schelpje3 schreef:Lees nogmaals wat ik schreef: anderen doen dit wel met predikanten en daar ageer ik tegen ja.
Er staat dus niet S.A. doet dit!
Lees eerst eens goed, alvorens je een reactie geeft.
Luisteren EN lezen is sowieso noodzakelijk.
En dan herhaal ik nog maar even in het kort mijn stelling:
Wij hebben 15 jaar tegenover een kroeg gewoond, dus weet alles van nuchter de kroeg ingaan en er (soms/vaak) ladderzat uitkomen.
Nu is er ruim 100 meter, om de hoek een café en vertrekkende bezoekers lopen vaak door onze straat, op weg naar het o.v.
Kan ik je ook verhalen van vertellen. De kroeg gaat pas dicht als de eerste vogeltjes fluiten.
Het ging om het doel van het kroegbezoek, omweven met smoezen.
Je gaat er om er iets te drinken en te kletsen met anderen en dan kan het voorkomen dat je ook wel eens een goed gesprek hebt, mits de muziek niet te hard staat.
DIT heb ik gezegd, en dus niet zoals Marnix en jij beweren! Een ieder kan dit nalezen trouwens, als men tenminste de moeite neemt.
Ik heb 10 jaar tegenover een kroeg gewoond, waarbij ik dit nooit gemerkt heb.
Inmiddels (hoewel ik in een verhuizing zit) heb ik nog eens acht jaar vlakbij een kroeg gewoond, en heb heel vaak gezien wat jij gezien hebt en omschrijft.
Conclusie: niet alle kroegen zijn hetzelfde, niet alle mensen gaan erheen met hetzelfde doel en niet alle gesprekken daarbinnen zijn even zinloos...