Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 28 nov 2014 07:49

Ah wat sneu, liefie! Beterschap voor je kleine meisje
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 nov 2014 08:40

Ach wat sneu. Beterschap.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 nov 2014 10:20

aaah. doet zoveeel pijn! ik herken et zeker.... we hebben et ook gehad met M!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 nov 2014 11:40

ah wat vervelend liefie, beterschap!

@ajl grappig, onze J is ook echt rossig/rood. Heel veel mensen zeggen daar iets over, valt me op ;-)
Hij is ook echt ontzettend blank, veel blanker dan F. Zijn oogkleur is een beetje blauw/grijzig volgens mij. Niet heel donker in elk geval.
Mensen vinden het vooral heel grappig dat hij rood is en F blond. Manlief en ik hebben ook allebei geen rood/rossig haar, maar bij m'n man zit het wel in de familie.
Hier gaat het goed hoor! kleintjes worden hard groot, F mag in mei al naar school... 8-[
Ben jij weer helemaal hersteld?

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 28 nov 2014 12:37

Beterschap lieffie! Zielig zeg :(

Jannoek, ohhh wat lijkt hij op F! Alleen zn haarkleur is anders :)
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 nov 2014 18:03

Beterschap voor Jet!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Duschka
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Duschka » 29 nov 2014 23:08

Beterschap voor Jet. Sneu, zo een kleintje.
Slaat de AB al aan?

Hier is DL even heel behoorlijk ziek (geweest).
Alles viel een beetje samen.
ML is post operatief en had nogal wat verzorging nodig. DL tobde al weken met een hardnekkig virusje wat ze niet kwijt kreeg, koorts dat niet wilde zakken, koliekaanvallen etc. Vrijdag toch weer terug naar de HA gegaan.Ze at minimaal maar eet sinds en week helemaal niet meer. Enkel borstvoeding en dat het liefst 20 uur per etmaal :( . Door haar tussenkomst gelukkig maandag al een afspraak met de kinderallergoloog en kinderarts.

En on top of everything... waarschijnlijk ook door oververmoeidheid etc. even een keukenaccidentje met 2egraads brandwond tot gevolg voor mij.

Pff en nu maar hopen dat ze maandag een oplossing hebben en dat de komende week minder "ziekig" gaat zijn :)
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2014 17:31

@Duschka, wow dat is best intensief, ai wat vervelend van die brandwonden heb je er veel pijn van? Beterschap en sterkte voor je dochter.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2014 08:54

Beterschap Duschka voor jou en jouw dochter!

@ liefie hoe gaat het nu met Jet?

@ jannoek Hier is het stijgende lijn. Ik weet alleen nog niet of de operatie geholpen heeft, dat is nog afwachten.
Grappig hoe mensen reageren op verschillende haarkleuren. Dat gebeurt bij ons ook. Alleen bij ons hebben ze allemaal een andere haarkleur en andere kleur ogen, ook wel grappig. H is erg donker qua ogen en haarkleur, met neiging tot krullen in zijn haar. C heeft een natuurlijke coupe soleil door haar haar met lichtbruine ogen. Met tot haar afgrijzen stijl haar. J heeft kastanjerode krullen met groene ogen en onze O heeft spierwit stijl haar met blauwe ogen. Wij zijn beiden ook niet rossig of blond, alle haar- en oogkleuren van de kinderen komen ook in de familie voor.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 dec 2014 09:26

Duschka beterschap voor jullie!

TJ hoe is het bij jullie?

AJL Met Jet alles goed ze heeft nergens last van gehad zo apart... De HAP zei dat we wel naar onze eigen HA moesten gaan vanwege het projectiel braken (heeft Jet nu 4x gehad in de 7 weken die ze er is) Straks belt onze eigen HA nog want Jet heeft weer spruw :oops: Dan zal ik het direct even vragen of hij dat nodig vind.
Ze heeft er helemaal geen last van gehad afgelopen week lag ze gewoon bij mijn man op zijn arm en uit het niets geeft ze 3 mega golven over wij stonden er echt met open mond naar te kijken.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2014 09:32

Kan het zijn dat zij te veel binnen krijgt? Ik heb dat nl ook bij de oudste gehad, te veel produktie en een erg gulzig jongetje.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 dec 2014 09:40

De HA belde net al heb het direct even gevraagd over het braken hij noemde een aandoening waarbij dat projectiel braken voorkomt maar dan komen kindjes heel weinig aan en groeien slecht (jet doet juist het tegenovergestelde :lol: )
Dit openbaart vaak in de eerste weken al omdat de voeding er niet goed langs kan en dan worden ze daar aan geopereerd.
Ik mag even langs komen met Jet om het uit te sluiten maar goed ik maak mij er geen zorgen om omdat ze het maar een paar keer gehad heeft.

AJL Ja het zou misschien kunnen hoor alleen zo lastig te zien met BV (vind ik weleens jammer) terwijl ze met een flesje een kleine 100cc drinkt en er dan netjes 4 uur tussen laat naar mijn idee drinkt ze uit de borst dan ook zo iets of werkt dat zo niet?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 dec 2014 14:20

@liefie wat een gekwakkel met Jet. En ben je al bij de HA geweest? en wat zij die?

Wij hebben hier de Belgische vlag, qua haar kleuren. :lol: Mensen vragen soms of het wel mijn eigen kleur haar is. :wink:

Hier al een paar weken gebroken nachten, hij word elke keer zo overstuur wakker. Hij heeft elke avond een vast ritueel en op dezelfde tijd gaat hij naar bed.
We lopen nu echt op ons tandvlees en ik merk ook dat ik vrij snel geïrriteerd raak (van echt de kleinste dingetjes).
Iemand tips? Op zich vind ik het niet erg als hij 1 keer komt, maar het is echt 3a4 keer.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 01 dec 2014 14:55

Oh vervelend evelien! Hoop dat hij snel weer gewoon lekker doorslaapt!

Vianne heeft nu al een paar keer in haar nieuwe kamer geslapen, in dr grote bed :) Het ging super goed! Maar ze wil ook nog graag in haar eigen bedje (ledikantje), dus ik dwing nog maar niets af. er is tenslotte geen haast bij, maar dr kamer is af. Stapje voor stapje wordt het ook echt háár kamer.
Afbeelding

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 dec 2014 15:46

evelien, is hij aan het dromen en verwerkt hij zo zijn dag?
Misschien is het dan een idee om de dag met hem door te spreken, wat hij gedaan heeft enzo?

Terug naar “Archief”