twee weken.. veel vruchtwater... en dan ook nog eens een kleine buik en baarmoeder! voor dit termijn. Oke.. t zal wel
  twee weken.. veel vruchtwater... en dan ook nog eens een kleine buik en baarmoeder! voor dit termijn. Oke.. t zal wel  we wachten wel af!
 we wachten wel af!voel me in elk geval stukken beter op dit moment.. afgezien dat mn energie beetje ver te zoeken is door fantastische M
 maar als dat alles is.... mag ik niet klagen.
 maar als dat alles is.... mag ik niet klagen.het ukkie beweegt hier juist veel minder.. denk door ruimtegebrek. Ik tel bewust vana s morgens of ik aan 8 keer kom binnen de 24 uur, en zodra ik s morgens al aan vijf momenten kom, dan kan ik het los laten! ach jah.... morgen naar de vk
 en over twee weken weer naar de gyn
 en over twee weken weer naar de gyn  en dan mag J voor het eerste mee... ben benieuwd wat ze er van vind. Ik heb haar bewust niet eerder meegenomen.
 en dan mag J voor het eerste mee... ben benieuwd wat ze er van vind. Ik heb haar bewust niet eerder meegenomen. Oh.. wel meer harde buiken.. mar dat had ik bij de ander al veel eerder en veeeel meer

Hartje luisteren vond ze niet bijzonder wij hebben thuis ook een apparaat waarmee we dat konden luisteren... Nina vond het wel erg leuk om de Jet te voelen schoppen of als ze de hik had in mijn buik.
  Hartje luisteren vond ze niet bijzonder wij hebben thuis ook een apparaat waarmee we dat konden luisteren... Nina vond het wel erg leuk om de Jet te voelen schoppen of als ze de hik had in mijn buik.

wat ben ik weer lastig.
  wat ben ik weer lastig.
 " helemaal verliefd. (en 'poppie' is ze hem de eerste maanden blijven noemen)
  " helemaal verliefd. (en 'poppie' is ze hem de eerste maanden blijven noemen)