan worden!1 wij willen dit forum
komt een groep boeren die wil een boerentopic
komt een groep loodgieters die wil dat ook
komt een groep activisten wil dat ook
nou en ga maar door, zometeen ben je een dag bezig met scrollen, dus denk ik dat het handiger is als het onder een andere topic kan worden bijgevoegd, zoals bij kunst en cultuurgebeuren, ofzo!!1
tis geven en nemen mensen hier
Aragorn schreef:paprikameisje2 schreef:we moeten wel allert blijven dat niet alles wat wij willen uitgevoert kan worden!1 wij willen dit forum
komt een groep boeren die wil een boerentopic
komt een groep loodgieters die wil dat ook
komt een groep activisten wil dat ook
nou en ga maar door, zometeen ben je een dag bezig met scrollen, dus denk ik dat het handiger is als het onder een andere topic kan worden bijgevoegd, zoals bij kunst en cultuurgebeuren, ofzo!!1
tis geven en nemen mensen hier
Leuk geprobeerd, maar al die groepen komen helemaal niet. Activisten hebben we al, die kunnen zich uitleven in politiek. Verder blijkt er wel degelijk vraag te zijn naar een apart filosofieforum, ook veel potentieel interessante discussies eindigen vaak met de opmerking: maar ach, dat wordt allemaal iets te filosofisch, om dan maar weer verder te gaan op het topic. Ik heb nog nooit discussies over boeren of loodgieters gezien...
Als de vraag naar al die andere zgn. subfora van jullie echt zo groot zou zijn, waarom is die hier dan nog niet opgedoken?
Aragorn schreef:Maar wel een verkeerde wijze van spreken. Want het suggereert alsof het onterechte bevoordeling van de filosofen onder ons zou zijn als er zo´n forum zou komen, boven een heleboel andere groepen. Terwijl er mi. weinig fora op te noemen zijn waarnaar evenveel vraag is als deze.
Daarnaast zou ik andere delen anders benoemen en dan een apart fora maken Relaties & Psychologie en dan zou ik wel W&F er bij doen.. maar zoals het er nu staat vind ik het prima.. kijk begrijp me niet verkeerd, opzich zou ik er weinig op tegen hebben.. komen leuke discussies uit.. maar ik weet ook al zeker dat het een fora word met de meeste vooroordelen die ik ooit ook maar zal zien in mn leven.. en sowieso vind ik dat er genoeg subfora zijn.. dan moet er een keer geknipt worden in de subfora's... en dat lijkt me nu even het minst belangrijke... sowieso, heeft iemand henkie hier al over gepb-t? Zo niet, dan snap ik dit hele topic al niet en vind ik deze hele discussie al mega kansloos
Aragorn schreef:- Forum met de meeste vooroordelen: hoezo zou dat zo zijn? Waarom zou het hierbij meer dan bij de vijf(!) religie-subfora?
Aragorn schreef:- Het anders benoemen van andere subfora: heb ik ook geen probleem mee, waarom zou je dat niet doen? (of je moet er simpelweg geen zin in hebben...)
DeeKaa schreef:Aragorn schreef:- Forum met de meeste vooroordelen: hoezo zou dat zo zijn? Waarom zou het hierbij meer dan bij de vijf(!) religie-subfora?
Om daarop even terug te komen.. ik ben mod geweest op een ander forum van W&F.. en het was zo overduidelijk dat daar enorm veel vooroordelen naar voren komen.. mensen hebben dan een standpunt en houden zich er aan vast maar willen niet toegeven dat de ander ook gelijk heeft.. zeker niet over bepaalde dingen waar ze waarde aan hechten of in geloven.. natuurlijk heb je dit ook in religie.. maar ik ben er van overtuigd dat het het ergste sub fora gaat worden van allemaal.. Mocht het er komen dan moet er KEIHARD worden gemoderate... mocht een discussie de verkeerde kant op gaan, dicht ermee.. maar das mijn mening...er moeten dan enorm duidelijke regels komen.. er gaat ongetwijfeld enorm veel tijd in W&F zitten dan.. en ik vind dat ongepast op een forum als Refoweb.. alle andere topics hoeven we relatief weinig aan te doen en de meeste tijd besteden we aan Religie. Immers, dat zijn de meest serieuze sub-fora's.
Geen zin in hebben is onzin. Het is niet aan mij om subfora's te gaan hernoemen.. ik zal dit heus wel een keer aansnijden, maar op dit moment is dit het laatste waar meneer Henk op zit te wachten denk ik... dus daar ga ik hem nu ook duidelijk niet mee lastig vallen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten