Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Mortlach schreef:Dan laat je dat toch gewoon weg? Ik zie het hele probleem niet.
Mortlach schreef:Dan laat je dat toch gewoon weg? Ik zie het hele probleem niet.
mealybug schreef:Als je ''eed'' in de zoekfuntie had gestopt, had je in een wat ouder topic verder kunnen gaan.
Katlheen schreef:Die oude meuk had je net zo goed antwoorden kunnen geven, en wie zegt dat het gesteggel hier niet verder gaat? Doet me een beetje denken aan mensen die een pc probleem posten op een forum wat al lang bekend is, maar waarbij men te lui is om een zoekfunctie te gebruiken.
ineke-kitty schreef:Als je niet in God gelooft, is het voldoende om te zeggen: " dat beloof ik"
Net zo geldig voor officiele overheidsfuncties als "zo waarlijk helpe mij God" .
Marnix schreef:En als je niet gelooft heeft het ook geen zin om dat te zeggen...
Spreeuw, in de kamer kunnen mensen zeggen: "Zo waarlijk helpe mij God almachtig" of "dat beloof ik" als ze in de kamer worden geïnstalleerd.... en dat heeft tegenwoordig de zelfde waarde ja. Logisch ook, anders zou je geen seculiere regering kunnen hebben.
Arco schreef:"Maar Ik zeg u: Zweer in het geheel niet" - Matt. 5:34a
Hoe zit dit in relatie met het afleggen van een eed?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten