Hubert
Ik "bestrijd" andere godsdiensten op grond van de Bijbel, en dat mag men extreem vinden, dat interesseert me niet.
De Islam is een valse godsdienst, en daar waarschuw ik voor, eveneens op grond van Gods Woord.
Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:Hubert
Ik "bestrijd" andere godsdiensten op grond van de Bijbel, en dat mag men extreem vinden, dat interesseert me niet.
De Islam is een valse godsdienst, en daar waarschuw ik voor, eveneens op grond van Gods Woord.
ineke-kitty schreef:Dat is jouw mening
k "bestrijd" andere godsdiensten op grond van de Bijbel, en dat mag men extreem vinden, dat interesseert me niet.
moderngelovige schreef:....................................
Nou Ineke-Kitty kies maar of weet je nog een andere variant waaronder je je thuis zou voelen?
Faramir schreef:De moslim extremist doet precies hetzelfde en is ook niet in staat om buiten zijn eigen kadertjes te kijken. Je bent geen haar beter.
Boekenlezer schreef:Oei, dat vind ik wel een lóódzware beschuldiging aan iemands adres! Zeggen dat zo iemand geen haar beter is dan bijvoorbeeld de strijders van ISIS.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten