wat kost nou een mooie casemod gemiddeld?
ik heb dr wel eens over gedacht, maar is ut niet een beetje sunt van je geld?
Moderator: Moderafo's
Je kan het zo duur maken als je zelf wil.... als je zelf een beetje kan solderen en dremelen kan je zelf enorm leuke dingen maken zonder dat het al te veel kost..man_on_fire schreef:wat kost nou een mooie casemod gemiddeld?
DeeKaa schreef:Je kan het zo duur maken als je zelf wil.... als je zelf een beetje kan solderen en dremelen kan je zelf enorm leuke dingen maken zonder dat het al te veel kost..man_on_fire schreef:wat kost nou een mooie casemod gemiddeld?
Daarnaast, zonde van je geld.. vind ik niet.. een kast doe je LANG mee.. en zeker als je m erg mooi vind.. en je kan er altijd weer een ander kleurtje doorheen gooien zodra het gaat vervelen... Ik vind het eerder zonde als je dikke vette dure hardware koopt wat na 4 maanden alweer "langzaam" is...
Daar vergis je je enorm in.. voor een casemodder gaat het vaak niet om de dikke vette hardware... Een casemodder is blijer met een via epia dan met een p4 3ghz met een mega moederbord.. want met de epia kan je leukere mods maken... kortom, je punt klopt niet.Gandalf schreef:DeeKaa schreef:Ik vind het eerder zonde als je dikke vette dure hardware koopt wat na 4 maanden alweer "langzaam" is...
Volgens mij moet je dat ook als je wel aan Case Moding doet, of vergis ik mij nu?
man_on_fire schreef:DeeKaa schreef:Je kan het zo duur maken als je zelf wil.... als je zelf een beetje kan solderen en dremelen kan je zelf enorm leuke dingen maken zonder dat het al te veel kost..man_on_fire schreef:wat kost nou een mooie casemod gemiddeld?
Daarnaast, zonde van je geld.. vind ik niet.. een kast doe je LANG mee.. en zeker als je m erg mooi vind.. en je kan er altijd weer een ander kleurtje doorheen gooien zodra het gaat vervelen... Ik vind het eerder zonde als je dikke vette dure hardware koopt wat na 4 maanden alweer "langzaam" is...
Ja, dat is zo natuurlijk. Maar een simpele kast doe je ook lang mee, dus als je het zo bekijkt...
Maar een mooie led bijv. is dat niet al gauw 20 euro ofzo?
man_on_fire schreef:Ik heb trwns ook geen dremel, en als ik eenmaal begin vraag ik me af of ik nog een zeikant heb als ik even bezig ben![]()
Maar ik ga dr weer over denken![]()
mischien datik ook nog eens mn pc'tje mod.
moppie schreef:man_on_fire schreef:Ik heb trwns ook geen dremel, en als ik eenmaal begin vraag ik me af of ik nog een zeikant heb als ik even bezig ben![]()
v oor kleine onderdeeltjes moet je eens bij Conrad kijken. voor weinig geld goede onderdelen en ruime keuze
Klopt. Maar voor een paar potmetertjes zijn ze wel ideaalMarkie schreef:moppie schreef:man_on_fire schreef:Ik heb trwns ook geen dremel, en als ik eenmaal begin vraag ik me af of ik nog een zeikant heb als ik even bezig ben![]()
v oor kleine onderdeeltjes moet je eens bij Conrad kijken. voor weinig geld goede onderdelen en ruime keuze
Dat lijkt me nu niet bepaald een goedkoop adres.En voor een ruime keuze weet ik wel andere (lees betere, cq véél goedkopere) adressen.
Conrad is, iig voor hardware, 3x niksss.
Beperkte keuze en véél te duur!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten