Het grote WK voetbal 2014 topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bambi

Re: Het grote WK voetbal 2014 topic

Berichtdoor Bambi » 17 jun 2014 16:48

De overheid moet al dat geld wat ze nu aan de sponsors vergoeden in de zorg stoppen, dan waren al de geldproblemen in de zorg opgelost.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 jun 2014 16:51

Tja, wel jammer dat er zoveel geld met voetbal gemoeid gaat, je mag hopen dat er eerlijk gespeeld wordt,

Bambi

Berichtdoor Bambi » 17 jun 2014 16:59

mohamed schreef:Tja, wel jammer dat er zoveel geld met voetbal gemoeid gaat, je mag hopen dat er eerlijk gespeeld wordt,

Niet alleen in de voetbal. Kijk maar eens naar het shirt van een wielrenner.
Dat zit vol met sponsornamen, waar wij met zijn allen voor betalen.
En dat alleen omdat ze hard kunnen fietsen.
En mensen die hun leven keihard gewerkt hebben voor een hongerloontje en er keihard voor gevochten hebben dat alle voorzieningen, zoals die in de zorg, opgezet werden, moeten nu in een vieze luier rondlopen, want vaker verschonen kost te veel geld.
Ja juich maar, als de voetballers hun door sponsors betaalde shirtjes aan anderen geven, terwijl er geen geld is voor werkelijk nodige verschoning van de bejaarden.
De voetballers hebben tenminste een bal in een netje gekregen, daar zal de jeugd in de toekomst wel veel profijt van hebben. :roll:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 17 jun 2014 21:52

Felicitaties aan Belgie!!
Ik heb genoten van de wedstrijd, wel de tweede helft alleen gezien maar dat was het belangrijkste gedeelte.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 17 jun 2014 21:54

Brazilië Mexico is 0-0 geworden. Prachtige wedstrijd.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 jun 2014 21:57

Morgen Nederland tegen Australië, dat wordt denk ik niet heel spannend.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 jun 2014 22:00

mohamed schreef:Tja, wel jammer dat er zoveel geld met voetbal gemoeid gaat, je mag hopen dat er eerlijk gespeeld wordt,

Bambi schreef:Niet alleen in de voetbal. Kijk maar eens naar het shirt van een wielrenner.
Dat zit vol met sponsornamen, waar wij met zijn allen voor betalen.
En dat alleen omdat ze hard kunnen fietsen.
En mensen die hun leven keihard gewerkt hebben voor een hongerloontje en er keihard voor gevochten hebben dat alle voorzieningen, zoals die in de zorg, opgezet werden, moeten nu in een vieze luier rondlopen, want vaker verschonen kost te veel geld.
Ja juich maar, als de voetballers hun door sponsors betaalde shirtjes aan anderen geven, terwijl er geen geld is voor werkelijk nodige verschoning van de bejaarden.
De voetballers hebben tenminste een bal in een netje gekregen, daar zal de jeugd in de toekomst wel veel profijt van hebben. :roll:

Het gaat mij om het potje voetbal, alle onzin en corruptie er omheen gaat gelukkig aan mij voorbij maar het is wel jammer dat het allemaal zo gaat. Maar goed, we hebben weer een smoes om iets eerder dan normaal een biertje open te trekken. ;)

Bambi

Berichtdoor Bambi » 17 jun 2014 23:02

mohamed schreef:Het gaat mij om het potje voetbal, alle onzin en corruptie er omheen gaat gelukkig aan mij voorbij maar het is wel jammer dat het allemaal zo gaat. Maar goed, we hebben weer een smoes om iets eerder dan normaal een biertje open te trekken. ;)

Ja het zal morgenavond wel weer supergezellig worden. Dan zijn ze allemaal om 18:00 uur al aan het bier. En dan nog effen doorhijsen tot 23:00 uur.
Ze komen hier allemaal langs als ze uit de stad naar huis gaan, joepie..................
Nu maar hopen dat de buren ergens anders gaan kijken, dan hebben we IN de flat in ieder geval rust.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 17 jun 2014 23:32

mohamed schreef:Het gaat mij om het potje voetbal, alle onzin en corruptie er omheen gaat gelukkig aan mij voorbij maar het is wel jammer dat het allemaal zo gaat. Maar goed, we hebben weer een smoes om iets eerder dan normaal een biertje open te trekken. ;)

Bambi schreef:Ja het zal morgenavond wel weer supergezellig worden. Dan zijn ze allemaal om 18:00 uur al aan het bier. En dan nog effen doorhijsen tot 23:00 uur.
Ze komen hier allemaal langs als ze uit de stad naar huis gaan, joepie..................
Nu maar hopen dat de buren ergens anders gaan kijken, dan hebben we IN de flat in ieder geval rust.

Maar wat wel positief is: ze urineren na afloop niet in je tuin. :clown:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 17 jun 2014 23:51

mohamed schreef:Maar wat wel positief is: ze urineren na afloop niet in je tuin. :clown:

Nee, dat is waar :) .................................................................HAD IK MAAR EEN TUIN!!!!!!!!! :cry:

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 18 jun 2014 08:01

Faramir schreef:Brazilië Mexico is 0-0 geworden. Prachtige wedstrijd.

Zeker!

Faramir

Berichtdoor Faramir » 18 jun 2014 08:20

Lekker. Ik heb de Wieckse Witte al weer koud staan.

En ja, ga je je druk maken over zaken waar je totaal niets aan kan veranderen en waar je geen enkele invloed op kan uitoefenen of ga je gewoon genieten van een potje voetbal? Ik kies voor dat laatste. Positieve energie levert zo veel meer op.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 jun 2014 09:17

Faramir schreef:Lekker. Ik heb de Wieckse Witte al weer koud staan.

En ja, ga je je druk maken over zaken waar je totaal niets aan kan veranderen en waar je geen enkele invloed op kan uitoefenen of ga je gewoon genieten van een potje voetbal? Ik kies voor dat laatste. Positieve energie levert zo veel meer op.

Klopt je kan er helemaal niks aan veranderen dat er corruptie e.d. met het voetbal gemoeid gaat, maar je biermerk kan je wel wat aan doen. Vervang het bijvoorbeeld met Veltins. :clown:

De wedstrijd is overigens rond etenstijd, dus hoeven de bitterballen er niet aan te pas te komen! :-oo

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 jun 2014 09:49

mohamed schreef:Maar wat wel positief is: ze urineren na afloop niet in je tuin. :clown:

Bambi schreef:Nee, dat is waar :) .................................................................HAD IK MAAR EEN TUIN!!!!!!!!! :cry:

Wat kunnen sommige vrouwen toch zeuren. Het helpt bovendien niks hoor, ja het lucht jou misschien op maar mij niet. :clown:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 18 jun 2014 15:55

Volgens onze vriend de Toekan pakt Oranje de volle winst.
Hij aarzelde, net als vrijdag, geen moment en pikte het voer uit de hand met de Nederlandse vlag. :clown:

Terug naar “Archief”