Ook dat doen we, hoort bij het vaste avond/bed ritueel. 
We hebben hem een tijdje zijn middagslaapje niet gedaan om te kijken of hij dan wel door slaapt maar dan slaapt hij nog onrustiger. 's Middags slaapt hij een klein uurtje.

Moderator: Moderafo's

Gelukkig kunnen we er samen nog over praten en weten we waar het vandaan komt.
 Gelukkig kunnen we er samen nog over praten en weten we waar het vandaan komt. 
 tja... ben er eigenlijk heel blij mee... had het haast wel verwact aangezien hij thuis best rustig is
 tja... ben er eigenlijk heel blij mee... had het haast wel verwact aangezien hij thuis best rustig is  sinds hij naar school is! Had er een heeel hard hoofd in en was bang herhaling te hebben met J.... maar hij gaat op school los!
 sinds hij naar school is! Had er een heeel hard hoofd in en was bang herhaling te hebben met J.... maar hij gaat op school los!
 Ze slaapt sowieso altijd in ons bed in, omdat het anders een te groot feest is boven met die 2. Mijn man legde haar 10 uur in haar bed, en 12 uur kwam ze huilend naar beneden dat ze zo koud en nat was, in bed geplast
 Ze slaapt sowieso altijd in ons bed in, omdat het anders een te groot feest is boven met die 2. Mijn man legde haar 10 uur in haar bed, en 12 uur kwam ze huilend naar beneden dat ze zo koud en nat was, in bed geplast  Ik heb 's nachts echt geen zin om het hele bed te verschonen, en de matras was zelfs nat, dus maar tussen ons in gelegd. Maar dan slaap ik zelf zo slecht, omdat ze steeds helemaal tegen 1 van ons aankruipt, en deze nacht was ik dat helaas
 Ik heb 's nachts echt geen zin om het hele bed te verschonen, en de matras was zelfs nat, dus maar tussen ons in gelegd. Maar dan slaap ik zelf zo slecht, omdat ze steeds helemaal tegen 1 van ons aankruipt, en deze nacht was ik dat helaas 

Evelien schreef:Een hele waardevolle tip, goed dat je het benoemt want het was bij ons weer flink weg gezakt. We willen binnenkort eens gaan informeren.
Wat hebben jullie gedaan of wat kregen jullie mee van de homeopaat?
En moesten jullie vandaag naar de KA? met haar, ja toch? Hoe ging dat?
.
 .
 . )
 )Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten