Optimatus schreef:pedoseksualiteit is heel wat anders. Daar is geen sprake van vrijwilligheid.
Ja in die zin zeker,
het is absoluut niet gelijkwaardig en vrijwillig zoals het bij homo's wel het geval is. Maar beide groepen zeggen wel dat ze zo geaard zijn, en derhalve er niets aan kunnen doen. Daarom ging het mij in deze post. Inhoudelijk zijn ze niet te vergelijken, zoals ik al eerder aangaf.
Optimatus schreef:M.i. hebben deze mensen het volste recht om hun wederzijdse liefde met elkaar te delen zonder dat daar steeds weer allerlei mensen commentaar op hebben
Verwacht van mij geen enkel commentaar meer op de homoliefde. Ik heb een tijdje meegepraat in het homotopic, daar ben ik erg moedeloos van geworden.
Mortlach schreef:Maar als jij denkt dat je beter af bent als je dat recht opgeeft, wat doe je dan op internet terwijl er te poetsen, te koken en te baren valt?*
Met dat recht probeer ik ook met vallen en opstaan, te doen wat God van mij vraagt. Inderdaad poetsen en boenen, en daarnaast ook nog voor anderen zorgen. Te baren helaas niet, dat wilden mijn man en ik heel graag, maar God had andere plannen. En op refoweb zitten, tja ook daarover kan ik me af vragen of ik mijn tijd wel goed besteed.