Spreeuw schreef:de drogredenen van het evolutionisme.
Ben toch wel heel benieuwd wat de drogreden van het evolutionisme is.....
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Spreeuw schreef:de drogredenen van het evolutionisme.
Lock&Stock schreef:Ben toch wel heel benieuwd wat de drogreden van het evolutionisme is.....
Spreeuw schreef:Kort gezegd kwam het erop neer dat complexe systemen niet geleidelijk kunnen ontstaan.
Veel meer werd er ook niet over gezegd.
Faramir schreef:Het lijkt me toch juist dat complexe systemen juist wel redelijk geleidelijk aan ontstaan.
Faramir schreef:Het lijkt me toch juist dat complexe systemen juist wel redelijk geleidelijk aan ontstaan.
Spreeuw schreef:waarom is het dan niet waarschijnlijker dat God de Schepper hiervan is?
Lock&Stock schreef: Ow ja die leugens.....![]()
![]()
![]()
Christenen mogen niet liegen, behalve als het Liegen voor den Heere is moet ik helaas vaak opmerken...
EDIT: overigens is dat natuurlijk extreem slechte apologetiek, als je hier op een universiteit mee aankomt wordt je echt gefileerd..
Spreeuw schreef:Waarom? Ik denk juist van niet. Als systemen zo complex zijn, waarom is het dan niet waarschijnlijker dat God de Schepper hiervan is?
Spreeuw schreef:Het is beter om hierover verder te praten in dit topic:
viewtopic.php?f=2&t=27714
Spreeuw schreef:Waarom? Ik denk juist van niet. Als systemen zo complex zijn, waarom is het dan niet waarschijnlijker dat God de Schepper hiervan is?
antoon schreef:veel nadenkende evo aanhangers hebben de theorie aan de wilgen gehangen, dit om deze reden.
antoon schreef:Complexe systemen kunnen inderdaad niet zomaar ontstaan,
veel nadenkende evo aanhangers hebben de theorie aan de wilgen gehangen, dit om deze reden.
De bijbel bevat bergen bewijs uit de historie wetenschap geografie endergelijke maar gemakshalve wil men dat niet zien.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten