mohamed schreef:Ik breek alles af wat nep is met een sloophamer en wat er dan overblijft help ik graag opbouwen. Bovendien weet ik me in goed gezelschap (
Jer 1:10; Jer 18:7; 2 Kor 10:4,5)
Wie is mijn broeder? Iemand die mensen valse genezing voorhoudt? Is het iemand die mensen tijdelijke blijdschap geeft die later verandert in droefheid? Dacht het niet, mijn broeder is een soldaat van de waarheid die de leugen bestrijdt met het zwaard en een ieder die de waarheid niet liefheeft.
Hou toch op met die flauwekul.
Heb je bewijs dat die mensen om wie gaat dat zij bedroeft zijn later?
Mooie teksten haal je daar aan, kan ik ook zeker wat meer.
Satan is het bolwerk in deze gebroken wereld, en door de gaven die de Heilige Geest aan een ieder uitdeelt zal ik strijden in het geloof om muren af te breken en bolwerken neer te halen.
Dat is mijn doel in het leven.
Ik heb al vaker de volgende teksten aangehaald, maar misschien ben je het vergeten.
Mat 28:19-20 leert ons om discipelen te maken.
1 Joh. 2:6 leert ons dat wie in Hem wilt blijven, dat diegene in Jezus zijn voetsporen zullen moeten trainen.
Waarom geldt dat niet voor nu?
Er staat, discipelen maken, nou je weet wat de discipelen deden, wij dienen vervolgens ook in Zijn voetsporen te treden, Jezus zelf heeft gezegd dat wij dezelfde dingen als Hem zouden doen, nog meer dan dat.
Jezus zei daarnaast ook in Mat 28:20 "leert hen onderhouden
al wat Ik u bevolen heb".
Vertel mij dan maar eens wat jij doet om het Evangelie uit te delen?