Heb jij wel eens een hoofddoek op, Spreeuw?Spreeuw schreef:Omdat een hoofddoek het gezicht veel meer bedekt dan een hoed, meer dan nodig is.
En omdat een hoofddoek minder lekker zit.

Moderator: Moderafo's
Heb jij wel eens een hoofddoek op, Spreeuw?Spreeuw schreef:Omdat een hoofddoek het gezicht veel meer bedekt dan een hoed, meer dan nodig is.
Spreeuw schreef:
Omdat een hoofddoek het gezicht veel meer bedekt dan een hoed, meer dan nodig is.
De Spreeuw heeft zijn hoofd (met hoofddoek en al) in het zand gestokenrotterdam schreef:Gaat de Spreeuw nog reageren ?
mona schreef:De Spreeuw heeft zijn hoofd (met hoofddoek en al) in het zand gestoken
Spreeuw schreef:
Omdat een hoofddoek het gezicht veel meer bedekt dan een hoed, meer dan nodig is.
Marnix schreef:Sterke onderbouwing......
mohamed schreef:Nonnen dragen ook hoofddoeken en Maria draagt er een op alle afbeeldingen die we van haar kennen. Een baard verplicht? Eh, mag alleen snor en sik ook?
mohamed schreef:Nonnen dragen ook hoofddoeken en Maria draagt er een op alle afbeeldingen die we van haar kennen. Een baard verplicht? Eh, mag alleen snor en sik ook?
Boerin schreef:Nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt. Dan doe ik wel gewoon een capuchon op.
mohamed schreef:Dank je wel! Dan vind ik het ook prima dat je een capuchon draagt, omdat het zo regent voor deze keer. Zolang je maar zwijgt in de gemeente.
mohamed schreef:Dank je wel! Dan vind ik het ook prima dat je een capuchon draagt, omdat het zo regent voor deze keer. Zolang je maar zwijgt in de gemeente.
Boerin schreef:
mealybug schreef:Zo bedoelde Paulus het denk ik:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten