De opmars van de Islam

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mealybug
Generaal
Generaal

Re: De opmars van de Islam

Berichtdoor mealybug » 25 jun 2014 18:14

Echte hollandse jongens zijn ook niet meer wat het was.
Hoewel, voor geld doen we alles is dan wel weer redelijk nederlands.

http://www.refdag.nl/nieuws/economie/we ... e_1_837320

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 25 jun 2014 19:52

mealybug

Ja, ik las het van de week al ergens. Wat mensen al niet doen voor geld. :-oo

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 jun 2014 20:45

CHRISTENEN IN IRAK OP DE VLUCHT.

Honderden christelijke families zijn in Noord-Irak op de vlucht geslagen voor de extremistische staat in Irak en al-Sham [ ISIS].
Dat hebben Koerdische bronnen donderdag gemeld.

Bron: WWW.TELEGRAAF.NL

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 26 jun 2014 20:57

ineke-kitty schreef:CHRISTENEN IN IRAK OP DE VLUCHT.

Honderden christelijke families zijn in Noord-Irak op de vlucht geslagen voor de extremistische staat in Irak en al-Sham [ ISIS].
Dat hebben Koerdische bronnen donderdag gemeld.

Bron: http://WWW.TELEGRAAF.NL

''De christenen in Irak kwamen al na de val van de Iraakse dictator Saddam Hussein in 2003 al in het nauw. Ze ontvluchtten hun land in groten getale. Van de oorspronkelijke 1,5 miljoen wonen nog ongeveer 300.000 christenen in Irak''.

met dank aan Bush, die NIETS heeft gedaan aan deze treurige getallen.
De ''christen'' die zei dat God hem had verteld dat ie Irak moets binnenvallen, toch? ... :roll:

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 26 jun 2014 21:16

Mealybug

Bedankt voor de aanvulling. Inderdaad, meneer Bush kwalificeert zichzelf als 'christen'.

Nu las ik zoeven weer dat Nederlanders de grenscontrole terug willen.
Uit een in opdracht van de PVV gehouden peiling blijkt dat de Nederlandse bevolking sterk voor herinvoering van grenscontrole en het afnemen van paspoorten van jihadstrijders is.

Bron: ZOOMIN.TV

Wordt Nederland dan eindelijk wakker?

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 26 jun 2014 22:31

Ik zie op Aljazeera dat Obama 500.000.000 dollar wil voor wapens en training voor syrische rebels.
:-&

Maar Irak krijgt in september pas wat vliegtuigjes.
Maar goed, de sinistere verborgen agenda achter al deze plannen krijgen wij toch niet te weten.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 27 jun 2014 01:20

Mealybug

Wel, we weten toch hopelijk allemaal dat Obama een moslim is, en tegelijkertijd een 'christen'?
Die "twee" schijnen uitstekend samen te kunnen gaan.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 27 jun 2014 10:21

IRAN RETURNS PASTOR IRANI TO PRISON.

THERAN, IRAN....
A pastor of a leading evangelical denomination in Iran has been returned to prison after he was beaten and disappeared earlier this month, christians and activists confirmed Thursday, June 26.

Bron: By BosNewsLife Middle East Service.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 20:06

ISIS ZET OORLOGEN VAN MOHAMMED VOORT. MASSAMOORD IN NAAM VAN ALLAH.

De moslims in de islamitische terreurbende ISIS kunnen in Irak hun gruwelijke fantasieën openlijk uitleven. Hun god Allah geeft hen via het islamitische bevel-boek Koran, een "licence to kill", zoals de CSU-burgemeester van Munchen Josef Smid dit op 19 februari 2010 tijdens een partijmanifestatie in interne kring zo treffend formuleerde.
Al 1400 jaar lang vinden de moslims dat zij het recht hebben zich boven andere mensen te verheffen, hen hun wil op te leggen, geweld tegen hen te gebruiken en zich uiteindelijk voor te doen als heer over leven en dood.
Omdat daar inmiddels ook Duitse moslims tekeer gaan, hebben we een enorm probleem, dat als een tsunami op ons afkomt.

[ door Michael Sturtzenberger]
Bron: www.pi-news.net.

Wakkere burgemeester, die het gevaar van de opmars van de Islam onder ogen ziet.

mannetje1977
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mannetje1977 » 28 jun 2014 20:32

De opmars van de Islam,

eerlijk gezegd kan ik ook wel allerlei nieuwsberichten gaan posten die 'een opmars' van de Islam zou moeten aantonen, vanwege allerlei religieus/politieke ontwikkelingen.

