De opmars van de Islam

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Re: De opmars van de Islam

Berichtdoor ineke-kitty » 05 jul 2014 14:10

visje: "maar schokkend blijft zulk nieuws wel"

Inderdaad. Vandaar dat ik het ook hier vermeld.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 06 jul 2014 21:23

@ rotterdam, dat atoomwapens steeds meer verspreid zullen gaan worden, wordt m.i. algemeen als zeker gezien.
Ik zie het als Gods genade en bescherming dat die tijd nog niet aangebroken is.

Als een land met atoomwapens dreigt; Iran > Israël, dan is daar wat tegen terug te doen. Maar als een zelfmoordterrorist nou met een nucleaire kofferbom met verbreekcontact op Zestienhoven landt, op Rotterdam Airport, wat moet je daar aan doen? (je weet dat die dingen bestaan!)
Schiet je hem af, dan klapt de bom. Geef je hem niet wat hij eist, dan offer je de hele stad. Dat wil niemand. (weet je hoeveel mooie gebouwen en stations ik mede afgeleverd heb, welke ik wil dat ze heel blijven?) Dus krijgt hij stiekem zijn zin of daaromtrent. Dat trekt nieuwe 'avonturiers' aan. Zo'n dichtbevolkt land is lekker 'viswater' voor criminele terroristen hoor.
En m.i. hebben ze hier nog recht op een uitkering ook :x

Overigens gaat het mij niet om ISIS speciaal, maar om internationaal terrorisme in algemene zin. Dat is een griezelige vijand hoor, zééér moeilijk grijpbaar als hij verscholen werkt.
Nee ik ben zeer overtuigd dat de Heere ons tot nog toe zeer beschermd heeft, waar Hij zeer weinig eer en dank voor ontvangt, zeer jammer genoeg.

Anoniem_89

Berichtdoor Anoniem_89 » 06 jul 2014 21:47

ben db bd schreef:@ rotterdam, dat atoomwapens steeds meer verspreid zullen gaan worden, wordt m.i. algemeen als zeker gezien.
Ik zie het als Gods genade en bescherming dat die tijd nog niet aangebroken is.

Als een land met atoomwapens dreigt; Iran > Israël, dan is daar wat tegen terug te doen. Maar als een zelfmoordterrorist nou met een nucleaire kofferbom met verbreekcontact op Zestienhoven landt, op Rotterdam Airport, wat moet je daar aan doen? (je weet dat die dingen bestaan!)
Schiet je hem af, dan klapt de bom. Geef je hem niet wat hij eist, dan offer je de hele stad. Dat wil niemand. (weet je hoeveel mooie gebouwen en stations ik mede afgeleverd heb, welke ik wil dat ze heel blijven?) Dus krijgt hij stiekem zijn zin of daaromtrent. Dat trekt nieuwe 'avonturiers' aan. Zo'n dichtbevolkt land is lekker 'viswater' voor criminele terroristen hoor.
En m.i. hebben ze hier nog recht op een uitkering ook :x

Overigens gaat het mij niet om ISIS speciaal, maar om internationaal terrorisme in algemene zin. Dat is een griezelige vijand hoor, zééér moeilijk grijpbaar als hij verscholen werkt.
Nee ik ben zeer overtuigd dat de Heere ons tot nog toe zeer beschermd heeft, waar Hij zeer weinig eer en dank voor ontvangt, zeer jammer genoeg.

Ik denk dat we eerder bang moeten worden voor de VS.
Niemand die het ziet schijnbaar....

Oh en Israel heeft zelf een Etno-bom ontwikkeld.
Als die bom ontploft heeft het zo'n uitwerking dat je er een bepaald ras mee kan uitroeien (b.v. moslims -want daar zijn ze in oorlog mee natuurlijk-).
Is dat niet absurd te noemen? :shock: :shock:
Oh wacht... dit is gevoelig nieuws...
Ze zullen mij komen halen want de NSA zit iedereen te bespioneren en filteren woorden zoals dat van mij :cry:

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 07 jul 2014 06:31

POW.NED: DEN HAAG IS JIHADCITY'

Den Haag telt minstens tweehonderd radicale moslims.
Dat is het grootste aantal jihadisten van alle Nederlandse steden.
De jihadisten hebben de stad uitgeroepen tot 'jihadcity'.

Bron: POWNED.TV

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 07 jul 2014 09:06

ineke-kitty schreef:POW.NED: DEN HAAG IS JIHADCITY'

Den Haag telt minstens tweehonderd radicale moslims.
Dat is het grootste aantal jihadisten van alle Nederlandse steden.
De jihadisten hebben de stad uitgeroepen tot 'jihadcity'.

Bron: POWNED.TV

Zingt;
""oh oh den haag, mooie stad achter de bommen''.....

dalethvav
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor dalethvav » 07 jul 2014 09:32

Wat er afgelopen zaterdag in Den Haag gebeurde:
Pro-Isis demonstratie in Haagse Schilderswijk.
En VVD-burgemeester van Aartsen gaf hier toestemming voor?

Islam, helemaal niks mis mee toch? Gewoon rustig blijven bagatelliseren.
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 07 jul 2014 09:39

dalethvav schreef:En VVD-burgemeester van Aartsen gaf hier toestemming voor?

