Kwebbel schreef:Jaaaaaaa, laten we het ook eens over een spannende kant van de relatie hebben!!!!!!Getrouwden stellen of toekomstige getrouwden: tataaaaaaaaaaa.....brrrrrrrrr.......: de financiën !!!!!
Wie o wie beheert de financiën ?? Is dat de:
- o zo handige, de multifunctionele-zoals-bellen-smsen-ook-nog-weet-waar-je-man-zijn-overhemd-ligt-vrouw???
Of is het de:
- handige-klusser-die-zeurt-dat-de-vrouw-weer-teveel-heeft-uitgegeven-aan-kleding-man ??
Hebben jullie 1 of 2 rekeningen? Waarom? Waarom juist niet? Huwelijkse voorwaarden? Of gewoon in gemeenschap van goederen? Waarom wel of niet?
Lees hier het vorige deel (3)

en.... van die hoezen voor over het aankleedkussen. Heb ff gegoogled op wehkamp.nl en zo allemaal leuke ideetjes opgedaan.... nu een kwestie van ff in elkaar jassen! Haal ff een badlaken bij de action... en we maken er drie of vier van, dat badstof gedeelte gebruik ik alleen voor het liggen, verder leuke andere restjes!
 en.... van die hoezen voor over het aankleedkussen. Heb ff gegoogled op wehkamp.nl en zo allemaal leuke ideetjes opgedaan.... nu een kwestie van ff in elkaar jassen! Haal ff een badlaken bij de action... en we maken er drie of vier van, dat badstof gedeelte gebruik ik alleen voor het liggen, verder leuke andere restjes!

ben inmiddels weer door mijn voorraad heen en voor 25 euro 15 kg... kon ik mooi meer dan een jaar mee wassen!
 ben inmiddels weer door mijn voorraad heen en voor 25 euro 15 kg... kon ik mooi meer dan een jaar mee wassen!