En hoewel ik me ook zorgen kan maken om dergelijke ontwikkelingen en zeker niet mijn ogen hiervoor sluit, kies ik er toch niet voor om de Islam vanuit deze conflicten te beoordelen als het grote gevaar of de antichrist.

Als ik aan de Islam denk, dan denk ik aan de eerste plaats aan mijn leerlingen, hun familie en mijn collega's die zich als docenten inzetten voor hun leerlingen. Ik zie mensen, mensen die zich net zoals ik willen inzetten voor hun medemens en voor de maatschappij. Mensen die troost, hoop en kracht halen uit hun godsdienst. Ik weiger met mijn medemens om te gaan op basis van wantrouwen, ik weiger om de Islam te zien als een groot gevaar.
Liefdevolle reactie op 30-jarige man (Maskers af als atheïst): https://dogmavrij.nl/2017/03/04/refoweb ... hulpvraag/

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 28 jun 2014 20:48

mannetje: "ik weiger om de islam te zien als een groot gevaar"

Dat staat je uiteraard vrij.
Ik acht het aan de andere kant relevant om te waarschuwen voor het gevaar van de islam, en dat staat ook mij vrij om te doen, en zal dat steeds blijven doen, net zolang als ik dat nodig acht.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 29 jun 2014 11:54

mannetje1977 schreef: Mensen die troost, hoop en kracht halen uit hun godsdienst. Ik weiger met mijn medemens om te gaan op basis van wantrouwen, ik weiger om de Islam te zien als een groot gevaar.

Zolang ze een en ander op elkaar uitoefenen is het voor ons inderdaad (nog)geen groot gevaar.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1550586W/

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 29 jun 2014 12:07

Mealybug

Over onthoofden gesproken.
Openbaring 20:4b "...... en ik zag de zielen dergenen, die onthoofd waren om de getuigenis van Jezus, en om het Woord Gods, en die het beest, en deszelfs beeld niet aangebeden hadden, en die het merkteken niet ontvangen hadden aan hun voorhoofd en aan hunne hand; ...."

Denkt men nu werkelijk dat dit beperkt zal blijven tot hun onderlinge godsdienst?
Er komt een tijd dat degenen die weigeren zich te onderwerpen aan de Islam, massaal onthoofd zullen worden, hoewel dat ook NU al gedaan wordt met individuele christenen die in handen van de islam zijn gevallen.
Maar de wereld zwijgt.

Ayla
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ayla » 29 jun 2014 12:50

Report: ISIS Issues Pro-Rape Fatwa in Northern Iraq
Posted by Andrew Marcus on Monday, June 23, 2014, 5:59 PM

ISIS Issues a Rape Fatwa–

This is what evil looks like…
ISIS is going door-to-door asking for unmarried women for the mujahedin fighters.

ISIS militants tell families to hand over daughters for sex

ISIS fighters have told families in Iraq to hand over their daughters for sex, saying that the women must sleep withmilitants in order to cleanse themselves.

According to the Mirror, leaflets in the captured cities of Mosul and Tikrit claim the women – virgins or not – must join jihad, or Holy war, and cleanse themselves by sleeping with militants.

Translation of ISIS rape fatwa provided by Weasel Zippers:

In the name of Allah the mercyful

Now that the liberation of the Nineveh province by the mujahideen is a fact, the mujahideen feel the warm welcoming by their brothers and sisters in the province of Nineveh. Following the defeat of the sectarian army, god willing, we vow that this province will remain safe and protected by the mujahideen.

Therefor, we ask all the people of this province to bring forward unmarried women so they fulfill their duty of pleasing their brothers, the mujahideen. Who ever fails to comply, shall face consequences imposed by the sharia law.

June 13th
Nineveh province

Two things:
1) In this case the religion of peace sanctions and mandates rape. Just ponder that one for a minute #YesAllWomen.
2) CAIR might want to issue a strongly worded letter to ISIS about their improper use of the word Jihad in their rape mandate.

http://www.thegatewaypundit.com

Ik hoop echt dat dit niet waar is, wat walgelijk!!!
~❥ Visit many good books, but live in the Bible -- C.H. Spurgeon ❥ ~

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 29 jun 2014 13:50

Ayla: " ik hoop echt dat dit niet waar is"

Ik vrees van wel zuster.

Terug naar “Archief”