Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
ineke-kitty schreef:Mortlach
Ik ben het volkomen met je eens, dat deze "aktie" een aanfluiting is voor het christelijke geloof, en daarmee een wan-getuigenis is voor ongelovigen.
Boerin schreef:Bij Friso is niemand ermee lastig gevallen dat er een gebedsactie was om 'm op te wekken.
Ook niet gelukt,
nou ja, volgende keer beter.
Mortlach schreef:Je wenst het werkelijk waar niemand toe, maar laat dat soort lui 'volgende keer' maar voor hun eigen dode kinderen bidden. Als dat eenmaal een keer heeft gewerkt, mogen ze zich gaan bemoeien met de dood van andermans kinderen.
Mortlach schreef:
Niet? Ik meen me toch wat ophef in de media te herinneren. Denk je dat leden van het Koninklijk huis de krant niet lezen.
Je wenst het werkelijk waar niemand toe, maar laat dat soort lui 'volgende keer' maar voor hun eigen dode kinderen bidden. Als dat eenmaal een keer heeft gewerkt, mogen ze zich gaan bemoeien met de dood van andersmans kinderen.
Boerin schreef:Oh dat wist ik niet eens. Hij doet het nu zo: http://goedgelovig.wordpress.com/2013/1 ... en-welkom/
Daar ben ik het mee eens, tenzij het gewoon een gemeentelid is dat gebed vraagt en er ook in gelooft.
naamloos schreef:Hier iets van een grefo: http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/18216/
Het zijn heus niet altijd de evangelisch charismatischen
xsidd schreef:@Meribel
begin citaat"Allereerst moet je denk ik de vraag voor jezelf beantwoorden; waarom deed Jezus wonderen?
En wie hij heeft opgewekt uit de dood, stierf die niet meer?
Toen Jezus rondliep op aarde, waren er toen geen zieken?
Als je ziek bent en je voorganger of je gebed geneest je niet, waarom dan niet?"einde citaat.
1 Naar mijn weten deed Jezus wonderen, zodat ze zouden geloven in Hem.
2 Her dochtertje van Jairus is opgewekt uit de dood, en ik ga er vanuit dat ze later gestorven is
3 Toen Jezus rondwandelde waren er zieken op de aarde. Allen die bij Hem kwamen genas Hij.
4 Op deze vraag weet ik niet de reden. Misschien ongeloof, ik weet het echt niet, maar wel weet ik dat dit er niet voor niks staat.
n zouden gebeuren in de Naam van Jezus?
Groet.
ineke-kitty schreef:Boerin: "tenzij het gewoon een gemeentelid is dat gebed vraagt en er ook in gelooft"
Vertel eens, heb jij ooit gehoord van een "gewoon gemeentelid" dat dat gebed ook daadwerkelijk verhoord is?
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten