mohamed schreef:Beter kijken, geld is ook gewoon ruilhandel.
Daarin heb je gelijk. Onder ruilhandel versta ik echter meer een koe ruilen voor een horloge oid.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Faramir schreef:Daarin heb je gelijk. Onder ruilhandel versta ik echter meer een koe ruilen voor een horloge oid.
Faramir schreef:
Faramir schreef:Geld maakt niet gelukkig zeggen ze. Ik wil de proef wel op de som nemen. Als jullie mij nu rijk maken, en dan ook gewoon vies stinkend rijk, dan zal ik laten weten of ik daar gelukkig van geworden ben of iig gelukkiger.
Faramir schreef:Geld maakt niet gelukkig zeggen ze. Ik wil de proef wel op de som nemen. Als jullie mij nu rijk maken, en dan ook gewoon vies stinkend rijk, dan zal ik laten weten of ik daar gelukkig van geworden ben of iig gelukkiger.
Anoniem_89 schreef:Vrouwen hebben we niet nodig, die zeuren alleen maar
eigen ervaringen
eigen ervaringen
eigen ervaringen
JeeWee schreef:"Eensch", zei de homo...
JeeWee schreef:
"Eensch", zei de homo...
moderngelovige schreef:Ik stel je vast ter beschikking: 1 flink formaat doos van karton.
De weersvooruitzichten voor volgende week zijn trouwens prima.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten