De opmars van de Islam

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Re: De opmars van de Islam

Berichtdoor ineke-kitty » 16 jun 2014 12:18

meribel

Neem me niet kwalijk: het is PETITIES.NL

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 16 jun 2014 12:21

ma. 16 juni, 2014

AIVD GEEFT TURKIJE NAMEN SYRIEGANGERS.

AMTERDAM- inlichtingendienst AIVD heeft ruim honderd namen van potentiele Syriegangers uit Nederland aan Turkije gegeven.

Turkije zegt deze mensen op te zullen pakken en uit te zetten als ze worden gevonden.

bron: www.telegraaf.nl

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 16 jun 2014 12:34

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 16 jun 2014 12:37

ineke-kitty schreef:meribel

Neem me niet kwalijk: het is PETITIES.NL

ok gevonden inmiddels.

Petities . nl is een website die zelf niets doet, het is een platform wat mensen de mogelijkheid biedt om petities op te starten voor elk willekeurig doel. Een handige manier om bijv. stemmen te verzamelen tegen de bouw van een nieuw gemeentehuis in je plaats, net zo een handige website als bijv. datumprikker. Het faciliteert maar zelf doet het niets.

Op de website kan je willekeurige petities openen. Ik zou nu bijv. een petitie kunnen openen met als titel het tegenovergestelde.

De petitie is opgericht door een Tom Cruze ( fictieve naam waarschijnlijk ) en tegelijk staat er als petitie indiener Tom Kroes.
Kortom, nep. En meer om opruiing te veroorzaken.

Ook teken je voor het volgende wetsvoorstel wat er ingediend moet worden dan;

En wij eisen een wet die het mogelijk maakt minder islamitische invloeden in Nederland te tolereren.

en wat dát wel niet mag voorstellen?

petities.nl doet zelf dus niets, en het ondertekenen van deze petitie lijkt me vrij zinloos.
of je nu voor of tegen bent. Het enige wat je doet is je gegevens ergens op internet achterlaten.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 16 jun 2014 12:48

meribel: " fictieve naam waarschijnlijk"

Ach, er waren hier op dit forum zoveel fictieve namen rond, dus wat dat betreft, niks nieuws onder de zon.

Het was puur ter informatie, en een ieder mag er mee doen wat hij/zij wil.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 16 jun 2014 12:52

mealybug

Timmermans heeft geen aantallen genoemd, maar feit is dat het er ruim honderd zijn die in Nederland verblijven, volgens de AIVD dan.

Ayla
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ayla » 16 jun 2014 13:16

Faramir schreef:Helaas hebben geen/weinig moslims behoefte om hier een nuance aan te brengen. Kan me dat ook wel voorstellen.

http://ontdekislam.nu/forum/viewtopic.php?f=15&t=80123

Fijn om te weten dat ik daar ook welkom ben als 'afvallige' 8) , jammer dat toen ik ze echt nodig had
(ik had me een hele poos geleden aangemeld omdat ik heel veel vragen had over islam) dat ik al geblokkeerd was voordat ik überhaupt ooit een bericht had gepost!
~❥ Visit many good books, but live in the Bible -- C.H. Spurgeon ❥ ~

Spreeuw
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spreeuw » 16 jun 2014 13:22

ineke-kitty schreef:spreeuw

Niet dat het je wat aangaat, maar ik stem al 40 jaar niet, en dus ook niet op de heer Wilders.

Dat mag je zelf weten hoor. Maar je standpunten lijken nogal erg op die van de heer Wilders. Het is alleen maar anti-islam wat de klok slaat.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 16 jun 2014 14:37

spreeuw: " het is alleen maar anti-islam wat de klok slaat"

Dat klopt, want daar gaat dit topic ook over.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 16 jun 2014 14:41

Nee. Dit topic gaat over de opmars van de islam. Dan verwacht ik statistieken, demografische zaken en dergelijke. Niet een oneindige stroom uit selectief bij elkaar geknipte en geplakte kommer en kwijl over extremisten.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 16 jun 2014 15:08

Faramir schreef:Nee. Dit topic gaat over de opmars van de islam. Dan verwacht ik statistieken, demografische zaken en dergelijke. Niet een oneindige stroom uit selectief bij elkaar geknipte en geplakte kommer en kwijl over extremisten.

O dear, het moet eerst in een statisteik passen voordat we het geloven, maar vaak wordt niets gezegd over de (verworven) nationaliteiten etc, hoeft ook niet, de tendens lijkt me meer dan duidelijk.
Met een beetje fatsoenlijk geheugen en inbeeldingsvermogen ziet iedereen toch dat het alleen maar extremer en erger wordt?

http://www.refdag.nl/nieuws/buitenland/ ... p_1_835009

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 16 jun 2014 15:43

mealybug schreef:Met een beetje fatsoenlijk geheugen en inbeeldingsvermogen ziet iedereen toch dat het alleen maar extremer en erger wordt?

Inderdaad dat is een goed woord "inbeelding".

Het woordenboek zegt "in je geest of fantasie denken dat iets zo is".

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 16 jun 2014 15:59

Ach, die Jihad strijders dat hebben we ons toch allemaal 'ingebeeld' , die bestaan gewoon niet.
Pure 'fantasie' .

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 16 jun 2014 16:20

Dat is geen christendom, maar zijn dus uitwassen van de zg.cultuurchristenen

En dat bepaal jij omdat het niet in je straatje past? Als jij zo'n persoon aldaar gaat vertellen dat ze cultuurchristen zijn, wens ik je veel sterkte. Ze zijn namelijk heilig overtuigd van hun goddelijke gelijk.

Maar ok, stel nu dat het cultuurchristenen zijn. Kunnen we dan in vergelijkbare islamitische situaties ook spreken van cultuur islamieten?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 16 jun 2014 16:28

ineke-kitty schreef:Ach, die Jihad strijders dat hebben we ons toch allemaal 'ingebeeld' , die bestaan gewoon niet.
Pure 'fantasie' .

Mevrouw u heeft een brilletje nodig.

Ik reageerde op de opmerking " ziet iedereen toch dat het alleen maar extremer en erger wordt"

De wereld wordt niet extremer of erger, 75 jaar geleden, dat was erg en extreem, 72 miljoen doden in de 2e wereldoorlog. Waarvan een deel vergast vanwege hun afkomst/religie.

Terug naar “Archief”