Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 13 okt 2014 19:22

Oh wat een poppie!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 okt 2014 20:30

ooooh moooi meisje!!! Wow!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 okt 2014 20:32

Wat een leukie!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 okt 2014 10:05

Het duurt nog even, maar ik verzamel zo links en rechts al wat pakjes voor sinterklaas. Maar ik weet het verder gewoon niet, wat geef ik ze wat écht leuk is?
Voor Jurian heb ik nu een 50 spellendoos en een stickerboek, voor Frederiek een stickerboek en een prinsessenpuzzel. Maar verder kom ik niet.
We geven bewust geen grote bedragen eraan uit, dus het moeten goedkope cadeautjes zijn.
Is ministeck al leuk voor Jurian? Dat staat in tassenvol op marktplaats zag ik, maar ik weet niet of dat al leuk is voor hem.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 14 okt 2014 13:42

- Ministeck vind de oudste (6) hier leuk, kunnen ze lekker lang mee bezig zijn. Hadden hier pas bij Dirx, zo'n grote voor 3,75.
- Viltkleurplaten (brammetje-texel.com). Worden heel mooi en leuk om te doen.
- een goedkoop spelletje (mikado bijv)
- Een duikbril (met evt. 'opduik speelgoed'
- Leesboekje
- Hier heeft de oudste een keyboard gehad voor zijn verjaardag (voor een paar euro van de rommelmarkt) en hier doet hij heel veel mee. Speelt al van alles (met 1 vingertje ;-))
- walkie talkies zijn hier ook heel veel in gebruik. Maar dat is al wat duurder. (ik doe soms liever 1 iets duurder kado dan heel veel kleine..)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 okt 2014 18:51

Walkie talkies, dat is een goeie! Die ga ik echt onthouden inderdaad. Hij is ook nog steeds dolblij met zijn vergrootglas, daar gaan ze samen mee op expeditie :mrgreen: En de verrekijker die hij van een vriendje kreeg. Dan zal hij walkie talkies ook wel erg leuk vinden. Bedankt!

Leesboeken hebben we te over van vroeger van ons zelf, nu nog in dozen verpakt, maar zodra de extra kamer af is komen die in de kast en kan hij ze zo pakken. Keyboard heeft hij inderdaad ook, een speelgoedding, maar daar spelen ze samen ook graag op inderdaad.

Vanmiddag heb ik bij Ikea een pot strijkkralen en van die blaadjes waar je ze op maakt meegenomen, daar zat een grote ondergrond bij, die missen ze nogal eens. Misschien dat ik ook maar een paar cadeautjes doe met hun beide namen erop, want zoiets spelen ze altijd samen mee.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 okt 2014 19:49

hier een wereldbol! :) staat bij de kringloop dus als ik zonder haar daar kom neem ik em mee... en verder voor M, ws een aantal kapotte wasknijpers waar hij eindelijk mee mag spelen :) en zo rommelen we wat aan. Die periode staat al bol van de cadeautjes.... dus op wat kleine dingetjes na niks bijzonders. Denk dat ze ook beide nog een nieuw potje play dooh klein krijgen, de ander is zo goed als uitgekakt :) haha.. kwa klei.

Denk aan max tien euro per kind... en dat is echt de max max.... dus hier doe ik ook de cadeautjes van van in de schoen.

Een vergrootglas en verrekijker zijn hier ook favo! en ook de knijpkat van de action voor maar 99 cent! uuuuuren al mee gespeeld, vooral nu het s avonds toch donker is voor ze liggen.... gewoon tof!

ministeck hier nog van mijzel, speelt de oudste ook al mee! die is nu ruim 6. de jongste drukt ook gewoon die dingen erin... maar pakt liever de trekker om er vervolgens mee te gaan spelen... haha

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 15 okt 2014 09:02

Nu je het over Sinterklaas hebt... dochterlief is kort daarna jarig...
Wist ik toen ze 2 zou worden al maanden van te voren wat we zouden geven, nu kom ik er gewoon niet op! Wat hebben jullie aan jullie meiden gegeven toen ze 3 werden?
Afbeelding

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 15 okt 2014 09:21

Een fiets met zijwieltjes volgens mij.
Verstelbare rolschaatsen (dochter is in de zomer jarig...), meisjesduplo, verkleedkleren, dokterspulletjes, een goudvis...
Waarom weet ik voor andere kinderen altijd veel meer te bedenken dan voor mijn eigen kinderen?
Sinterklaas doen we hier niet elk jaar. Vorig jaar gedaan, dus dit jaar bedenken we wel wat anders. Ergens gaan eten of een dagje uit ofzo.
Onze zoon wordt bijna twaalf. Vind ik ook moeilijk om een cadeau te bedenken. Hij wil erg graag een smartphone, maar moet van ons wachten tot hij naar V.O. gaat. Misschien dan maar geld voor de telefoon.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 okt 2014 13:54

Frederiek kreeg toen ze 3 werd een houten winkeltje. Hebben ze veel mee gespeeld, nu staat hij tijdelijk opgeslagen, als er weer ruimte is komt die als eerste weer tevoorschijn.
Van haar oom kreeg ze voor sinterklaas een kaptafeltje met spiegel en krukje, die vond ze ook geweldig.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 okt 2014 19:16

Een houten puzzel, aangezien hij al zo veel kreeg. :oops: Met sinterklaas krijgt hij van ons de duplotrein (die hij eigenlijk met zijn verjaardag zou krijgen).

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 16 okt 2014 09:35

Tjah...poppenspullen heeft ze oa al pop met accessoires, buggy en bedje. Vorig jaar dus een keukentje gegeven. Paar maanden geleden een loopfietsje kunnen scoren, dus ook die valt af.
Ben gister even bij de Intertoys geweest en heb even gekeken naar Playmobil. Ik zag er erg leuke dozen van staan. Alhoewel het nog een beetje moeilijk zal zijn, ga ik misschien toch daarvoor, mocht ik niets anders kunnen vinden :)
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 16 okt 2014 09:47

C kreeg op haar 3e een nieuwe kamer met nog wat kleine dingen erbij.

Wij zijn ook nog aan het nadenken voor de 3e verjaardag voor J. Nog geen flauw idee wat hij moet hebben.

En voor sinterklaar doe ik vaak ook nog wel een paar sokken, mutsen of pyjama's erbij. Kunnen ze toch weer een extra cadeau uitpakken. Wij doen geen grote cadeaus, maar 10e vind ik wel heel weinig. Een puzzel is al de helft. IN de schoen doe ik meestal een paar snoepjes, muizen, taai taai of chocoladegeld.

Walktie talkies zijn hier ook favoriet. Afgelopen zomer hebben zij er al heel veel meegespeeld en eigenlijk de hele buurt ook. H is ook dol op zijn verrekijker en zijn loep, maar ook op pijl en boog schieten ( met pijlen met van die plastic dopjes). En voor meisjes verkleedspullen m.n. een echte prinsessenjurk met diadeem.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 okt 2014 07:17

Hier heeft S. een verrekijker helemaal te gek vind hij die. Jammer dat hij die alleen al uit elkaar heeft weten te krijgen :roll: *zucht*.

Maar wat kan je toch blij zijn met de 1e zinnen van je kind. :oops: S. begint nu ook echt drie woord zinnen te zeggen.

Afgelopen zaterdag naar de Spoorparade geweest, in het reuzen rad gezeten. Helemaal te gek.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 23 okt 2014 19:06

Fijn evelien dat hij meer gaat praten! Gaat hij nog naar de logopedie?

@vpk gaat R ook nog naar de logopedie?

Terug naar “Archief”