Moderators: Memmem, Moderafo's
Vandaag stond er een groot artikel in Elsevier. Een klein stukje:Boekenlezer schreef:Ik snap niet waar die lui van IS zich druk om maken. Zelf verkrachten ze ook vrouwen naar hartelust. Menige IS-strijder zal meer seksuele overtreding op zijn geweten hebben staan dan de gestenigde man.
Niet dat ik overspel goedkeur. Helemaal niet. Maar de IS-ers zijn niet de juiste figuren om dat te bestraffen, gezien hun eigen kerfstok.
mona schreef:Vandaag stond er een groot artikel in Elsevier. Een klein stukje:
Kijk naar wat ISIS in Irak aanricht. Afgelopen zondag, gedurende het Suikerfeest, riep de terreurorganisatie vanuit de moskeeën gezinnen op om hun dochters aan te melden bij het ISIS-kantoor voor de 'seksjihad'. Wie dat nalaat, zal worden vervolgd wegens verwaarlozing van de religieuze plicht van de jihad.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/blogs ... -1567635W/
Zit je je nu bij voorbaat te verlekkeren aan barbaars geweld?Mortlach schreef:Ik kan niet wachten op de onthoofdingsbeelden.
elbert schreef:Zit je je nu bij voorbaat te verlekkeren aan barbaars geweld?
Hoeveel anders ben je dan dan zij?Mortlach schreef:Er zijn niet heel veel mensen die ik kwaad toewens, maar de lui van die enge haatsekte zijn uitzonderingen.
Boekenlezer schreef:Daar zijn ze weer in het nieuws, onze grote vijanden uit het Midden-Oosten.
Islamitische Staat stenigt man in Irak
Ik snap niet waar die lui van IS zich druk om maken. Zelf verkrachten ze ook vrouwen naar hartelust. Menige IS-strijder zal meer seksuele overtreding op zijn geweten hebben staan dan de gestenigde man.
Niet dat ik overspel goedkeur. Helemaal niet. Maar de IS-ers zijn niet de juiste figuren om dat te bestraffen, gezien hun eigen kerfstok.
Terug naar “Actualiteit & Politiek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 gasten