Wees blij!
Zo kan nederland precies zien wat er ''leeft'' in hun straten.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 07 jul 2014 10:23

Mealybug

Tja, ik sta er niet van te kijken. En maar struisvogelpolitiek toepassen. :-oo

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 07 jul 2014 12:41

http://www.youtube.com/watch?v=B-vvoRwJSPc

Vanaf minuut 4 .
De mevrouw die de vraag stelde aan het begin van het filmpje, krijgt een uitgebried antwoord.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 07 jul 2014 13:07

mealybug

=D> voor de dame in het panel.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 07 jul 2014 19:19

Monday, July, 7, 2014

CHRISTIANS IN SYRIA, IRAQ FLEEING ATTACKS AND CRUCIFIXIONS.

BAGDAG/DAMASCUS -
Minority Christians in Syria and neighboring Iraq faced more upheaval Monday, July, 7, after an Islamic group expelled ten of thousands of residents from their homes and crucified at least nine people.

Bron: BosNewsLife Middle East Service.

ben db bd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor ben db bd » 08 jul 2014 11:11

Wees blij!
Zo kan Nederland precies zien wat er ''leeft'' in hun straten.

Wie kan mij zeggen hoever mijnheer mealybug hier lekker veilig vandaan woont?

maar ik heb nog een andere vraag mijnheer mealybug: uw link naar het filmpje, 11:41 geplaatst is m.i. hartstikke interessant, iedereen klapt bijna uitzinnig, dat verstond ik wel, maar de woorden, ... ik ben zo oud en doof en al m'n reeds zo weinige met Engels gevulde hersencellen zijn zo gedegenereerd (de cardiologe mocht het al zo zeggen, toen ik mij op 'Bijbelse grond' ook opgaf in de kerk om 120 jaar te worden: 'maar de veroudering gaat wel door!') enfin, u snapt het al, om een kort verhaal lang te maken; zou u niet een klein pietsie van de kern van haar betoog voor mij en wellicht nog andere achtergeblevenen kunnen vertalen? Ik doe ook zo graag nog mee met de kalifaatvoorbereiding ......

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 08 jul 2014 20:23

ben db bd schreef:Wie kan mij zeggen hoever mijnheer mealybug hier lekker veilig vandaan woont?

Meneer mealybug heeft z'n eigen kalifaat uitgeroepen in de Kaapprovincie in Zuid Afrika.

moderngelovige
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor moderngelovige » 08 jul 2014 21:32

Ok, onderschatting is gevaarlijk, daar zijn ze in Den Haag nu ook achter.
Dus AIVD krijgt weer een aantal miljoenen, ach 't zal wel dit zijn de politieke spelletjes.
100% garantie om een aanslag/terreuractie daarmee te voorkomen "koop" je er echter niet voor!

Echter moeten we ook niet aan overschatting gaan doen. Denk je echt dat zo'n kalifaat het zo lang houdt. Wat hier voor de verheven moslim-emigrant daarnaar toe nog een mooie utopie lijkt zal in zo'n zandbak toch wel wat tegenvallen.
En hoewel Iran de aartsrivaal is van IS: Kijk nu eens wat dat land eigenlijk inhoudt heden ten dage: het gros van de bevolking is "de revolutie " met de conservatieve imams en de revolutionaire garde al lang zat. Welvaart heeft het ook niet echt gebracht. Men snakt naar vrijheid die nu en dan een beetje word gegeven (om de boel rustig te houden) en dan weer eens word afgenomen.
eigenlijk is onderdrukking de basis van de hele staat, hopelijk duurt dit geen decennia meer.

Wat denk je dan dat de basis is van zo'n IS kalifaat: harde onderdrukking waarschijnlijk aangestuurd door een fanatiek islamitische potentaat. Wie "wil" daar wonen?
Bashar Assad en zelfs wijlen Saddam heersten hard maar laten en lieten de meeste geloofsstromingen min of meer met rust. Natuurlijk ook een verdeel en heerspolitiek om de stabiliteit te bewaren, dat wel.
Dat zal in het IS-kalifaat niet het geval zijn: daar is geen plaats voor christenen, sje-ieten en Joden.
Zelfs de nieuwe emigranten die in Allah's heilstaat willen wonen zullen bedrogen uitkomen.
Vrijheid is daar immers niet meer. Dus zal zo'n rijk niet gedoemd zijn te mislukken?
Misschien valt het wel als een kaartenhuisje uiteen...(met mss wel wat bijkomende grote gevaren dat moet niet onvermeld blijven.)
Saoudi Arabie, Qatar en Dubai moeten er inmiddels ook niets meer van hebben....logisch, deze strenge theocratische staten vermengen de ideologie met hyper-kapitalisme en die rijkdommen zal men niet snel op willen geven. Dus op het wereldtoneel houdt men zich meestal rustig.
Helaas gaan er vanuit laatste landen wel eens een paar miljard $ de verkeerde kant op: Bommen die we zelf gefinancieerd hebben, denk daar maar eens over na als je weer je tank volgooit.....

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 09 jul 2014 08:51

moderngelovige: " denk je echt dat zo'n kalifaat het zo lang houdt"

Wel, om precies te zijn 7 jaar volgens de Bijbel dan he.
Het komende laatste wereldrijk zal aangestuurd worden door een Islamitisch kalifaat, met aan het hoofd de antichrist.
De "weg" ernaar toe wordt al aardig voorbereid.

Terug naar “Archief”