shrew schreef:
Dat denk ik ook. Raar dat de afscheiding van Kosovo door het westen wordt goedgekeurd en de Krim niet.
Binnenkort is ook Schotland aan de beurt...benieuwd hoe dat verloopt..
Moderator: Moderafo's
shrew schreef:
Dat denk ik ook. Raar dat de afscheiding van Kosovo door het westen wordt goedgekeurd en de Krim niet.
Optimatus schreef:Veel tsjetsjenen willen ook niet bij Rusland horen... maar werden door Poetins leger bijna uitgeroeid. Iedereen zweeg. En als een meerderheid van Malmö bij Turkije wil gaan horen, wat dan?
Arco beter opletten. Vorige week liep ik op vrijdag op de Via Gladiola. Ik ben dus nog geen week met jouw vriend bezig.
mealybug schreef:
Binnenkort is ook Schotland aan de beurt...benieuwd hoe dat verloopt..
Optimatus schreef:En wat doet Arco precies tegen al dat onrecht? Je reageert nu net als het westen reageerde in tijdens München 1938. Blijkbaar zie je niet in dat ons land nu betrokken is geraakt bij een conflict. Jij reageert als Chamberlain. We hebben Churchills nodig.
Maar kom eens met een alternatief. Hoe zou jij Rusland aanpakken?
Optimatus schreef:Ik heb eerder al voor snoeiharde economische sancties en het compleet doorsnijden van culturele en sportieve banden. Geen wk voetbal in Rusland zolang dit land de Krim bezet houdt etc. Geen herhaling van Sotsji.
We hebben het geprobeerd en als dank hebben we dit. Niet eens excuses. Wel tegenwerking en diefstal van trouwringen van doden. De eussofielen hier willen blijkbaar niet inzien dat we met gewetenloos tuig van doen hebben. Goed, ISIS is wreder. En daar hoor je ook weinig over. Of moeten we die christenvervolgende massamoordebaars liefhebben? Oud-SS'ers knuffelen? Theedrinken met Mladic? Koekje erbij, meneer Achmadinedjad? Glaasje prik voor de kleine, meneer Kim?
Als Hamas dit had gedaan, waren er nu al moskees in brand gestoken. Nu het Russen zijn, moeten we ze liefhebben.
Arco schreef:Dames en heren,
Hier komt de State of Optimatus
Marnix schreef:Dat is een onzinargument, we moeten onze vijanden liefhebben, of het nou Russen of Hamassers zijn. En ik ben principieel tegen het in brand steken van moskeeën.
Mortlach schreef:Echt? Met de Bijbel in de hand om een derde wereldoorlog roepen? Het kan verkeren, blijkbaar.
schelpje3 schreef:Nee, niet met de Bijbel in je hand. Dat lijkt mij nogal van hoogmoed getuigen, alsof je God aan jouw kant verwacht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten