Christenen jagen zinzoekers weg

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Re: Christenen jagen zinzoekers weg

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 11:54

xsidd

Fijn dat je zo blij bent hoor.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 12:04

Inneke-kitty

Weet je wanneer ik blij ben Inneke?

Als hier op Refoweb meer eenheid zou zijn. Dat er mensen tot geloof, en bekering zouden komen omdat ze dingen lezen die hun raken...

Dan ben ik echt blij...

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 12:09

@Inneke-kitty

Ik reik je de hand... Zand erover, wat er gebeurd is oke? (Ik doel daarmee ook, op de gesprekken hiervoor)

Ik heb niet de intensie, om onenigheid, en twist te veroorzaken...

Groet, en een goed weekend!

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 12:21

Die "eenheid" is ver te zoeken, zolang men keer op keer overgaat tot persoonlijke kwalificaties, waartoe ook jij je schuldig aan maakt beste man.
Enfin, binnenkort ben je misschien "verlost" van mijn bijdragen op dit forum, want er wordt al gevraagd aan de crew of ik nog wel te handhaven ben op dit forum, aangezien ik overal "schijt" aan zou hebben, volgens de aanvrager dan.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 28 jun 2014 12:29

ineke-kitty schreef:Die "eenheid" is ver te zoeken, zolang men keer op keer overgaat tot persoonlijke kwalificaties, waartoe ook jij je schuldig aan maakt beste man.
Enfin, binnenkort ben je misschien "verlost" van mijn bijdragen op dit forum, want er wordt al gevraagd aan de crew of ik nog wel te handhaven ben op dit forum, aangezien ik overal "schijt" aan zou hebben, volgens de aanvrager dan.

Ik neem toch aan dat die persoon geen enkele invloed heeft op het reilen en zeilen van dit forum.
Door het grote(!) voetbaltopic te lanceren en sportuitslagen op zondag te vermelden heeft hij zich al lang gediskwalificeerd, en had ik eigenlijk verwacht dat hij daarvoor al gedisciplineerd zou zijn.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 12:39

Vertel me dat dan maar beste Inneke...

In wat voor opzicht, ben ik keer, op keer overgegaan op persoonlijk kwalificaties? Je stelt, dat ik me er schuldig aan maak... Dus zeg het maar dan...

Ik ben wel degene die het uitroepteken heb aangeklikt, bij die twee beesten. Ik heb ook mijn ergernis uitgesproken, over de manier van handelen.

Maar dat laat ik achter me...

Misschien is er over mij, ook wel aangevraagd om me te verbannen.. Niet dat ik weet... Want ik heb ook scheit aan sommige zaken.. Als ik leugen zie, of bemerk kan ik heel scherp zijn. OOK NAAR MEZELF TOE.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 13:15

Vertel me eens beste man, als je mij kwalificeert als " een hoge grote lerares op willen treden" of "opperlerares" dat dergelijke uitspraken niet op de persoon gericht zouden zijn?

Dus ja, jij maakt je inderdaad schuldig daaraan.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 13:50

Mijn intrepetatie is inderdaad, dat je jezelf als lerares opstelt, die het weet.

Die conclusie heb ik getrokken, omdat dit elke keer zo overkwam.

Maar over eerlijkheid gesproken...

Vind je jezelf een lerares, die anderen moet onderwijzen?
Laatst gewijzigd door xsidd op 28 jun 2014 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 14:04

Het is geen "interpretatie" maar een persoonlijke kwalificatie, en dat is heel wat anders beste man.

Ik beschouw mijzelf als een Bijbelgetrouw kind van God, die de intentie heeft Gods Woord te verkondigen .
En dan lijkt mij een christelijk forum de juiste plaats om dat te doen, maar dat is een utopie gebleken, aangezien jij mij betitelt als "opperlerares".
Wel, het zij zo.
De Heer hoort het, ben daar in ieder geval maar van overtuigd.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 14:19

Je hebt gelijk. Het is een kwalificatie van mijn kant, naar jou toe. Gebaseerd op mijn intepetatie wat ik heb meegemaakt, en gelezen heb van je de afgelopen tijd dat ik hier was.

Maar nu nogmaals de vraag, want je probeert de vraag op zichzelf te ontlopen, is mijn mening.

Zie je jezelf als lerares?

Dat is toch een simpele vraag?

Je kan toch gewoon ja of nee zeggen?

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 14:25

Als je ja zou zeggen, erken je dat ik gelijk heb... En ook dat de kwalificatie juist is, die ik zei tegen je. En als dat waarheid is, wat is dan het probleem dat ik je zo heb gekwalificeerd?

Als je nee zou zeggen, verlies je mijns inziens de positie die je hebt verkregen door je als lerares op te stellen...

Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind het wel genoeg zo... Dit draagt niet bij, aan het welzijn voor mensen die dit lezen, Als je reageerd zal ik ook willen reageren, maar ik voel me er vooral niet goed bij om verder te discuseren, omdat het naar mijn mening niets opleverd voor mensen die bezoeker zijn.

Groet.
Laatst gewijzigd door xsidd op 28 jun 2014 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 14:31

xsidd

Ik heb je antwoord gegeven, en daar zal je het mee moeten doen.
Voor de rest mag je weer on-topic gaan wat mij betreft.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 14:37

Inneke-kitty

Oke, ik laat het nu verder rusten. In ieder geval wens ik je wel het beste toe! Misschien kom ik nog tegen, maar ik weet dat niet zeker...

Een goed weekend.

Groet.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 28 jun 2014 14:59

Ik bied hiermee ook in het openbaar mijn excuus aan, over de discussie hier aan voorafgaand... Het topic luid : Christenen jagen zinzoekers weg..

Ik heb daar ook aan bijgedragen denk ik door mijn woorden. Veranderen gaat niet meer, maar ik kan wel mijn excuses maken hierover!!

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 17:41

xsidd

Excuus aanvaard. :D

Terug naar “[Religie] - Open forum”