Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Ik denk dat ik maar eens op een islamitisch forum een uitnodiging ga schrijven zodat er wat moslims hier het beeld wat kunnen nuanceren. Onbekend maakt immers onbemind.
ineke-kitty schreef:Wilsophie
De tijd zal het in ieder geval leren of El Hassan Bin Talal inderdaad het instrument van de satan zal zijn in de nabije toekomst.
Hij is in elk geval een rechtstreekse afstammeling van de profeet Mohammed, maar dat wisten we al.
Wilsophie schreef:Ik zou het even overleggen met de crew want dit forum is van refohuize
ineke-kitty schreef:rotterdam
Een respectabel lid van een koningshuis?????
Ja, zo doet meneer zich voor. Laat je eens beter informeren naar de achtergrond van dit zo "respectabele" koningshuis, voordat je dergelijke uitspraken roeptoetert.
Dat de hele wereld deze "respectabele" man achternaloopt, dat profeteerde de Bijbel al lang, maar men heeft helaas geen kennis van het profetisch Woord, want dat is immers symbolisch bedoeld beweert men.
Maar nee, we blijven onze koppen in het zand steken.
Ik kan je nu al vertellen dat deze meneer de prins een cruciale hoofdrol zal spelen in de nabije toekomst.
Men is gewaarschuwd in ieder geval.
En MIJN antwoord is dat het Hashemitische koningshuis helemaal niet zo respectabel is zoals jij denkt.
Die moskee bijv. op de Tempelberg, door de Islam gekend als Harem el Sharif, en die bewaakt wordt door de Jordaanse bende 'de Waqf' of 'Islamitisch Verband' , staat onder gezag van de Jordaanse Hashemitische koning Abdullah, het neefje van El Hassan, en die gouden koepel bovenop die moskee is betaald uit de schatkist van dit zo "respectabele" koningshuis.
Ik durf gerust te antwoorden dat deze "respectabele" man een leugenaar is, en dat hij de toekomstige politieke wereldleider zal zijn, en dat zijn "residentie" BABEL zal zijn.
Niet IK zal verantwoording af moeten leggen, maar de regeringsleiders, en de RK-kerk die flirten met deze figuur.
rotterdam schreef:De Bijbel zegt oordeelt niet opdat............ maar daar bent u kennelijk niet bang voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten