Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 26 nov 2014 17:30

Mijn bloedsuiker is prima, gelukkig. Geen idee waarom ik dan zo dik wordt, nouja, het gaat er vast wel weer vanaf, net als vorige keren.

Vandaag heb ik de binnenkant van de inbouwkast op de babykamer geverfd, gister planken gekocht, meteen op maat laten zagen, hoeft mijn man er niks aan te doen :)
En het ledikantje opgezocht, schoongemaakt en in elkaar gezet. Het matrasje heb ik onder de douche gewassen, hoop dat dat wel kan, en dat het wel goed droogt. Maar door 2 keer verhuizen was hij niet zo schoon meer. Anders moet ik alsnog een nieuwe kopen, maar we hebben een aparte maat bedje, dus dat kost best wel wat om te laten maken, en het zal vast de laatste zijn die er op ligt, dus vind ik dat eigenlijk een beetje zonde. Ik wacht het maar een nachtje af.
En toen ik toch bezig was met babydingen, heb ik maar meteen proefdruk laten maken van een geboortekaartje. De vorige kaartjes leken een beetje op elkaar, dus heb ik iets gezocht wat er wel bij past, nu hopen dat mijn man de tekst goedkeurt :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 nov 2014 20:27

tja.. bij jou de vrag waarom je zo dik wordt. bij mij de vraag waarom mijn buik zo klein blijft terwijl er een behoorlijk kind inzit en vruchtwater ook aan de ruime kant is. T zit zelfs niet ingedaald... dus nog heeeeel hoog!

Wel geruststellend vooruitzicht. Als ik met 38 weken minimaal 2 cm ontsluiting heb gaan ze mij inleiden :)! ze zien niet waarom het niet zou kunnen.... dus we wachten wel weer af... nu hopen dat de andere gyn het er ook mee eens is :) straks wil die gewoon mij laten lopen tot 42 weken :) ach.. zien we dan wel weer.. maar dan heb ik alleen een andere kraamverzorgster. Deze ga aan dat ze maximaal tot vier dagen na de kerst kon omdat ze dan op vakantie ging... dan komt een vervangster.... we zien dat ook wel weer. ik ga lekker in bed liggen dan en ze zoeken et maar uit!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 nov 2014 20:51

@ missf fijn dat alles goed is! En tja dat aankomen is gewoon vervelend. Ik kom het bij nr 4 een beetje naast mij neerleggen. Of ik nu veel at, weinig at, 3 keer in de week ging zwemmen, 20 weken spuugde ( zoals bij c), ik kwam elke keer17/18 kg aan.
Mijn schoonzus en een aantal vriendinnen stappen compleet op gewicht uit het kraambed, soms zelfs lichter ook. Dat is voor mij helaas niet weggelegd. In eerste instantie ben ik echt qua gewicht alleen het kind kwijt en na 8 mnd bv nog alleen de eerste 10 kg. De rest is lijnen en dat is echt heel vervelend, helemaal de laatste kilo's.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 nov 2014 15:17

30 weken

Afbeelding
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 28 nov 2014 19:22

Mooie buik MissF!
Afbeelding

Sarah1
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Sarah1 » 30 nov 2014 17:09

MissF schreef:30 weken

Afbeelding

Gelukkig de laatste loodjes MissF.
Je hebt een flinke buik, is het geen tweeling :D

Vorige week had mijn zwager en schoonzus een taart gemaakt met een gekleurde vulling.
Tijdens het aansnijden van de taart hebben ze dus onthuld wat het geslacht was.
Wel erg leuke onthulling!

Weet jij al wat het wordt? En heb je al een kind/kinderen?1

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2014 17:29

@MissF, je draagt hem echt naar voren of niet? Mooi buikje.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 nov 2014 22:34

missF: je buik is wel groter dan de mijne :) al zit die van mij nog heeeel hoog... zucht! Maar de tweede zat bij mij ook nog niet ingedaald tijdens de bevalling..> Ik hop dat et geen probleem is om in te leiden.... brrr brr brrrr.... ben er inmiddels wel aan toe! ooh het idee dat ik tot 42 weken zou moeten! k weet niet hoe ik s nachts moet liggen van de bekkenpijn! Maar ach... we schommelen zo door. Vanaf nu elke avond de wasmand leeg... alles gevouwene n in de kast! haha.. hoe gek kan je zijn :)!

Van de week ff een speelgoedselectie doen tav de kinderen.... en dan verder relaxen!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 dec 2014 08:18

Mooie buik MissF!

Ppm bij mij was Jet ook nog niet ingedaald toen ze gingen inleiden wel al 2cm ontsluiting. Ik kreeg pillen om de 4uur de volgende ochtend vond de VK in het zhuis het nog niet oke en wilde weer zo een pil geven ( ik baalde er echt van) gelukkig had ik een hele fijne verpleegkundige die zei zullen we de gyn even vragen te kijken.
half uur later stond de gyn naast mijn bed en die zei ik ga nu je vliezen breken dan zakt de baby vanzelf op de goede plaats.
Heb de verpleegkundige uitvoerig bedankt haha.
Gaan ze jou ook rond 38 weken inleiden of weet je dat nog niet?

Sterkte met de laatste loodjes!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2014 08:24

@ ppm Ik begreep van mijn vlk dat het vanaf kind 3 vrijwel normaal is dat het kind niet indaald, het bekken is al te ruim.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 dec 2014 11:46

Topic afegsplitst, denk dat het nu wel goed is gegaan,nog even een gedeeltelijke post van ppm hier plaatsen:

paprikameisje2 schreef:

Ik wordt idd met 38 weken ingeleid als ik ontsluiting heb... :) en nu hopen dat dat het geval is... al verwacht de gyn van wel, aangezien ik bij de eerste en tweede al met 36 weken 2 cm had em bij M met 38 weken 4.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 dec 2014 11:55

Indalen hoeft idd niet bij een volg zwangerschap, kleintje hier ligt wel netjes met hoofdje naar beneden, vk verwacht niet dat het nog gaat draaien.

Mooie buik missF, lijkt op de mijne, bolletje van voren :D

Het is december, zou de kleine deze maand komen... ik hoop het iig :wink:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 dec 2014 13:22

Hier is ukkie ook nog niet ingedaald, ben nu bijna 38 weken.

MissF, mooie foto met mooie buik.
Ik draag het ook alleen van voren, ben nu wel een stukje dikker maar net 30 weken ook zoiets. Je buik is al eerder uitgerekt geweest, gaat nu allemaal wat sneller.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2014 13:31

weten jullie wat het wordt Memmem? Jullie hebben toch 4 knullen en 1 meisje?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 01 dec 2014 13:34

Het klopt dat wij 4 jongens en 1 meisje hebben
Nee, het is nog een verrassing, dochter hoopt op een zusje, de jongens vinden 1 zusje genoeg.....

Ben wel nieuwsgierig onderhand, 2 weken geleden met de liggingsecho niet gezien maar ook niet opgelet.

Terug naar “Relaties”